IKM UKE 49 ✨️

Skjønner akkurat hvordan du har det, både med testetrang og resultat… som egentlig begge delenr er for tidlig.
Fikk disse nå, 10DPO. Tror ikke det klaffet denne måneden (heller) gitt :rolleyes:
Er så kjipt med den testetreangen og den skuffelsen altså :( håper du plutselig får en strek likevel ❤️ driver å «kvinner meg opp» til å teste her nå

IKM er på torsdag for meg. Har ikke tatt noen tester enda. Litt symptomer av og på, men jeg prøver å tenke at det bare er kroppen som lurer meg. I natt drømte jeg at jeg testet meg og at det var to tydelige streker, så jeg håper at drømmen var sann :p

Har selvfølgelig ikke flere tidligtester igjen. Synes jeg ser noe på babyplan, men siden det ikke er noe på make sure så er det garantert enten skygge eller en fantasistrek :hilarious:

Vedlegg

• A8F200CF-4C81-4028-B63B-00578D9F345E.jpeg
    A8F200CF-4C81-4028-B63B-00578D9F345E.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 123
Jeg hadde verdens svakaste skygge på testen i går. Klarte ikke fange opp av kamera. Og blendahvit i går kveld og i dag til morgenen. Nå begynte jeg å blø, til tross for at ikm er på søndag :bored:
Så da er nok løpet kjørt og ingen «uhell» på oss. Da spørs det om jeg får overtalt mannen om vi skal prøve på en til eller ei. Han syns vi har det bra travelt og fint slik som det er. :shy:

Håper vi snakkes igjen senere. Gratulerer til alle med positiv test og masse lykke til til alle sammen. Sender babystøv til alle prøvere hvor det ikke klaffet denne mnd :Heartred
Masse lykke til videre :Heartred Skal jeg sette deg på TR?

Masse lykke til videre :Heartred Skal jeg sette deg på TR?
Det stoppet :nailbiting: Jeg har aldri som jeg kan huske hatt spotting før mensen eller festeblødning ved graviditet. Alltid begynt rett på mensen. Sorry tmi. Det var litt blod på papiret, vondt i korsryggen og litt i nedre del av magen samt litt kvalme. Så trodde det var starten på mensen. Det er jo slik det pleier å være.

Nå skjønner jeg ingenting :angelic: vent litt :angelic: da henger jeg med dere litt til.

Er det håp? :nailbiting: Trodde festeblødning var tidligere siden «alle» får positiv test så tidlig. Tror jeg er 9 dpo i dag.

Det stoppet :nailbiting: Jeg har aldri som jeg kan huske hatt spotting før mensen eller festeblødning ved graviditet. Alltid begynt rett på mensen. Sorry tmi. Det var litt blod på papiret, vondt i korsryggen og litt i nedre del av magen samt litt kvalme. Så trodde det var starten på mensen. Det er jo slik det pleier å være.

Nå skjønner jeg ingenting :angelic: vent litt :angelic: da henger jeg med dere litt til.

Er det håp? :nailbiting: Trodde festeblødning var tidligere siden «alle» får positiv test så tidlig. Tror jeg er 9 dpo i dag.
Masse tid igjen hvis du bare er 9 dpo :joyful: Ja heng litt til, det er absolutt håp :love7 Jeg hadde en liten blødning/brun spotting 10 dpo sist, det var nok rester etter festeblødning, tipper egget hadde festet seg et par dager før :happy:

Jeg sniker, og heier på deg!! Jeg er i uke 8, og har INGEN symptomer annet enn trøtt - og det kan vel komme av at nå 3 av 5 gutter har tatt valget om å satse fullt på ishockey = enormt mye oppfølging! :hilarious:

Har ikke LITT ømme pupper engang. De er like små og usynlige som alltid. Så symptomer trenger ikke ha noe å si :Heartred

Jeg er innom og sjekker til deg nesten hver dag, nå synes jeg virkelig det er din tur :Heartred
Takk for det. :Heartred Og så gøy at du er kommet til uke 8 allerede! Du er heldig som ikke har symptomer. :)

Tok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.

Vedlegg

• 76522304-5D55-4259-81EC-8A8C5D5FE7EA.jpeg
    76522304-5D55-4259-81EC-8A8C5D5FE7EA.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 130
Tok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.
Mener jeg ser en strek altså, men synes den er en anelse svak til å være 12 DPO. Krysser fingrene for at jeg tar feil, at den blir sterkere og at blødningen stopper helt :Heartred

Jeg har hatt svake streker på 12 dpo. Jenta nærmer seg 2 år nå. Legger ved bilde
IMG_2510.png

Krysser fingrene for deg:D

Back
Topp