Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har gjort det nå!Fine testerMen kan du fylle inn brukernavnet ditt ?
SnikerTok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.
Ser streker på begge testene. Krysser fingre for degMåtte ta en makesure når jeg kom hjem i dag, kanskje noe utvannet urin. Men ble så skuffet… den grønne er rfsu tidlig test fra i dag tidlig, den er litt svakere nå når jeg kom hjem, men ser den fortsatt på avstand.. Er det at makesure slår ut senere?![]()
Ser strek.Vis vedlegget 421494
Bare jeg som ser en strek på nederste her?
Ja, synes og den er altfor svak. Forventer kjemisk, men har et bittelite håp.Mener jeg ser en strek altså, men synes den er en anelse svak til å være 12 DPO. Krysser fingrene for at jeg tar feil, at den blir sterkere og at blødningen stopper helt![]()
Så snilt av deg å legge ut dette.Jeg har hatt svake streker på 12 dpo. Jenta nærmer seg 2 år nå. Legger ved bilde Vis vedlegget 421503
Sniker. Jeg blødde en del sist svangerskap, såpass mye att jeg til tider trodde jeg mistet. Testet ikke før uke 6 heller fordi jeg trodde jeg hadde mensen. Så det er fortsatt håpTok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.
Nei, jeg gjorde ikke det. Men har lest at blødninger kan være ufarlige? Sender over en klem likevel og håper spiren klamrer seg fastSå snilt av deg å legge ut dette.Blødde du før ikm? Tror dette er en kjemisk, men klamrer meg til håpet litt til. Tenker å ta en ny test i morgen og får vel svaret da.

Jeg ser ogsåHoff, testetrangen tok overhånd etter streken på RFSU tidlig test i dag, innbiller meg at jeg ser noe på denne fra makesure?

Der er det absolutt noeHoff, testetrangen tok overhånd etter streken på RFSU tidlig test i dag, innbiller meg at jeg ser noe på denne fra makesure?
Jeg ser også![]()
Virker som urin må være så konsentrert for å få noe, så håper det er noe på gang og ikke bare ovitrelle som tuller med megDer er det absolutt noe![]()
![]()
Urinkonsentrasjonen har absolutt mye å si, særlig nå så tidlig, håper streken utvikler seg neste dagene, Ovitrelle bør være ute nå jaVirker som urin må være så konsentrert for å få noe, så håper det er noe på gang og ikke bare ovitrelle som tuller med meg12 dager siden jeg satt det nå, så burde være ute egentlig
![]()
Håper virkelig for deg 
Tusen takk for det, gode degUrinkonsentrasjonen har absolutt mye å si, særlig nå så tidlig, håper streken utvikler seg neste dagene, Ovitrelle bør være ute nå jaHåper virkelig for deg
![]()
Samme som meg.. uffNy dag og ny blenda test... Føler løpet er kjørt for denne gang, litt murringer i magen allerede9 eller 11 DPO og ikke en skygge
![]()