Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 40+0 idag. Jeg spurte om hun kunne sjekke meg for 2 uker siden, så det gjør nok ingenting om du hører med henneHvor langt er dere på vei? Kan jeg be jordmor sjekke meg på tirsdag? Er da 37+1![]()
Fikk beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning, som lett kunne tøyes, og at jeg var myk og moden på kontroll på onsdag. Ble strippet også, men foreløpig har det ikke skjedd noe mer, så jeg får prøve å smøre meg med tålmodighet.![]()
Skjønner det, for det var absolutt ikke godt. Men det går fort over heldigvisJeg ble tilbudt stripping, men jeg turte ikke![]()
Ja, her er det kun masse tålmodighet som gjelder! Godt vi er i mars-måned nå, og alle kan se en ende på svangerskapet sittFikk beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning, som lett kunne tøyes, og at jeg var myk og moden på kontroll på onsdag. Ble strippet også, men foreløpig har det ikke skjedd noe mer, så jeg får prøve å smøre meg med tålmodighet.![]()
Skjønner det, for det var absolutt ikke godt. Men det går fort over heldigvisjeg ville gjort det på nytt igjen, hvis det kunne fått meg igang på noe vis
![]()
Ble strippet sist, og syntes ikke det var noe vondt. Syntes det var på linje med livmorhals prøve caFår jeg tilbudet igjen er d meget mulig at jeg takker ja altså, for nå er jeg klar for å få d overstått![]()
Ble strippet sist, og syntes ikke det var noe vondt. Syntes det var på linje med livmorhals prøve ca![]()
Er 40+0 idag og har hatt rier siden igår 07.30 ca. Var til sjekk på sykehuset midt på dagen igår og hadde da 2 cm åpning. Og det er snart 1 døgn siden nå. Riene har ikke stoppet opp. Kommer fortsatt ganske jevnt med ca. 5-7 min mellomrom. Ligger nå hjemme og vil prøve å være hjemme sålenge som mulig så jeg ikke blir sendt hjem igjener veldig spennendes dette ;-) vannet mitt har ikke gått enda da
men hadde blodig slimutflod inatt og på morran Idag
håper noe skjer snart.
Høres identisk ut som min første fødselEr 40+0 idag og har hatt rier siden igår 07.30 ca. Var til sjekk på sykehuset midt på dagen igår og hadde da 2 cm åpning. Og det er snart 1 døgn siden nå. Riene har ikke stoppet opp. Kommer fortsatt ganske jevnt med ca. 5-7 min mellomrom. Ligger nå hjemme og vil prøve å være hjemme sålenge som mulig så jeg ikke blir sendt hjem igjener veldig spennendes dette ;-) vannet mitt har ikke gått enda da
men hadde blodig slimutflod inatt og på morran Idag
håper noe skjer snart.
Jeg ble tilbudt stripping, men jeg turte ikke![]()
Blir dere tilbudt stripping? Og dere som har åpning, sjekket JM det bare? Eller spurte dere om å bli sjekket?
Tror nok du må spørreBlir dere tilbudt stripping? Og dere som har åpning, sjekket JM det bare? Eller spurte dere om å bli sjekket?