IKM UKE 49 ✨️

Måtte ta en makesure når jeg kom hjem i dag, kanskje noe utvannet urin. Men ble så skuffet… den grønne er rfsu tidlig test fra i dag tidlig, den er litt svakere nå når jeg kom hjem, men ser den fortsatt på avstand.. Er det at makesure slår ut senere? :sad010

Vedlegg

• IMG_9234.png
    IMG_9234.png
    5,7 MB · Visninger: 126
Tok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.
Sniker :)
Jeg ser streken godt ❤️
Håper blødningen er uskyldig ❤️
Dette må være en spire som skal holde seg til termin ❤️

Tok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.
Sniker. Jeg blødde en del sist svangerskap, såpass mye att jeg til tider trodde jeg mistet. Testet ikke før uke 6 heller fordi jeg trodde jeg hadde mensen. Så det er fortsatt håp❤️ jeg blødde ganske mye de første 3 mnd. Jeg mistet senere i svangerskapet da, men det har ikke noe med blødningene å gjøre.

Så snilt av deg å legge ut dette. :) Blødde du før ikm? Tror dette er en kjemisk, men klamrer meg til håpet litt til. Tenker å ta en ny test i morgen og får vel svaret da.
Nei, jeg gjorde ikke det. Men har lest at blødninger kan være ufarlige? Sender over en klem likevel og håper spiren klamrer seg fast :Heartred

Virker som urin må være så konsentrert for å få noe, så håper det er noe på gang og ikke bare ovitrelle som tuller med meg❤️ 12 dager siden jeg satt det nå, så burde være ute egentlig❤️
Urinkonsentrasjonen har absolutt mye å si, særlig nå så tidlig, håper streken utvikler seg neste dagene, Ovitrelle bør være ute nå ja :happy: Håper virkelig for deg :Heartred

Synes jeg skimter noe? Venter til den har tørka litt mer

Vedlegg

• C8EF4C06-3564-403A-AEF4-A5C6F8B398BC.jpeg
    C8EF4C06-3564-403A-AEF4-A5C6F8B398BC.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 114
Back
Topp