Våre tester

Synes ikke det er noe særlig til forskjell her :/
13 dpo morgen og kveld, 14 dpo morgen og kveld og i dag, 15 dpo morgen og kveld. IMG_7164.jpeg
 
Blir jo sterkere, men går tregt! Så igjennom testene fra siste svangerskap og det var akkurat likedan, så litt beroliget! Hva tenker dere? :Heartpink :)
Vis vedlegget 440396Vis vedlegget 440397
Mine blir også sterkere og sterkere, men går tregt. Jeg ringte legekontoret i dag og de beroliget meg og jeg fikk ikke time før tirsdag. Måtte finne bilder fra forrige gang og da tok jeg ikke test før jeg var 5+0 (verdens beste uhell forrige gang og da tok jeg en test fordi jeg var litt svimmel). Den var noe sterkere enn testen fra i dag, men nå er jeg kun 4+1, så jeg prøver å slappe av og har bestemt meg for å ikke teste igjen før over helga. Så krysser jeg alt jeg har for at det går bra :D
 
Dette er 9 dpo. Jeg syns jeg skimtet en strek, men ekstremt svak. Så tok den på invert test checker. Syns man ser strek der. Hva tenker dere?

Hadde en MA i uke 11 i april, som var en lang prosess og veien har føltes så lang etter det. Så krysser så fingrene for denne prøveperioden
 

Vedlegg

  • IMG_5739.jpeg
    IMG_5739.jpeg
    83,3 KB · Visninger: 62
Dette er 9 dpo. Jeg syns jeg skimtet en strek, men ekstremt svak. Så tok den på invert test checker. Syns man ser strek der. Hva tenker dere?

Hadde en MA i uke 11 i april, som var en lang prosess og veien har føltes så lang etter det. Så krysser så fingrene for denne prøveperioden
Skimter en liten strek der! Lykke til :happy: :Heartred
 
Dette er 9 dpo. Jeg syns jeg skimtet en strek, men ekstremt svak. Så tok den på invert test checker. Syns man ser strek der. Hva tenker dere?

Hadde en MA i uke 11 i april, som var en lang prosess og veien har føltes så lang etter det. Så krysser så fingrene for denne prøveperioden
Skimter noe der ja :)
Jeg hadde også MA i april i uke 11, så skjønner hva du mener med lang prosess og lang vei etterpå - håper streken din blir sterkere :)
 
Skimter noe der ja :)
Jeg hadde også MA i april i uke 11, så skjønner hva du mener med lang prosess og lang vei etterpå - håper streken din blir sterkere :)
Tusen takk. Gratulerer til deg med positive tester. Håper det går bra denne gangen❤️ unner ingen å gå igjennom en MA. ❤️
 
Er så stresset over at testen ikke blir sterkere. Øverste er fra 15dpo og nederste fra i dag 19dpo :( Begge på morgen urin.
 

Vedlegg

  • IMG_0822.jpeg
    IMG_0822.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 60
Er så stresset over at testen ikke blir sterkere. Øverste er fra 15dpo og nederste fra i dag 19dpo :( Begge på morgen urin.
Jeg tror ikke du skal være så stresset over det, det er jo begrenset hvor mye sterkere stripsene kan bli enn det de allerede er nå :happy:
Tester du med Clear Blue (ukesindikator)? Jeg personlig syns det er mye bedre enn å synse på strips hvertfall :angelic:
 
Back
Topp