Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nederste er kl 06.30. Øverste er nå kl 17.00. Skal ta en til i kveld, men er denne positiv? Den er ikke fullt like sterk som den andre men..Så lurer jeg på en ting.. Vi la inn aksjer i går, bør vi da vente til i morgen, eller bare peise på i kveld med flere?
![]()
Krysser fingre og tær!Veldig spennende, men får håpe det blir siste mnd med testing for oss alle ;-D <3
Slik jeg har forstått det ogsåDen ser positiv utvi har hatt sex annenhver dag rundt EL uten at det har klaffa, men det er en fin strategi slik jeg har forstått det.
Nei det har jeg aldri brukt før, men etter anbefalinger her inne så har jeg begynt med 2 piller på morgen og 2 på kvelden frem til 10 dpo dra trapper jeg ned til 1 morgen og 1 kveldHar du brukt wild yam før? Hva slags dosering bruker du? Begynte på det i dag jeg ogsåhar ikke prøvd det før
Ja det blir vel egentlig sånnDet gjør sikkert ikke store forskjellen, men siden el da er flyttet en dag frem, så blir vel ikm det også?![]()
Det hadde vi sist jeg ble gravid og det funket oss for oss på mnd 2 med den strategienDen ser positiv utvi har hatt sex annenhver dag rundt EL uten at det har klaffa, men det er en fin strategi slik jeg har forstått det.
Ok, da kan du vel kanskje endre dato fra 2. til 1. MarsJa det blir vel egentlig sånnmen det er jo noe man kan avgjøre selv da
![]()
Det skal jeg gjøreOk, da kan du vel kanskje endre dato fra 2. til 1. Mars![]()
VeeentOk, da kan du vel kanskje endre dato fra 2. til 1. Mars![]()
Beklager! Mente fra tirsdag 3 til mandag 2!VeeentDa tilhører du IKM gruppe 9 du nå da
Men du må gjerne bli her og stå på den 2 mars selv om du går over dit altså
![]()
Ja caBeklager! Mente fra tirsdag 3 til mandag 2!for det er jo to uker fra el vel
![]()
Datoene går litt i surr her..Ja caDe sier vel at gjennomsnittet er 14 dager
Da skal jeg bytte deg![]()
En dag har ikke så mye å si så lenge man passer på at sengevalsen skjerDatoene går litt i surr her..hehe
i følge appen min så skulle jeg hatt el i morgen, så derfor tenkte jeg at det blir rett å flytte ikm en dag frem også
men det har vel ikke veldig mye å si..
![]()
Nei det har jeg aldri brukt før, men etter anbefalinger her inne så har jeg begynt med 2 piller på morgen og 2 på kvelden frem til 10 dpo dra trapper jeg ned til 1 morgen og 1 kveld![]()
Det har jeg hørt ogsåOkeidu bruker en litt annen dosering enn meg. Men man må jo bare prøve. Håper dette funker for oss da, har hørt det har funket for veldig mange
![]()
Det har jeg hørt ogsåHva slags dosering har du ?
![]()
OkeiTar 2 om morgen, 2 midt på dagen og 2 på kvelden. Tenkte å gjøre det i en uke for så å trappe gradvis ned![]()