Ønsker dere vite kjønnet på ultralyd?

Karkri76

Forelsket i forumet
Ja når den tid kommer? :)

Jeg ønsker ikke vite kjønnet, vil spare spenningen til fødselen. Litt usikker enda på kjæresten om han ønsker vite, blir hans første.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har bestemt oss for å la være å vite kjønnet ;-)

Jaaa :) er alt for forveten :p vi viste det med nr 1 også :)

Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3

Jeg vil vite, har ikke diskutert det med mannen men tviler på han har sterke meninger mot å vite. Vår første, så tenker at det å vite kjønn gjør det litt mer virkelig på en måte.

Ja :) visste med de to andre og :)

Jeg kunne tenke meg å vente med å få vite det til fødselen. Men min kjære ønsker å få vite det, så da må vel jeg og det da:)

Jeg vil igrunn ikke vite, men kjenner at det kommer til å bli vanskelig :P

Ja vil vite! Klarer rett og slett ikke å vente skulle ønske jeg klarte det, må være veldig gøy med den overraskelsen

ja vil vite :)

vi ønsker å vente, men vi får jo se. ligger det en liten tass der å rister på tissen så er det jo vanskelig å unngå å se det..

Her vil vi vite!! Alt for nysgjerrig!! Gleder meg allerede til den tida!!

VI VIL VITE!!!!!!!! ❤️ (Har jo et lite ønkse også ..... men blir like glad i barnet uansett hva det blir!!!... Selvsakt!!!!)

Har visst det med de to andre.. med nr 2 ønsket ikke jeg å vite det, men samboeren ville.. så da kunne ikke jeg la være å vite det..:p denne gangen har samboer sagt at han skal IKKE vite det uansett.. han hadde visst tenkt på det sisst fødsel; at det hadde vert skikkelig spennende å ikke visst kjønnet der han ventet! :) sååå... JO jeg er SHITnysgjerrig på om det blir nr. 3 av samme kjønn eller ei, men nei.. samboer får nok en gang viljen sin, og vi skal ikke vite det... :)

Vi vil vite kjønn ja! Vår første, så trenger aaalt utstyr så enklere å handle når man vet kjønnet ;) + at jeg/vi er for nysgjerrige :p

Vi visste ikke med første, og det var virkelig fantastisk!!! Anbefaler det på det sterkeste... :-) Jeg vil ikke vite nå heller, men det vil mannen. Hjelp...? Kanksje det blir sånn, at han vet og jeg ikke... Det med planlegging uten å vite er null problem forresten. Vi hadde en del hvitt, de som strikket strikket hvitt med begge farger i tilbehør, og jeg kjøpte inn klær i begge farger (mye pent brukt). Bare det viktigste vasket og klart, og la bare vekk klærne til kjønnet det ikke ble. De nye klærne ventet vi med å vaske osv, og så kunne jeg gi vekk "den andre fargen" om jeg ville, eller spare det siden vi håpet på flere barn. Vogn++++ har vi i nøytrale farger.

Jeg vil vite, klarer ikke å vente :p Har ei jente fra før så syns det er greit å vite om jeg får brukt opp klærne eller må kjøpe alt nytt :) Men på den annen side, Gud så spennende det hadde vært å ikke vite?!?!?!xsmile9xsmile9 Ei vennine av meg har to barn og har ikke visst på forhånd, sykt spennende fødsel da :)

Back
Topp