IKM UKE 49 ✨️

11 dpo og disse testene… blæ, nå mister jeg troen :crybaby2
IMG_0261.jpeg

11 dager siden ovitrelle. Bare skygge i dag. Så var nok ovitrelle som lurte meg.. har ikke trua nå

Vedlegg

• IMG_9190.png
    IMG_9190.png
    8,6 MB · Visninger: 100
11 dpo, og jeg gikk inn i testen med null forhåpninger. Men når jeg studerer testen så syns jeg at jeg ser noe. Er liksom en antydning til noe, uten at det er sterkt nok til å få det med på bilde. Fikk først skikkelig håp, men når jeg tenker meg om er det uansett alt for svakt for 11dpo. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Men antagelig skygge.
Sniker: Her er det jo strek! Spent på neste! I den «vanlige verden» er 11 dpo også veldig tidlig, så jeg vil jo absolutt si at det er håp med en sånn strek 11 dpo jeg da :nailbiting: :shy:

Tror jeg har så lyst på en ekstra strek at jeg begynner å innbille meg den :hilarious: 8 dpo i dag (tror jeg, siden jeg mest sannsynlig missa toppen på el testene)

Vedlegg

• EAC5142D-6EAC-4CC5-BF78-2FEA09FF6132.jpeg
    EAC5142D-6EAC-4CC5-BF78-2FEA09FF6132.jpeg
    381,6 KB · Visninger: 88
  • 2F12F5C1-EB6A-403A-82B8-19B470C80CC0.jpeg
    2F12F5C1-EB6A-403A-82B8-19B470C80CC0.jpeg
    323,8 KB · Visninger: 88
  • 2AB7CEFB-8943-4E83-8EF1-FDAB847741CD.jpeg
    2AB7CEFB-8943-4E83-8EF1-FDAB847741CD.jpeg
    422,8 KB · Visninger: 101
Helt blenda hos meg i dag- 10 dpo:dead:
IMG_8136.jpeg

Tror jeg har så lyst på en ekstra strek at jeg begynner å innbille meg den :hilarious: 8 dpo i dag (tror jeg, siden jeg mest sannsynlig missa toppen på el testene)
Lett å havne i del fella. Meeen, 8DPO, er jo tidlig. Prøv noen dager til. Hadde bare en strek i mårrest jeg og (9dpo). Tenker å teste igjen til kvelden.

Sniker: Her er det jo strek! Spent på neste! I den «vanlige verden» er 11 dpo også veldig tidlig, så jeg vil jo absolutt si at det er håp med en sånn strek 11 dpo jeg da :nailbiting: :shy:
Så spennende at det er flere som ser noe! :joyful: Kjenner at håpet stiger litt mer nå.