Åpning..

Nå har jeg blitt strippet 4 ganger. :p Ble lagt inn på sykehuset i går med 3-4 cm åpning, rier og spent vannblære. Riene stoppet opp igjen, så ble sendt hjem for å vente her. Det stemmer nok som de sier at tredjemann er en luring. :p
 
Nå har jeg blitt strippet 4 ganger. :p Ble lagt inn på sykehuset i går med 3-4 cm åpning, rier og spent vannblære. Riene stoppet opp igjen, så ble sendt hjem for å vente her. Det stemmer nok som de sier at tredjemann er en luring. :p
Hvorfor tok de ikke bare vannet? Da pleier det som regel å sette i gang?
 
Jepp, og fortsetter det slik bør det bli snart. Har verdens vondeste kynnere. Vondt i mage rygg og lår.. det tar seg heldigvis opp..

Sånn var d til meg etter strippinga og, men ga seg etter noen timer.. Håper du er heldigere enn meg ;)
 
Hvorfor tok de ikke bare vannet? Da pleier det som regel å sette i gang?

De var redd for at det kan føre til veldig sterke og hyppige rier hvis de tar vannet, og siden jeg har født veldig raskt tidligere kan det bli vel heftig for min del. :p Det beste er om kroppen setter i gang selv, så da får vi bare se om det skjer snart. :)
 
Når sjekker de åpning?
Skal på kontroll på torsdag (38+1). Er vekstkontroll av snuppa. Men håper jo at noe skal skje snart.
 
Ble ikke sjekket med nr 2 og har ingen planer om det denne gangen heller.
 
Jeg ble ikke sjekket med nr. 1, og har heller ikke blitt sjekket denne gangen (38+4 nå)... Ikke hørt om andre som har blitt det heller, så jeg tror ikke de gjør det her om det ikke er noen spesiell grunn til det!
 
Dere som er blitt strippet, kom det blod etterpå? Kom friskt blod med slim under strippingen og så brunt blod utover kvelden. Nå, 3 dager senere kom enda en slimpropp (den har gått 2 ganger før her) med gammelt brunt blod. Var superekkelt :(
 
Dere som er blitt strippet, kom det blod etterpå? Kom friskt blod med slim under strippingen og så brunt blod utover kvelden. Nå, 3 dager senere kom enda en slimpropp (den har gått 2 ganger før her) med gammelt brunt blod. Var superekkelt :(

Ja, har hatt lyserosa blod i trusa. D var helt rødt med litt klumper rett etterpå så fargen ble svakere før d sluttet.

Tror ikke d er noe å bekymre seg for jeg :)
 
Nå har jeg blitt strippet 4 ganger. :p Ble lagt inn på sykehuset i går med 3-4 cm åpning, rier og spent vannblære. Riene stoppet opp igjen, så ble sendt hjem for å vente her. Det stemmer nok som de sier at tredjemann er en luring. :p
Å, da hadde jeg blitt skuffet om jeg hadde blitt sendt hjem igjen. Men det er vel kanskje best om riene stoppet opp, er jo egentlig best å vente hjemme.
 
Er det noe grunn for at dere blir sjekket for åpning på kontroller? ;) Har ikke vært noe tema på mine svangerskap.
 
Back
Topp