Anbefaler dere som er kvalme å prøve ut b6 ! Tar en tablett morgen og kveld og er myye mindre kvalm enn jeg har vært de siste ukene
Tar de i kombinasjon med reisesyketablett
Tar de i kombinasjon med reisesyketablettFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar de i kombinasjon med reisesyketablettMinstemann begynner på stor avdeling i barnehagen i dag, og jeg er kjempestressaMannen ringte etter levering og sa at det gikk kjempefint, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at det går bra
![]()
![]()
Spennende, det hadde gått veldig fint. Han var første mann som ble levert (vi er begge i full jobb og leverer når de åpner 7.30), de hadde mange biler på avdelingen, så det var null problem
Samboer fikk også pratet masse med den nye ped.lederen, så det var jo veldig greit
Vår minste skal også begynne på storavdeling, og jeg gruer meg masse… Håper det går braMinstemann begynner på stor avdeling i barnehagen i dag, og jeg er kjempestressaMannen ringte etter levering og sa at det gikk kjempefint, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at det går bra
![]()
![]()

Er allerede lei av å være oppblåst. Jeg har like stor mage som jeg hadde i uke 25 med nummer 1Er livredd for å legge på meg mye og ese ut, da jeg enda ikke hadde tatt av de 5 ekstra kiloene som satt igjen etter første
Tenker ALTFOR mye på vekta. HELE TIDEN!
Så få i deg litt koffeinTrenger KOFFEIN.
Å nei,så kjedelig!Har hatt en god periode med minimalt med kvalme og oppkast, men nå er jeg skikkelig uvell igjenkaster opp flere ganger daglig, nesten konstant kvalm. Er også utrolig trøtt/sliten og forstoppet! Tror kanskje det er forstoppelsen som gjør meg kvalm nå så har ett håp om å bli bedre når jeg får ordnet opp i det. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake på jobb etter ferien hvis dette fortsetter
![]()
Har hatt en god periode med minimalt med kvalme og oppkast, men nå er jeg skikkelig uvell igjenkaster opp flere ganger daglig, nesten konstant kvalm. Er også utrolig trøtt/sliten og forstoppet! Tror kanskje det er forstoppelsen som gjør meg kvalm nå så har ett håp om å bli bedre når jeg får ordnet opp i det. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake på jobb etter ferien hvis dette fortsetter
![]()
Så få i deg litt koffeinEr ikke farlig med litt. Om man tar litt ekstra en dag,kan jeg ikke se for meg at skal være et stort problem,så lenge man ikke overdriver hver eneste dag.
Håper kroppen venner seg til en lavkoffeinhverdag snart.... Åja,da forstår jeg at du sliter!Utgangspunktet mitt er 4-5 kopper kaffe og en Nocco nesten hver dag, så dagens inntak blir forsvinnende lite i forhold!Håper kroppen venner seg til en lavkoffeinhverdag snart....
![]()

Jeg fødte i maiJeg var også med i itsgonnabemay2019fikk du i mai eller juni 2019? Veldig likt her med vekta, jeg hadde 6kg igjen fra forrige svangerskap, og jeg tenker altfor mye på vekta, gikk opp over 20kg begge tidligere svangerskap, det går liksom bare ikke å stille sulten, men jeg ønsker virkelig å ikke gå opp så mye igjen, så jeg tenker på det hver dag. Skal virkelig prøve denne gangen..

Innmari kvalm, klarte å gå til butikken for å kjøpe vannmelon som er det eneste som frister i dag på tom mage. Kommer hjem og vannmelonen er melete og helt grusom![]()

Har vært slik den siste uken. Er så vanskelig å få gjort noe om dagene, klarer ikke mye før jeg må kaste inn håndkle og legge meg på sofaen. Føler meg så ubrukelig. Ikke frister mat noe særlig heller, men jeg prøver å tvinge i meg noe. For jeg vet det hjelper mot kvalmen. Kjøpte meg seabands på apoteket, mulig de hjelper litt, men er uggen likevel. Tvingte meg selv i dusjen i sted, begynte å synes synd på min samboer som må holde ut med denne slaske sofagrisen
Men jeg endte opp med å bli værre av å dusje, å endte opp i senga. Så der ligger jeg nå da, og må få klaget litt 
Har i tillegg verdens dårligste samvittighet for det!
fytti jeg er lei!!