IKM UKE 49 ✨️

11 dpo og disse testene… blæ, nå mister jeg troen :crybaby2
IMG_0261.jpeg

11 dager siden ovitrelle. Bare skygge i dag. Så var nok ovitrelle som lurte meg.. har ikke trua nå

Vedlegg

• IMG_9190.png
    IMG_9190.png
    8,6 MB · Visninger: 100
11 dpo, og jeg gikk inn i testen med null forhåpninger. Men når jeg studerer testen så syns jeg at jeg ser noe. Er liksom en antydning til noe, uten at det er sterkt nok til å få det med på bilde. Fikk først skikkelig håp, men når jeg tenker meg om er det uansett alt for svakt for 11dpo. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Men antagelig skygge.
Sniker: Her er det jo strek! Spent på neste! I den «vanlige verden» er 11 dpo også veldig tidlig, så jeg vil jo absolutt si at det er håp med en sånn strek 11 dpo jeg da :nailbiting: :shy:

Tror jeg har så lyst på en ekstra strek at jeg begynner å innbille meg den :hilarious: 8 dpo i dag (tror jeg, siden jeg mest sannsynlig missa toppen på el testene)

Vedlegg

• EAC5142D-6EAC-4CC5-BF78-2FEA09FF6132.jpeg
    EAC5142D-6EAC-4CC5-BF78-2FEA09FF6132.jpeg
    381,6 KB · Visninger: 88
  • 2F12F5C1-EB6A-403A-82B8-19B470C80CC0.jpeg
    2F12F5C1-EB6A-403A-82B8-19B470C80CC0.jpeg
    323,8 KB · Visninger: 88
  • 2AB7CEFB-8943-4E83-8EF1-FDAB847741CD.jpeg
    2AB7CEFB-8943-4E83-8EF1-FDAB847741CD.jpeg
    422,8 KB · Visninger: 101
Helt blenda hos meg i dag- 10 dpo:dead:
IMG_8136.jpeg

Tror jeg har så lyst på en ekstra strek at jeg begynner å innbille meg den :hilarious: 8 dpo i dag (tror jeg, siden jeg mest sannsynlig missa toppen på el testene)
Lett å havne i del fella. Meeen, 8DPO, er jo tidlig. Prøv noen dager til. Hadde bare en strek i mårrest jeg og (9dpo). Tenker å teste igjen til kvelden.

Sniker: Her er det jo strek! Spent på neste! I den «vanlige verden» er 11 dpo også veldig tidlig, så jeg vil jo absolutt si at det er håp med en sånn strek 11 dpo jeg da :nailbiting: :shy:
Så spennende at det er flere som ser noe! :joyful: Kjenner at håpet stiger litt mer nå.
Jeg beholder nok likevel min vante pessimisme en stund til. Vi brukte over to år på første, og jeg kjenner så godt hvor lei meg jeg blir når det ikke går veien. Så blir en form for selvbeskyttelse tror jeg, det å være negativ helt til det er sikkert. Ny test etter jobb! :nailbiting:

(forresten, jeg har sett at noen klarer å sitere flere innlegg i samme svar, hvordan gjør dere det?)

Lett å havne i del fella. Meeen, 8DPO, er jo tidlig. Prøv noen dager til. Hadde bare en strek i mårrest jeg og (9dpo). Tenker å teste igjen til kvelden.
Vet det er veldig tidlig enda ja, heldigvis ☺️ var bare det at sist jeg ble gravid så var det antydning 8 dpo. Så hadde et lite håp om at kanskje det skulle skje det samme igjen. Men jeg prøver igjen i morgen ☺️

Så spennende at det er flere som ser noe! :joyful: Kjenner at håpet stiger litt mer nå.
Jeg beholder nok likevel min vante pessimisme en stund til. Vi brukte over to år på første, og jeg kjenner så godt hvor lei meg jeg blir når det ikke går veien. Så blir en form for selvbeskyttelse tror jeg, det å være negativ helt til det er sikkert. Ny test etter jobb! :nailbiting:

(forresten, jeg har sett at noen klarer å sitere flere innlegg i samme svar, hvordan gjør dere det?)
Du trykker bare svar på de innleggene du vil sitere, så legger de seg som en liste nedover i svar-boksen :happy:

Kjenner til det! Hatt to sa og en streifer selv, så er ganske lik selv. Veldig spent på neste test! Masse babystøv din vei! :D Tror det bare er å trykke svar på flere, så kommer alle sammen i samme innlegg:happy:

DPO 8 eller 10 avhengig av appen, uansett super blenda så jeg gadd ikke vente 5 minutter engang :dead:

Føler meg ikke gravid så er forberedt på TR om noen dager... Neste måned blir spennende med eggløsning tester for første gang (appen estimerer selveste julaften) mens vi feirer jul med famile i en annen by, ikke optimal timing :joyful:

Vedlegg

• IMG20231204151458.jpg
    IMG20231204151458.jpg
    1,5 MB · Visninger: 78
Back
Topp