»»IKM uke 10««

Jeg har EL på søndag ifølge app'en min. Testet i noen dager nå, men negative tester til nå. Tester etter jobb på ettermiddagen, så vet ikke om det er avgjørende for testresultatet. Ingen symptomer. Håper det slår ut svakt positivt snart. Får hvertfall testet på formiddagen på lørdag:) Vi hygger oss hvertfall om kveldene, så det er ikke mannen det står på.

Håper dere andre ligger godt an med testing osv. :) :)

Meh.. skal det bli noe barn her i gården tror jeg at vi må endre strategi. Legen min sa det var viktig å bare leve som normalt, men både jeg og sambo jobber, trener og har hobbyer og møter venner og nå har vi ikke lagt oss samtidig på flere dager :p Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøre "annenhver dag"-metoden denne måneden, men har ikke gått helt slik foreløpig.

Hehe. En fordel å legge seg samtidig :D Ellers står man jo ofte opp sammen da:p

Jeg kjenner det også :) Det begynte igår med stikkinger og økt utflod. På EL-dagen vet jeg at det vil være veldig kraftige stikkinger før det blir helt borte. Kroppen min er som ei klokke, er det samme hver måned nå etter at syklusen stabiliserte seg etter pilleslutt.
Det er så¨godt å kjenne det på kroppen slik :) kroppen min er også som en klokke :) med unntak av 2 ganger de siste 3 årene :)

Skal prøve å kjenne etter de tegnene de kommende dagene, men tviler på at jeg har sånne stikninger/kamper. For det går ikke an å overse det liksom? :p *vilhategnpåel*
Bare å kjenne etter kan jo hende du tenker mer over det når du er obs på det :P jeg kjente det ike før, men da tenktej eg vel egentlig ikke på det heller :D

Hei,tror jeg hører til her enne gangen. Har visst litt ustabile sykluser, alt fra 30-36 dgr,men er det likt som forrige mnd er ikm rundt 5 mars.
Velkommen til oss :D Du er skrevet opp på lista :)

Kjedelig med ustabile sykluser :( håper den stabiliserer seg fra nå :)

Jau,men her i gården er det null stress da. Prøver kanskje ikke like hardt som mange andre. Har jo ei jente fra før så nr to kommer om hxn kommer liksom. Men har veldig lyst på en nr to før vi blir for gamle da ;-)

Jau,men her i gården er det null stress da. Prøver kanskje ikke like hardt som mange andre. Har jo ei jente fra før så nr to kommer om hxn kommer liksom. Men har veldig lyst på en nr to før vi blir for gamle da ;-)
Vel jeg håper ikke dere må vente så alt for lenge :D

Jeg forventer el mandag eller tirsdag, så nå blir det prøvehelg

Håper det klaffer godt for deg denne måneden da! :D krysser fingre og tær for oss alle sammen her inne :)
Det håper virkelig jeg også :) Må vel en tur innom apoteket i dag og kjøpe noen EL tester itilfelle kroppen ikke gir noen signaler :)

Back
Topp