Ønsker dere vite kjønnet på ultralyd?

Jeg har hele tiden sagt før jeg ble gravid at jeg ikke ville vite før jeg føder....Men nå som jeg endelig er gravid, er jeg allerede så nysgjerrig som fy...tror nok jeg må vite på ultralyden ja hihi
 
Vi vil vite det, slik at planleggingen blir enklere. Men det hadde ikke gjort noe å ikke vite det, for jeg kommer nok til å ville kjøpe mest uni-sexfargede klær og utstyr uansett. Er ikke noe glad i alt styret med "farger etter kjønn".
 
Samboeren min vil vite kjønnet, jeg vil helst ikke vite det :p
Er jo praktisk å vite da ;)
Med de to yngste kunne vi se det selv på OUL, var ikke noe problem å se hva det var! ;p
 
Ja absolutt! Bare for å ødelegge for mannen som nekter å vite om det:p synes ikke han skal ha store forventninger ved fødsel for så å ligge i sjokktilstand når jeg trenger han mest!!!
 
Jeg vil vite kjønnet Er veldig nysgjerrig av meg..
Vi skal pusse opp barnerommet til den lille som kommer. Syns det er greit å vite hvilke farger jeg bør velge:)
 
Fikk hvite det med første mann så kommer nok ikke til å klare å la være å ville hvite det, selv om det hadde vært kjempe spennende å ikke hvite det men alt for planlegnings freak så :p
 
Jepp gleder meg :) spent på ka vi får.. Han har 3 barn fra før og eg har 2 :) 4 jenter og 1 gutt.. Har en følelse på jente ;)
 
Vi har ikke snakka om det enda, men vi fikk vite det med begge de første. Tror ikke vi klarer å la vær å spørre denne gangen også! Det må jo være kjempespennende å ikke vite, men tror ikke vi kommer til å klare å vente!
 
Trur nok eg vil vite det denne gangen. Forrige gang var me veldig usikre på om me ville vite, men då låg han sånn til at det ikkje gikk ann å sjå det på oul. Var på sein ul og då var det ingen tvil om at det var ein liten gutt der, nåke eg hadde ein sterk følelse av heile tida :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har ikke lyst til å vite, men er så syyyykt nysgjerrig.. Og mannen er også klar på å vite kjønn ! Hehe
 
Tror jeg har lyst til å vite denne gangen :)
 
Back
Topp