Klagetråd!

Åja,da forstår jeg at du sliter!:p
Jeg kommer til å slite når jeg er tilbake på jobb,har alltid pleid å ha en Monster på morgenen. Hva søren skal jeg drikke nå da?!:smiley-angelic006
Kanskje det hjelper med placebo, som hos meg? Jeg har begynt å drikke den fra Explo (mango passion) som er koffeinfri de dagene jeg har tidligvakt og bare MÅ ha noe:) fortsatt noe B-vit oppi, så kan jo bære det også hjelper på energien
 
  • Liker
Reactions: SG
Kanskje det hjelper med placebo, som hos meg? Jeg har begynt å drikke den fra Explo (mango passion) som er koffeinfri de dagene jeg har tidligvakt og bare MÅ ha noe:) fortsatt noe B-vit oppi, så kan jo bære det også hjelper på energien
Ja,det var jo lurt! Takk for tips!:D
 
Nå er jeg så lei av å være kvalm konstant!!!
Følte jeg var på god veg til å bli kvitt så kommer det en ny bølge. Jeg fungere ikke, ligger hele dagen. Alle måltider kommer i retur. Skal på jobb til helga å vet innerst inne at jeg må ringe å si det ikke går :hungover: Har i tillegg verdens dårligste samvittighet for det!

Nå er drømmen nesten å bli lagt i kunstig koma til mars 2022 :wtf: fytti jeg er lei!!

Du har min fulle sympati! :Heartred bruker du noe kvalmestillende?
 
Du har min fulle sympati! :Heartred bruker du noe kvalmestillende?

Har prøvd meg på prostafen, uten noe som helst virkning.
Skal til lege imorgen forhøre meg om andre muligheter. Hva hjalp for deg?
 
Har prøvd meg på prostafen, uten noe som helst virkning.
Skal til lege imorgen forhøre meg om andre muligheter. Hva hjalp for deg?

Eneste som hjalp for meg var zofran, det er det sterkeste de har å tilby. Jeg har fått ett nytt liv med det! :D Jeg prøvde en uke med afipran, men fikk sterke psykiske bivirkninger av den med depresjon og uro i kroppen. Det er veldig skjeldent! Håper du finner noe som hjelper for deg :Heartred
 
Eneste som hjalp for meg var zofran, det er det sterkeste de har å tilby. Jeg har fått ett nytt liv med det! :D Jeg prøvde en uke med afipran, men fikk sterke psykiske bivirkninger av den med depresjon og uro i kroppen. Det er veldig skjeldent! Håper du finner noe som hjelper for deg :Heartred

Så kjekt å høre at du har fått det bedre :HeartredGå kvalm konstant er ingen spøk. Akkurat nå håper jeg bare legen legger meg inn på sykehus. Kjenner hele kroppen er i helt ubalanse:schocked028
 
Så kjekt å høre at du har fått det bedre :HeartredGå kvalm konstant er ingen spøk. Akkurat nå håper jeg bare legen legger meg inn på sykehus. Kjenner hele kroppen er i helt ubalanse:schocked028
Jeg var på sykehus å fikk ett par liter væske og det hjalp veldig! Forklar legen at du føler deg dehydrert og ønsker væske så pleier de å fikse det :Heartred
 
Familie sender melding og spør om de kan komme innom. Jeg ofrer søvn, rydder det jeg orker og henter mini i bhg, så kommer kontrabeskjed. De rekker ikke komme innom allikevel :banghead:
 
Må klage litt over at jeg ikke har hatt bruker lenge nok på babyverden, og føler jeg går glipp av noe på det hemmelige forumet :( gleder meg til 21.august!
 
Må klage litt over at jeg ikke har hatt bruker lenge nok på babyverden, og føler jeg går glipp av noe på det hemmelige forumet :( gleder meg til 21.august!
Hvis det hjelper så er det foreløpig mye mer aktivitet her enn på skjult forum :happy: Men forstår den er skikkelig kjip!
 
Må klage litt over at jeg ikke har hatt bruker lenge nok på babyverden, og føler jeg går glipp av noe på det hemmelige forumet :( gleder meg til 21.august!
Jeg er i samme båt, nedtelling til 12.august Angrer på at jeg ikke lette litt mer etter kontoinformasjon fra 2018 kontoen
 
Jeg er i samme båt, nedtelling til 12.august Angrer på at jeg ikke lette litt mer etter kontoinformasjon fra 2018 kontoen
Jeg trodde også jeg hadde en tidligere bruker, men klarte ikke finne den :( Du kan trøste deg med at du kommer inn lenge før meg da :p
 
Husk husk! Spør om hvordan ulltøy er vasket evt om det har krympet ved brukt kjøp.
Ull gravid/ammetøyet jeg kjøpte brukt er jeg usikker på om jeg får brukt i vinter siden en del av elastikken er borte pga toving/krymp :angry4

Passer nok når mini er ute men jeg hadde tenkt å bo i det før mini kom ut og
 
Det er veldig lite action på skjult forum enda, så dere kan slappe helt av! Vi sparer på kruttet til «alle» er med :D
 
Vi skal feire bursdagen til minstemann i dag. Når hun fylte to år måtte hun feire den på sykehuset, med bare meg og mannen, fordi hun var nyoperert. Nå har hun gledet seg et helt år til bursdagen sin. I år hadde jeg håpet på fult hus, men fordi vi bor så langt unna (1t40m for de lengst fra, og 40m fra de nærmest...) så kommer ingen, utenom bestemor som har flyttet hit også. Jeg syntes det er så dårlig gjort. Hun har en kjempestor familie, og ingen kommer. De som kunne ha kommet har lagt andre planer.
 
Vi skal feire bursdagen til minstemann i dag. Når hun fylte to år måtte hun feire den på sykehuset, med bare meg og mannen, fordi hun var nyoperert. Nå har hun gledet seg et helt år til bursdagen sin. I år hadde jeg håpet på fult hus, men fordi vi bor så langt unna (1t40m for de lengst fra, og 40m fra de nærmest...) så kommer ingen, utenom bestemor som har flyttet hit også. Jeg syntes det er så dårlig gjort. Hun har en kjempestor familie, og ingen kommer. De som kunne ha kommet har lagt andre planer.
Så utrolig trist :(
 
Vi skal feire bursdagen til minstemann i dag. Når hun fylte to år måtte hun feire den på sykehuset, med bare meg og mannen, fordi hun var nyoperert. Nå har hun gledet seg et helt år til bursdagen sin. I år hadde jeg håpet på fult hus, men fordi vi bor så langt unna (1t40m for de lengst fra, og 40m fra de nærmest...) så kommer ingen, utenom bestemor som har flyttet hit også. Jeg syntes det er så dårlig gjort. Hun har en kjempestor familie, og ingen kommer. De som kunne ha kommet har lagt andre planer.

Fytti, det hørtes trasig ut. Stakkars lita. Håper hun får en fin feiring med dere få :Heartred
 
Back
Topp