Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte å teste i går. Blir testing etter jobb på meg. Håper det er bedre enn morningen.
Hadde ikke EL i januar (sluttet på pillen i des), så håper temp.ing + testing gjør at det går veien denne mnd. Veldig spent på om jeg kommer til å føle smerter, få slim etc, og faktisk ha EL!!
Teoretisk, nei, for mens er definert som blødning som følge av at et befruktet egg ikke fester seg.Lurer litt på; kan man ha mensen uten EL?
Du er medMin ikm er foreløpig 5.3 *Håper den ikke kommer!!*![]()
Håper den dukker opp tidligereHar først el om 9-10 dager, så bare og smøre seg med den tålmodigheten jeg ikke har![]()
På jobb igår fikk jeg spørsmål om jeg ikke skulle ha barn snart. Jeg har heldigvis vent meg til å få det spørsmålet av og til, men kjenner at jeg også blir irritert. Som om det bare er å trykke på en knapp så er man gravid?!
Vet ikke helt om man skal kjenne noe særlig av bidronninggele eller maca jegmen her er hormonene i hundreoghelvete om dagen
stressa i et øyeblikk og super happy i neste
koko
SpennendeSiste pille femar/letrozol tatt for denne gang.
Da er det bare å vente, el innen ei uke tenker jeg
heheHer er det likedan om dagen, jeg tar bidronninggele, men har ennå tantebesøk og da går humøret litt opp og ned![]()
Hadde ikke gjort noe detSpennendeNå må det jaggu bli din tur altså
![]()