IKM UKE 49 ✨️

Med denne testen sier jeg god natt. Har hatt totalt melt down på testing i dag, 8 dpo.. :bag: er det mulig liksom. Spørs om jeg skal vente til onsdag før jeg tar en ny. Eller, hvem prøver jeg å lure? Jeg tar sikkert minst 1 i morgen også:hilarious:

Vedlegg

• 17081E8D-0134-4055-B888-5099ED56042E.jpeg
    17081E8D-0134-4055-B888-5099ED56042E.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 103
  • C7578203-CC6B-4D0B-AFED-2EA578872574.jpeg
    C7578203-CC6B-4D0B-AFED-2EA578872574.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 103
Andre som kjenner på mensmurringer? 11 dpo i dag og etter stikking og vondt på høyre side i går kveld, fikk jeg i ettermiddag mensmurringer midt i magen nederst. Har det fortsatt.. Kjennes ut som mensen skal komme
Ja, har egentlig hatt mensmurringer den siste uken. Men i dag kom det bittelitt rosa på papiret på ettermiddagen, så da får jeg vel mens i morgen:rolleyes: Dette er absolutt den verste tiden når man prøver..

Med denne testen sier jeg god natt. Har hatt totalt melt down på testing i dag, 8 dpo.. :bag: er det mulig liksom. Spørs om jeg skal vente til onsdag før jeg tar en ny. Eller, hvem prøver jeg å lure? Jeg tar sikkert minst 1 i morgen også:hilarious:
Skjønner akkurat hvordan du har det, både med testetrang og resultat… som egentlig begge delenr er for tidlig.
Fikk disse nå, 10DPO. Tror ikke det klaffet denne måneden (heller) gitt :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_5985.jpeg
    IMG_5985.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 109
12 dager etter ovitrelle. Fikk blank test i går og tenkte okei, da er ovitrelle ute av kroppen og det ser ikke ut til at det blir noe. Er alt mellom 10-12 dpo i dag. Tok i dag RFSU tidlig test og der kom det strek med engang, riktig nok svak, men det kom strek raskt og den ble værende. Har noen erfaringer med disse? Trodde rfsu slo ut litt senere enn andre, så kanskje jeg hadde fått bedre resultat på makesure i dag? Har svært ømme bryster, så tenkte jeg måtte teste idag tidlig selvom det var siste testen min, Hva tror dere damer?❤️ (På bildet med to er makesure, den blå, fra i går og rfsu fra i dag for å sammenligne)

Vedlegg

• IMG_9211.jpeg
    IMG_9211.jpeg
    606,6 KB · Visninger: 105
  • IMG_9212.jpeg
    IMG_9212.jpeg
    444,3 KB · Visninger: 92
  • IMG_9210.jpeg
    IMG_9210.jpeg
    576,4 KB · Visninger: 103
  • IMG_9213.jpeg
    IMG_9213.jpeg
    1 MB · Visninger: 106
12 dager etter ovitrelle. Fikk blank test i går og tenkte okei, da er ovitrelle ute av kroppen og det ser ikke ut til at det blir noe. Er alt mellom 10-12 dpo i dag. Tok i dag RFSU tidlig test og der kom det strek med engang, riktig nok svak, men det kom strek raskt og den ble værende. Har noen erfaringer med disse? Trodde rfsu slo ut litt senere enn andre, så kanskje jeg hadde fått bedre resultat på makesure i dag? Har svært ømme bryster, så tenkte jeg måtte teste idag tidlig selvom det var siste testen min, Hva tror dere damer?❤️ (På bildet med to er makesure, den blå, fra i går og rfsu fra i dag for å sammenligne)

Jeg har kunn fått skygge på disse etter fristen, å ikke så tydelig strek! Krysser fingrene for babystrek hos deg! Spent på neste test :) jeg har alltid fått sterkere strek på urin nr 2 :D

Sniker: spennende! Er jo veldig tydelig strek, hadde det vært et annet merke hadde jeg tenkt 100% gravid, men rfsu har jeg litt dårlig inntrykk av.. men er jo så tydelig strek! Ser jo veldig lovende ut! Skal du kjøpe flere make sure?

11/12 DPO i dag, IKM er forventet i morgen. Har ikke tatt tester siden 9/10 DPO, men heller ikke hatt noen symptomer, så blir spennende å se om den kommer i morgen eller ikke.

Gratulerer SÅ mye til alle dere som har fått 2 streker. Så uendelig glad på deres vegne :Heartred

Ingen positive tester her … Gratulerer dere som har fått to streker :love7

Sniker: spennende! Er jo veldig tydelig strek, hadde det vært et annet merke hadde jeg tenkt 100% gravid, men rfsu har jeg litt dårlig inntrykk av.. men er jo så tydelig strek! Ser jo veldig lovende ut! Skal du kjøpe flere make sure?
Ja, er litt skeptisk til det selv! Men tenker å kjøpe flere makesure og en clearblue tidlig test ❤️❤️ Så krysser virkelig fingrene nå❤️❤️

Jeg hadde verdens svakaste skygge på testen i går. Klarte ikke fange opp av kamera. Og blendahvit i går kveld og i dag til morgenen. Nå begynte jeg å blø, til tross for at ikm er på søndag :bored:
Så da er nok løpet kjørt og ingen «uhell» på oss. Da spørs det om jeg får overtalt mannen om vi skal prøve på en til eller ei. Han syns vi har det bra travelt og fint slik som det er. :shy:

Håper vi snakkes igjen senere. Gratulerer til alle med positiv test og masse lykke til til alle sammen. Sender babystøv til alle prøvere hvor det ikke klaffet denne mnd :Heartred

Skjønner ikke hvordan du klarer det, å ta så mange tester. Jeg har ikke turt å ta en eneste en enda, og jeg er 12DPO nå tror jeg.
:nailbiting:
Nei, jeg skjønner vel egentlig ikke det selv:bag: Tror det er fordi det er så tidlig i prosessen enda, og at jeg virkelig ønsker dette. Skjønner ikke at du klarer å la være nå:angelic: Har du noen symptomer?

Nei, jeg skjønner vel egentlig ikke det selv:bag: Tror det er fordi det er så tidlig i prosessen enda, og at jeg virkelig ønsker dette. Skjønner ikke at du klarer å la være nå:angelic: Har du noen symptomer?
Nei, ikke noe som er annerledes enn før mens. Fikk bittelitt rosa på papiret i går. Pleier aldri å spotte, men var vel et tegn på at mens kommer om noen dager. :confused:

Nei, ikke noe som er annerledes enn før mens. Fikk bittelitt rosa på papiret i går. Pleier aldri å spotte, men var vel et tegn på at mens kommer om noen dager. :confused:
Jeg sniker, og heier på deg!! Jeg er i uke 8, og har INGEN symptomer annet enn trøtt - og det kan vel komme av at nå 3 av 5 gutter har tatt valget om å satse fullt på ishockey = enormt mye oppfølging! :hilarious:

Har ikke LITT ømme pupper engang. De er like små og usynlige som alltid. Så symptomer trenger ikke ha noe å si :Heartred

Jeg er innom og sjekker til deg nesten hver dag, nå synes jeg virkelig det er din tur :Heartred

Back
Topp