»»IKM uke 10««

Veldig spennende, men får håpe det blir siste mnd med testing for oss alle ;-D <3

Nederste er kl 06.30. Øverste er nå kl 17.00. Skal ta en til i kveld, men er denne positiv? Den er ikke fullt like sterk som den andre men.. :) Så lurer jeg på en ting.. Vi la inn aksjer i går, bør vi da vente til i morgen, eller bare peise på i kveld med flere? ;)

Den ser positiv ut :) vi har hatt sex annenhver dag rundt EL uten at det har klaffa, men det er en fin strategi slik jeg har forstått det.

Det gjør sikkert ikke store forskjellen, men siden el da er flyttet en dag frem, så blir vel ikm det også? :)

Har du brukt wild yam før? Hva slags dosering bruker du? Begynte på det i dag jeg også :) har ikke prøvd det før
Nei det har jeg aldri brukt før, men etter anbefalinger her inne så har jeg begynt med 2 piller på morgen og 2 på kvelden frem til 10 dpo dra trapper jeg ned til 1 morgen og 1 kveld :)

Den ser positiv ut :) vi har hatt sex annenhver dag rundt EL uten at det har klaffa, men det er en fin strategi slik jeg har forstått det.
Det hadde vi sist jeg ble gravid og det funket oss for oss på mnd 2 med den strategien :) nå hadde jeg pergo også da vel å merke :P

Ja ca :D De sier vel at gjennomsnittet er 14 dager :)
Da skal jeg bytte deg :D
Datoene går litt i surr her.. :) hehe :D i følge appen min så skulle jeg hatt el i morgen, så derfor tenkte jeg at det blir rett å flytte ikm en dag frem også :) men det har vel ikke veldig mye å si.. :)

Datoene går litt i surr her.. :) hehe :D i følge appen min så skulle jeg hatt el i morgen, så derfor tenkte jeg at det blir rett å flytte ikm en dag frem også :) men det har vel ikke veldig mye å si.. :)
En dag har ikke så mye å si så lenge man passer på at sengevalsen skjer:D

Nei det har jeg aldri brukt før, men etter anbefalinger her inne så har jeg begynt med 2 piller på morgen og 2 på kvelden frem til 10 dpo dra trapper jeg ned til 1 morgen og 1 kveld :)

Okei :) du bruker en litt annen dosering enn meg. Men man må jo bare prøve. Håper dette funker for oss da, har hørt det har funket for veldig mange :)

Back
Topp