»»IKM uke 10««

Nærmer seg el, ifølge appen i morra,men det stemmer nok ikke (0 tetgn) og bra er det for gubben er låst til tv'n og kommer vel ikke og legger seg før jeg må stå opp igjen. MANNFOLK. alt må inn med store bokstaver og t-skje og enda er det tydeligvis blankt :p

Wiihuu :D Jeg er ca 1 dpo i dag :) Trudde først tappen vår sånn nogenlunde lukket, men den var ikk helt 100% ennå :) Så derfor valgte jeg å vente til i morgen tidlig før jeg begynner på Wild yam :) har også fått bestilt meg babyklister fra Danmark :D

Håpar alle får ei strålande veke :D og satsar på det går vegen for alle i IKM veke 10 :D

Wiihuu :D Jeg er ca 1 dpo i dag :) Trudde først tappen vår sånn nogenlunde lukket, men den var ikk helt 100% ennå :) Så derfor valgte jeg å vente til i morgen tidlig før jeg begynner på Wild yam :) har også fått bestilt meg babyklister fra Danmark :D

Hva skal wild jam hjelpe for? :-)
Jeg venter EL til lørdag, tiden står stille!!

Ingen EL for meg på lørsdag som var. Håper derfor den kommer denne uken.

Kan virke som jeg har en lang syklus på gang, og sist syklus (første etter p-pilleslutt) var det ikke EL i det hele tatt. Er på cd20 i dag, og kun neg tester så langt.

Tvi tvi med EL-uke, alle sammen som har EL på vei :) :)

Ingen EL for meg på lørsdag som var. Håper derfor den kommer denne uken.

Kan virke som jeg har en lang syklus på gang, og sist syklus (første etter p-pilleslutt) var det ikke EL i det hele tatt. Er på cd20 i dag, og kun neg tester så langt.

Tvi tvi med EL-uke, alle sammen som har EL på vei :) :)
Håper EL dukker opp denne uken :)

2 dpo i dag :)

Syklusene er blitt kortere, men heldigvis er lutealfasen like lang :) ny ikm er vel egentlig den 28/2 så tilhører da egentlig uke 9 :) men styrer jo denne ikm uken da jeg regnet med at el ville være et par dager senere :P så forblir på den 2/3 og gir meg selv noen ekstra dager :D

Negativ test i dag, så da får vi se i morgen

Jeg fikk jo positiv test, og el, dag 13 første gang jeg tok letrozol og dag 14 andre gang, og de er negative frem til selve el dagen. Så jeg stresser ikke med dette i dag, det blir muligens å forføre mannen i kveld, men det spørs, han skal ut og spise med jobben (men kjører, så det er ikke det, bare hvor sent det blir)

Jeg fikk jo positiv test, og el, dag 13 første gang jeg tok letrozol og dag 14 andre gang, og de er negative frem til selve el dagen. Så jeg stresser ikke med dette i dag, det blir muligens å forføre mannen i kveld, men det spørs, han skal ut og spise med jobben (men kjører, så det er ikke det, bare hvor sent det blir)
Nei den dukker nok opp snart :) ikke nødvendig å stresse mer enn man er nødt :)

Har gått tom for testar her, så får berre vente i spenning:p har bestilt nye då, men EL er vel over lenge før dei dukkar opp. Hehe:)

Back
Topp