11 dpo og disse testene… blæ, nå mister jeg troen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi tvi alle sammen, nå skal det bli masse positive tester!
Tag meg gjerne ang oppdateringer på listen så er vi sikker på at jeg får det med meg 
Sniker: Her er det jo strek! Spent på neste! I den «vanlige verden» er 11 dpo også veldig tidlig, så jeg vil jo absolutt si at det er håp med en sånn strek 11 dpo jeg da11 dpo, og jeg gikk inn i testen med null forhåpninger. Men når jeg studerer testen så syns jeg at jeg ser noe. Er liksom en antydning til noe, uten at det er sterkt nok til å få det med på bilde. Fikk først skikkelig håp, men når jeg tenker meg om er det uansett alt for svakt for 11dpo. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Men antagelig skygge.

8 dpo i dag (tror jeg, siden jeg mest sannsynlig missa toppen på el testene)Lett å havne i del fella. Meeen, 8DPO, er jo tidlig. Prøv noen dager til. Hadde bare en strek i mårrest jeg og (9dpo). Tenker å teste igjen til kvelden.Tror jeg har så lyst på en ekstra strek at jeg begynner å innbille meg den8 dpo i dag (tror jeg, siden jeg mest sannsynlig missa toppen på el testene)
Prøv igjen til kvelden. Har trua!
Så spennende at det er flere som ser noe!Sniker: Her er det jo strek! Spent på neste! I den «vanlige verden» er 11 dpo også veldig tidlig, så jeg vil jo absolutt si at det er håp med en sånn strek 11 dpo jeg da![]()
![]()
Kjenner at håpet stiger litt mer nå.
Vet det er veldig tidlig enda ja, heldigvisLett å havne i del fella. Meeen, 8DPO, er jo tidlig. Prøv noen dager til. Hadde bare en strek i mårrest jeg og (9dpo). Tenker å teste igjen til kvelden.
Du trykker bare svar på de innleggene du vil sitere, så legger de seg som en liste nedover i svar-boksenSå spennende at det er flere som ser noe!Kjenner at håpet stiger litt mer nå.
Jeg beholder nok likevel min vante pessimisme en stund til. Vi brukte over to år på første, og jeg kjenner så godt hvor lei meg jeg blir når det ikke går veien. Så blir en form for selvbeskyttelse tror jeg, det å være negativ helt til det er sikkert. Ny test etter jobb!
(forresten, jeg har sett at noen klarer å sitere flere innlegg i samme svar, hvordan gjør dere det?)

Kjenner til det! Hatt to sa og en streifer selv, så er ganske lik selv. Veldig spent på neste test! Masse babystøv din vei!Så spennende at det er flere som ser noe!Kjenner at håpet stiger litt mer nå.
Jeg beholder nok likevel min vante pessimisme en stund til. Vi brukte over to år på første, og jeg kjenner så godt hvor lei meg jeg blir når det ikke går veien. Så blir en form for selvbeskyttelse tror jeg, det å være negativ helt til det er sikkert. Ny test etter jobb!
(forresten, jeg har sett at noen klarer å sitere flere innlegg i samme svar, hvordan gjør dere det?)

For liiiiten skygge ser jeg. Øveste er fra i går kveld. Skyggestreken jeg så i går er borte. Fine tester30 år, B1, PP3, EL 21. nov, IKM 6. des
Krysser fingrene
Men kan du fylle inn brukernavnet ditt ?

Synes det ser fint ut24 timer mellom bildene, ser det greit ut? Får ikke tak i digital før i morgen eller onsdag! Forstår jo at dette er babystrek, men er noe med den bekreftelsen fra den digitale![]()
![]()
Hvor mange dpo?Vet ikke. Har ikkje prøvd! Tok siste ppille for 3 uker siden, og tok bare en test pga symptomerSynes det ser fint utHvor mange dpo?