Arielda
Forelsket i forumet
Ahadet var bare denne dagen på meg. La inn aksjer ihvertfall og håper på det beste
![]()
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahadet var bare denne dagen på meg. La inn aksjer ihvertfall og håper på det beste
![]()
Håpar alle får ei strålande vekeog satsar på det går vegen for alle i IKM veke 10
![]()

WiihuuJeg er ca 1 dpo i dag
Trudde først tappen vår sånn nogenlunde lukket, men den var ikk helt 100% ennå
Så derfor valgte jeg å vente til i morgen tidlig før jeg begynner på Wild yam
har også fått bestilt meg babyklister fra Danmark
![]()
Jeg venter EL til lørdag, tiden står stille!!
Det hjelper så en eventuelt spire fester seg bedreHva skal wild jam hjelpe for?
Jeg venter EL til lørdag, tiden står stille!!
Tusen takk og det samme til degHåpar alle får ei strålande vekeog satsar på det går vegen for alle i IKM veke 10
![]()
Ja, trolig i dag eller i morgen for min del (utfra når jeg har fått el på letrozol før)Nå et det vel EL uke for de fleste![]()
Håper EL dukker opp denne ukenIngen EL for meg på lørsdag som var. Håper derfor den kommer denne uken.
Kan virke som jeg har en lang syklus på gang, og sist syklus (første etter p-pilleslutt) var det ikke EL i det hele tatt. Er på cd20 i dag, og kun neg tester så langt.
Tvi tvi med EL-uke, alle sammen som har EL på vei![]()
![]()
Krysser fingrene for morgen dagenNegativ test i dag, så da får vi se i morgen
Nei den dukker nok opp snartJeg fikk jo positiv test, og el, dag 13 første gang jeg tok letrozol og dag 14 andre gang, og de er negative frem til selve el dagen. Så jeg stresser ikke med dette i dag, det blir muligens å forføre mannen i kveld, men det spørs, han skal ut og spise med jobben (men kjører, så det er ikke det, bare hvor sent det blir)