Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser i hvert fall tydelig strek på denneVille dere tolket denne som positiv? Tror jeg tar en digital i morgen![]()
Så fine streker10 dager siden ovitrelle kveldstest, er det lov å begynne å håpe litt nå?Hva tror du @Gressløken som har gått på ovitrelle denne pp?
Vis vedlegget 421328

GratulererVille dere tolket denne som positiv? Tror jeg tar en digital i morgen![]()

hadde egentlig tenkt å vente en stund. Men jeg har jo så lyst å være gravid 
Ser et tydelig strekk, gratulerer så mye!Ville dere tolket denne som positiv? Tror jeg tar en digital i morgen![]()
Absolutt!Ville dere tolket denne som positiv? Tror jeg tar en digital i morgen![]()
Gratulerer! Hvor mange dpo er du?
Absolutt10 dager siden ovitrelle kveldstest, er det lov å begynne å håpe litt nå?Hva tror du @Gressløken som har gått på ovitrelle denne pp?
Vis vedlegget 421328
Synes den streken der var tydelig og fin! Dette blir spennende 
Jeg ser streker på begge bildene. Håper det er en liten spireBlir gal av disse metode testene, skimter noe så gjør jeg ikke det… Kveldstest under og 10dpo… gleder meg til å få tak i bedre tester i morgenVis vedlegget 421337Vis vedlegget 421338
Har ikke erfaring med normal testene, men ser strekenRøk på en smell jeg herregård kveld 7 dpo men jeg ser en skygge er det vanlig med skygger på normal sine tester?Vis vedlegget 421339
Ingen tidligtester igjen heller, så da får jeg bare vente å se. 7 dpo i dag, det tidligste jeg har fått strek/antydning er 8 dpo Har ikke opplevd skygge på de, men har kun testa de en gang. Håper det er noe derRøk på en smell jeg. Kveldsurin 7 dpo, syns jeg ser en skygge. Er det vanlig med skygger på normal sine tester?Vis vedlegget 421339
Tusen takkAbsolutt!Gratulerer! Hvor mange dpo er du?
Har ingen aning.. har ikke hatt noe blødning pga ppiller! Tok siste pille for 3 uker siden!Her er det definitivt noe på gangDagens tester! Ble dårlig med digital, var helt sikker på at jeg hadde en liggende, men må nokk handle ny.. å det blir noen dager til jeg får mulighet til![]()

Blir spennende med neste test! Syns også at det muligens kan se ut som det er noooe der11 dpo, og jeg gikk inn i testen med null forhåpninger. Men når jeg studerer testen så syns jeg at jeg ser noe. Er liksom en antydning til noe, uten at det er sterkt nok til å få det med på bilde. Fikk først skikkelig håp, men når jeg tenker meg om er det uansett alt for svakt for 11dpo. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Men antagelig skygge.