Å dele nyheten med omverden?

Vi har fortalt det til nærmeste familie og venner. Også vet et par av sjefene det :) Vi fortalte det ganske tidlig i grunnen. Jeg er kvalm og trøtt og da er det ikke så lett og holde skjult.
 
Nå forteller jeg alle det :) har bare et par til på jobb som må få høre det fra meg, og ikke andre eller facebook osv.. må vel snart få fingeren ut:hilarious: er 10+2 idag og vi så et bankende hjerte på tul, så det er kanskje bare å si det beste gang jeg er innom jobb:joyful::joyful:
 
Her er det ganske mange som vet det allerede siden det var ivf. Foreldre og søsken på begge sider vet det og 3 kollegaer samt sjefen, og en håndfull venner. Skal bestille en ny ultime i uke 12, og da tenker vi vi lar jungeltelegrafen gå :)
 
Nå er vi ganske åpne om det, fikk se at alt var fint på UL i uke 11, så har senket skuldrene litt nå :)

Alle nærmeste og våre kollegaer vet det, fortalte det på lørdag.
 
Har sagt det til familie og noen få venner! Så koselig å se reaksjonen deres :love017 gleder meg til å fortelle det til resten av våre venner og mine tantebarn!
 
Har sagt det til nærmeste familie og ei venninne. Sier det til resten etter tul og NIPT neste uke.
 
Har nesten ikke sagt det til noen; kun mamma, et nært vennepar (som skal ha baby nå ila de neste to ukene, så det var liksom så passende at vi plutselig var i samme båt), datteren på 9, og redaktøren min (hun skrev spørkefullt i en mail, der jeg sa at jeg lå litt bak med skriving, fordi jeg hadde vært i litt dårlig form den siste uken - "du er ikke gravid, da+ :D").
Er 13 uker i dag, har tatt NIPT og så fosteret senest for tre uker siden, vinkende på UL, men føler at det er veldig privat, og ikke noe å dele med hele veden ennå...
 
Vi har fortalt til nærmeste familie og mine venninner som fikk vite at vi prøvde etter MA i januar. Deilig å kunne dele den fine nyheten med gode venninner, jeg vil også at de skal vite det hvis det skulle gå galt igjen :Heartred
 
Vi fortalte all nærmeste familie da vi selv fant det ut. Vi er veldig familiekjær og det ville vært veldig unaturlig for oss å holde det hemmelig. Det er godt å ha de der om det går galt.
 
Alle nærmeste familiemedlemmer vet, nærmeste venner og de på jobben min og hans. Så nesten alle egentlig :p hahaha. Har ikke lagt noe ut om det på sosiale medier da. Legger sikkert ut noe på Instagram uten å «annonsere» det etter hvert :)
 
Her har vi enda ikke fortalt det. :hilarious: Jeg er 14+2 idag så er jo ikke sånn at jeg kan skylde på at det er så fryktelig tidlig lengre. :p

Må vel fortelle det til mamma da, som kommer på besøk om noen dager. Hun lukter sikkert lunta uansett. :hilarious: Prøvde å tenke ut en morsom måte å avsløre det på, men fant ikke helt på noe som er gjennomførbart. Lette etter body til mini, men det er ingen butikker som har noe sånt, må bestilles fra nett i så fall - og det er jo litt seint.
 
Jeg har sagt det til en del nå (mesteparten av familie og en del venner), men fortsatt ikke til treåringen - har egentlig tenkt til å vente til etter TUL på tirsdag, men magen har litt plutselig begynt å poppe skikkelig, så jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å holde det hemmelig :oops:
 
Har sagt det til familie, noen av vennene og sjefen på jobb. Men jeg syns det er litt vanskelig å si det.. Finner liksom ikke noe naturlig tidspunkt eller måte å si det på til typ kollegaer osv.
Nå syns jeg magen begynner å komme, kan ikke gå med de gamle buksene mine lengre
Da blir det jo vanskeligere å skjule. Spesielt når jeg nå skal ha ferie i 4 uker. Mye skjer jo på den tiden! Er 13+5 i dag..
 
Har fortalt til de vi har truffet. Ikke fortalt på jobb enda. Gruer meg litt da det ikke er så le ge siden sist. :(
 
Vi har så smått begynt å dele med de aller nærmeste nå, men er fremdeles ikke offentlig. Tenker jungeltelegraden tar den for oss :)
 
Back
Topp