Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var litt sånn jeg var nå  sist så pakket jeg inn en smukk og gav han i gave en dag vi hadde middag og filmkveld mens eldste var hos faren sin. Denne gangen viste jeg han bare dette bildetJeg har delt det med min kjære selvfølgelig
Hadde tenkt på forhånd at om jeg ble gravid, så skulle jeg være kreativ og pakke inn testen med en liten babyting.
Men jeg var så lite forberedt på positiv test at jeg bare viste testen i sjokk
Jeg fortalte det til bestevenninnen min da hun kom med en flaske vin til oss, da vi skulle på tur.
Så har jeg delt det med to andre venninner, hun ene spurte hvordan det gikk og hun andre er 15uker på vei.
Jeg har også delt det med en kollega jeg er veldig nær, hun delte jo med meg når hun var nygravid.
Lurer på å snakke med sjefen i morgen, for å få komme på småbarnsavdelingen til høsten. Litt roligere der. Men så er det om det går galt da, vanskelig .
Den var jo kjempe søt da.Var litt sånn jeg var nå  sist så pakket jeg inn en smukk og gav han i gave en dag vi hadde middag og filmkveld mens eldste var hos faren sin. Denne gangen viste jeg han bare dette bildet Vis vedlegget 299006
Viste han at du skulle teste deg da? Er jo litt koselig da at dere egentlig fikk svaret sammenDen var jo kjempe søt da.
Bare det at min kom inn på badet akkurat i det jeg leste av testen selv
Var sånn i sjokk, rakk ikke å reagere med annet en å trykke testen i fjeset hans
Nei jeg hadde ikke sagt i fra om at jeg testet meg. Ja det var kjekt at han fikk vite det med en gang.Viste han at du skulle teste deg da? Er jo litt koselig da at dere egentlig fikk svaret sammen