»»IKM uke 10««

Det skjønner jeg Sara! Når du vet at el er rundt der, så hadde ikke jeg heller orket å teste unødvendig tidlig :)

Jeg begynte å teste i går. Blir testing etter jobb på meg. Håper det er bedre enn morningen.

Hadde ikke EL i januar (sluttet på pillen i des), så håper temp.ing + testing gjør at det går veien denne mnd. Veldig spent på om jeg kommer til å føle smerter, få slim etc, og faktisk ha EL!!

Jeg begynte å teste i går. Blir testing etter jobb på meg. Håper det er bedre enn morningen.

Hadde ikke EL i januar (sluttet på pillen i des), så håper temp.ing + testing gjør at det går veien denne mnd. Veldig spent på om jeg kommer til å føle smerter, få slim etc, og faktisk ha EL!!

Blir spennende denne mnd da :-D

Lurer litt på; kan man ha mensen uten EL?
Teoretisk, nei, for mens er definert som blødning som følge av at et befruktet egg ikke fester seg.

Men én blødning som oppfører seg opp helt samme vis, det kan man få.

Vet ikke helt om man skal kjenne noe særlig av bidronninggele eller maca jeg :P men her er hormonene i hundreoghelvete om dagen :o stressa i et øyeblikk og super happy i neste:P koko

På jobb igår fikk jeg spørsmål om jeg ikke skulle ha barn snart. Jeg har heldigvis vent meg til å få det spørsmålet av og til, men kjenner at jeg også blir irritert. Som om det bare er å trykke på en knapp så er man gravid?!

På jobb igår fikk jeg spørsmål om jeg ikke skulle ha barn snart. Jeg har heldigvis vent meg til å få det spørsmålet av og til, men kjenner at jeg også blir irritert. Som om det bare er å trykke på en knapp så er man gravid?!

Ja, er mange som spør, uten å tenke seg om :-(

Vet ikke helt om man skal kjenne noe særlig av bidronninggele eller maca jeg :p men her er hormonene i hundreoghelvete om dagen :eek: stressa i et øyeblikk og super happy i neste:p koko

Her er det likedan om dagen, jeg tar bidronninggele, men har ennå tantebesøk og da går humøret litt opp og ned:o;)

Her er det likedan om dagen, jeg tar bidronninggele, men har ennå tantebesøk og da går humøret litt opp og ned:eek:;)
hehe :D godt det ikke bare er meg :P her tar jeg nesten max med maca om dagen og det kunne visst virke litt inn på hormonene også:P men det er vel derfor man kanskje kun får det på resept i norge:P

Ikm 3.3, pp3 etter sa

Last edited:
Back
Topp