Å dele nyheten med omverden?

Vi har fortalt det til nærmeste familie og venner. Også vet et par av sjefene det :) Vi fortalte det ganske tidlig i grunnen. Jeg er kvalm og trøtt og da er det ikke så lett og holde skjult.

Nå forteller jeg alle det :-) har bare et par til på jobb som må få høre det fra meg, og ikke andre eller facebook osv.. må vel snart få fingeren ut:hilarious: er 10+2 idag og vi så et bankende hjerte på tul, så det er kanskje bare å si det beste gang jeg er innom jobb:joyful::joyful:

Her er det ganske mange som vet det allerede siden det var ivf. Foreldre og søsken på begge sider vet det og 3 kollegaer samt sjefen, og en håndfull venner. Skal bestille en ny ultime i uke 12, og da tenker vi vi lar jungeltelegrafen gå :)

Nå er vi ganske åpne om det, fikk se at alt var fint på UL i uke 11, så har senket skuldrene litt nå :)

Alle nærmeste og våre kollegaer vet det, fortalte det på lørdag.

Har sagt det til familie og noen få venner! Så koselig å se reaksjonen deres :love017 gleder meg til å fortelle det til resten av våre venner og mine tantebarn!

Har nesten ikke sagt det til noen; kun mamma, et nært vennepar (som skal ha baby nå ila de neste to ukene, så det var liksom så passende at vi plutselig var i samme båt), datteren på 9, og redaktøren min (hun skrev spørkefullt i en mail, der jeg sa at jeg lå litt bak med skriving, fordi jeg hadde vært i litt dårlig form den siste uken - "du er ikke gravid, da+ :D").
Er 13 uker i dag, har tatt NIPT og så fosteret senest for tre uker siden, vinkende på UL, men føler at det er veldig privat, og ikke noe å dele med hele veden ennå...

Vi har fortalt til nærmeste familie og mine venninner som fikk vite at vi prøvde etter MA i januar. Deilig å kunne dele den fine nyheten med gode venninner, jeg vil også at de skal vite det hvis det skulle gå galt igjen :Heartred

Vi fortalte all nærmeste familie da vi selv fant det ut. Vi er veldig familiekjær og det ville vært veldig unaturlig for oss å holde det hemmelig. Det er godt å ha de der om det går galt.

Alle nærmeste familiemedlemmer vet, nærmeste venner og de på jobben min og hans. Så nesten alle egentlig :p hahaha. Har ikke lagt noe ut om det på sosiale medier da. Legger sikkert ut noe på Instagram uten å «annonsere» det etter hvert :)

Her har vi enda ikke fortalt det. :hilarious: Jeg er 14+2 idag så er jo ikke sånn at jeg kan skylde på at det er så fryktelig tidlig lengre. :P

Må vel fortelle det til mamma da, som kommer på besøk om noen dager. Hun lukter sikkert lunta uansett. :hilarious: Prøvde å tenke ut en morsom måte å avsløre det på, men fant ikke helt på noe som er gjennomførbart. Lette etter body til mini, men det er ingen butikker som har noe sånt, må bestilles fra nett i så fall - og det er jo litt seint.

Jeg har sagt det til en del nå (mesteparten av familie og en del venner), men fortsatt ikke til treåringen - har egentlig tenkt til å vente til etter TUL på tirsdag, men magen har litt plutselig begynt å poppe skikkelig, så jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å holde det hemmelig :oops:

Har sagt det til familie, noen av vennene og sjefen på jobb. Men jeg syns det er litt vanskelig å si det.. Finner liksom ikke noe naturlig tidspunkt eller måte å si det på til typ kollegaer osv.
Nå syns jeg magen begynner å komme, kan ikke gå med de gamle buksene mine lengre
Da blir det jo vanskeligere å skjule. Spesielt når jeg nå skal ha ferie i 4 uker. Mye skjer jo på den tiden! Er 13+5 i dag..

Har fortalt til de vi har truffet. Ikke fortalt på jobb enda. Gruer meg litt da det ikke er så le ge siden sist. :(

Vi har så smått begynt å dele med de aller nærmeste nå, men er fremdeles ikke offentlig. Tenker jungeltelegraden tar den for oss :)

Back
Topp