Åpning..

Ja, har hatt 1-2 cm åpning en stund nå.. Litt murringer osv, men riene ga seg gitt :s

Fikk beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning, som lett kunne tøyes, og at jeg var myk og moden på kontroll på onsdag. Ble strippet også, men foreløpig har det ikke skjedd noe mer, så jeg får prøve å smøre meg med tålmodighet. ;)

Hvor langt er dere på vei? Kan jeg be jordmor sjekke meg på tirsdag? Er da 37+1 :)

Jeg har ikke fått det sjekket og tviler på jeg kommer til å spørre jm på tirsdag. Tenker at det bare kommer til å gi meg forventninger om snarlig fødsel uten at det trenger å bety det..

Fikk beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning, som lett kunne tøyes, og at jeg var myk og moden på kontroll på onsdag. Ble strippet også, men foreløpig har det ikke skjedd noe mer, så jeg får prøve å smøre meg med tålmodighet. ;)

Jeg ble tilbudt stripping, men jeg turte ikke :p

Ja, her er det kun masse tålmodighet som gjelder! Godt vi er i mars-måned nå, og alle kan se en ende på svangerskapet sitt :-)

Skjønner det, for det var absolutt ikke godt. Men det går fort over heldigvis :-) jeg ville gjort det på nytt igjen, hvis det kunne fått meg igang på noe vis :-)

Får jeg tilbudet igjen er d meget mulig at jeg takker ja altså, for nå er jeg klar for å få d overstått :)

Får jeg tilbudet igjen er d meget mulig at jeg takker ja altså, for nå er jeg klar for å få d overstått :)
Ble strippet sist, og syntes ikke det var noe vondt. Syntes det var på linje med livmorhals prøve ca :)

Er 40+0 idag og har hatt rier siden igår 07.30 ca. Var til sjekk på sykehuset midt på dagen igår og hadde da 2 cm åpning. Og det er snart 1 døgn siden nå. Riene har ikke stoppet opp. Kommer fortsatt ganske jevnt med ca. 5-7 min mellomrom. Ligger nå hjemme og vil prøve å være hjemme sålenge som mulig så jeg ikke blir sendt hjem igjen :-) er veldig spennendes dette ;-) vannet mitt har ikke gått enda da :-) men hadde blodig slimutflod inatt og på morran Idag :) håper noe skjer snart.

Er 40+0 idag og har hatt rier siden igår 07.30 ca. Var til sjekk på sykehuset midt på dagen igår og hadde da 2 cm åpning. Og det er snart 1 døgn siden nå. Riene har ikke stoppet opp. Kommer fortsatt ganske jevnt med ca. 5-7 min mellomrom. Ligger nå hjemme og vil prøve å være hjemme sålenge som mulig så jeg ikke blir sendt hjem igjen :-) er veldig spennendes dette ;-) vannet mitt har ikke gått enda da :-) men hadde blodig slimutflod inatt og på morran Idag :) håper noe skjer snart.

Får håpe at d tar seg opp for deg da! Mine forsvant dessverre etter samme åpning..

Høres identisk ut som min første fødsel :) 40+0 ;) Masse masse lykke til!

Jeg ble tilbudt stripping, men jeg turte ikke :p

Det er absolutt ikke så ille som mange vil ha det til altså. ;) Vondt er det jo, men det er virkelig verdt det hvis det klarer å lokke disse babyene ut, noe det jo for så vidt ikke virker som det gjør med meg. :p
Legen som gjorde det på meg sa at flergangsfødende hadde mye bedre effekt av stripping enn førstegangs, men det hørte tydeligvis ikke kroppen min på. :p

Blir dere tilbudt stripping? Og dere som har åpning, sjekket JM det bare? Eller spurte dere om å bli sjekket?

Back
Topp