Ferdig med TR i morgen! Klar for ny runde![]()
Blir spennende! Lykke til <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferdig med TR i morgen! Klar for ny runde![]()
Meh.. skal det bli noe barn her i gården tror jeg at vi må endre strategi. Legen min sa det var viktig å bare leve som normalt, men både jeg og sambo jobber, trener og har hobbyer og møter venner og nå har vi ikke lagt oss samtidig på flere dagerHadde i utgangspunktet tenkt å kjøre "annenhver dag"-metoden denne måneden, men har ikke gått helt slik foreløpig.
Det er så¨godt å kjenne det på kroppen slikJeg kjenner det ogsåDet begynte igår med stikkinger og økt utflod. På EL-dagen vet jeg at det vil være veldig kraftige stikkinger før det blir helt borte. Kroppen min er som ei klokke, er det samme hver måned nå etter at syklusen stabiliserte seg etter pilleslutt.
Bare å kjenne etter kan jo hende du tenker mer over det når du er obs på detSkal prøve å kjenne etter de tegnene de kommende dagene, men tviler på at jeg har sånne stikninger/kamper. For det går ikke an å overse det liksom?*vilhategnpåel*
Du er medSlenger meg med her eg. På 4.mars![]()
Velkommen til ossHei,tror jeg hører til her enne gangen. Har visst litt ustabile sykluser, alt fra 30-36 dgr,men er det likt som forrige mnd er ikm rundt 5 mars.
Vel jeg håper ikke dere må vente så alt for lengeJau,men her i gården er det null stress da. Prøver kanskje ikke like hardt som mange andre. Har jo ei jente fra før så nr to kommer om hxn kommer liksom. Men har veldig lyst på en nr to før vi blir for gamle da ;-)
Nå snakker viDa har tanta dratt for denne gang og ca 8 dager til El,måtte tiden går dritfort![]()
Ikke her hellerIkke noe tegn til at dette er EL dagen så langt i dag![]()
Skal ha i dag ifølge FF og i morgen ifølge meg selvIkke her helleri følge en app jeg bruker så skal jeg ha el på tirsdag. Men jeg tester allerede pga ustabil syklus
men fremdeles er dem veldig negative..
Håper det klaffer godt for deg denne måneden da!Skal ha i dag ifølge FF og i morgen ifølge meg selv![]()
Det håper virkelig jeg ogsåHåper det klaffer godt for deg denne måneden da!krysser fingre og tær for oss alle sammen her inne
![]()
Happy valentineJeg forventer el mandag eller tirsdag, så nå blir det prøvehelg
Det kan være lurt!Det håper virkelig jeg ogsåMå vel en tur innom apoteket i dag og kjøpe noen EL tester itilfelle kroppen ikke gir noen signaler
![]()