Er så kjipt med den testetreangen og den skuffelsen altsåSkjønner akkurat hvordan du har det, både med testetrang og resultat… som egentlig begge delenr er for tidlig.
Fikk disse nå, 10DPO. Tror ikke det klaffet denne måneden (heller) gitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så kjipt med den testetreangen og den skuffelsen altsåSkjønner akkurat hvordan du har det, både med testetrang og resultat… som egentlig begge delenr er for tidlig.
Fikk disse nå, 10DPO. Tror ikke det klaffet denne måneden (heller) gitt![]()
12 dpo så regner med løpet er kjørt denne måneden.. Håper ikke vi bruker 2 år på denne ungen og, nå er jeg 37 år og en eggleder fattigere i tillegg
Beklager negativiteten… Masse lykke til videreJeg hadde verdens svakaste skygge på testen i går. Klarte ikke fange opp av kamera. Og blendahvit i går kveld og i dag til morgenen. Nå begynte jeg å blø, til tross for at ikm er på søndag
Så da er nok løpet kjørt og ingen «uhell» på oss. Da spørs det om jeg får overtalt mannen om vi skal prøve på en til eller ei. Han syns vi har det bra travelt og fint slik som det er.
Håper vi snakkes igjen senere. Gratulerer til alle med positiv test og masse lykke til til alle sammen. Sender babystøv til alle prøvere hvor det ikke klaffet denne mnd![]()
Skal jeg sette deg på TR?Det stoppetMasse lykke til videreSkal jeg sette deg på TR?
Jeg har aldri som jeg kan huske hatt spotting før mensen eller festeblødning ved graviditet. Alltid begynt rett på mensen. Sorry tmi. Det var litt blod på papiret, vondt i korsryggen og litt i nedre del av magen samt litt kvalme. Så trodde det var starten på mensen. Det er jo slik det pleier å være.
vent litt
da henger jeg med dere litt til.
Trodde festeblødning var tidligere siden «alle» får positiv test så tidlig. Tror jeg er 9 dpo i dag.Jeg ser strekVis vedlegget 421494
Bare jeg som ser en strek på nederste her?
Masse tid igjen hvis du bare er 9 dpoDet stoppetJeg har aldri som jeg kan huske hatt spotting før mensen eller festeblødning ved graviditet. Alltid begynt rett på mensen. Sorry tmi. Det var litt blod på papiret, vondt i korsryggen og litt i nedre del av magen samt litt kvalme. Så trodde det var starten på mensen. Det er jo slik det pleier å være.
Nå skjønner jeg ingentingvent litt
da henger jeg med dere litt til.
Er det håp?Trodde festeblødning var tidligere siden «alle» får positiv test så tidlig. Tror jeg er 9 dpo i dag.
Ja heng litt til, det er absolutt håp
Jeg hadde en liten blødning/brun spotting 10 dpo sist, det var nok rester etter festeblødning, tipper egget hadde festet seg et par dager før 
HåååperJeg ser strek![]()
Føler jeg har innbilt meg ekstra strek en uke nå
Jeg ser strekVis vedlegget 421494
Jeg kan ane noe på den nederste, men kvaliteten på bildet var ikke så bra! Ta en ny i ettermiddagVis vedlegget 421494

Takk for det.Jeg sniker, og heier på deg!! Jeg er i uke 8, og har INGEN symptomer annet enn trøtt - og det kan vel komme av at nå 3 av 5 gutter har tatt valget om å satse fullt på ishockey = enormt mye oppfølging!
Har ikke LITT ømme pupper engang. De er like små og usynlige som alltid. Så symptomer trenger ikke ha noe å si
Jeg er innom og sjekker til deg nesten hver dag, nå synes jeg virkelig det er din tur![]()
Og så gøy at du er kommet til uke 8 allerede! Du er heldig som ikke har symptomer. Her er det noe!!Vis vedlegget 421494
krysser fingreneHer er det noe!!
Testet sent positivt sist, bare å håpe mensen uteblir i morgen!Jeg ser!Vis vedlegget 421494
Mener jeg ser en strek altså, men synes den er en anelse svak til å være 12 DPO. Krysser fingrene for at jeg tar feil, at den blir sterkere og at blødningen stopper heltTok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.

Jeg har hatt svake streker på 12 dpo. Jenta nærmer seg 2 år nå. Legger ved bildeTok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.
Krysser fingrene for degTok en test nå, er 12DPO tror jeg. Så noe svakt, evt skyggestrek. Men angrer jo litt nå, siden jeg like etter spottet -mer enn det bittelille rosa i går. Kjenner og murringer. Mulig den hadde vært sterkere for en dag eller to siden, at jeg akkurat dessverre fikk med meg at det er en ny kjemisk? Tok en lutinus-tablett, selv om det sikkert ikke hjelper.