Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha litt is i magen (letter sagt enn gjort)Fremdeles to streker, men jeg spotblør en god del og synes det er ganske skummelt![]()
Ser også noe som ligner strek. Håper den blir tydelig i morgen!Sorry for spam. Men nå ser jeg en strek? Er etter tiden, men ser flere den?

Ser strekenSorry for spam. Men nå ser jeg en strek? Er etter tiden, men ser flere den?
Ikke vanskelig å se den streken! Har troa på babystrek jeg altsåHoff, testetrangen tok overhånd etter streken på RFSU tidlig test i dag, innbiller meg at jeg ser noe på denne fra makesure?
Ikke veldig mye, men en god del mer enn jeg trodde var vanlig for festeblødning. Må bruke truseinnlegg (ikke bind) fordi jeg er redd for lekkasjer. Håper det bare er festeblødning eller hormonelt, men blir bekymret..Ha litt is i magen (letter sagt enn gjort)er det mye eller er det fortsatt bare spotting? Kan jo være festeblødning/hormonelt?
Men jeg klarer ikke riste av meg følelsen av at jeg er gravid. Har helt sinnsykt ømme bryster og sist jeg var gravid hadde jeg også det helt fra uke 3. I tillegg har jeg veldige humørsvingninger, verre enn ved vanlig PMS. Ny test i morgen, på morgenurin 
Kan kanskje skimte noe, men vanskelig å se på bildet dittNoen som ser en strek på denne? Usikker på om det bare er skygge eller ikke 10 dpo i dag! Vis vedlegget 421576
Enig, er faktisk ikke sikker om det egentlig er noe der eller bare skygge. Ser det fra ulike vinkler, men ikke veldig tydelig. Får teste igjen i morgenKan kanskje skimte noe, men vanskelig å se på bildet ditt![]()

Sniker! Ikke farlig å gå på Albyl-e for en kort periode, og ikke noen uheldige bivirkninger. Når man har lett for å miste kan dette også være pga en liten blodpropp som samler seg mellom embryo og livmor, så med Albyl-e vil det gi en forebyggende effekt mot detteGynekolog gav meg resept på albyl-e pga. flere kjemiske. Vet jo ikke om det kan hjelpe, men kan det ha uheldige bivirkninger? Om jeg har positiv test i ettermiddag, burde jeg starte med albyl-e, hva kan den egentlig bidra med? Leste et annet sted at om man har blødd i tidligere graviditet, kan blodfortynnende forårsake mer blødning. Stemmer det?
når man går på blodfortynnende så er det lettere å blø med evt sår o.l, da det blodet er tynnere. Dette har jeg ikke opplevd enda.

så får vi se. Vi har jo tre herlige unger hjemme. Lykke til alle sammen
kanskje jeg slenger meg på igjen etter eggløsning