Klagetråd!

Anbefaler dere som er kvalme å prøve ut b6 ! Tar en tablett morgen og kveld og er myye mindre kvalm enn jeg har vært de siste ukene :nailbiting: Tar de i kombinasjon med reisesyketablett

Minstemann begynner på stor avdeling i barnehagen i dag, og jeg er kjempestressa o_O Mannen ringte etter levering og sa at det gikk kjempefint, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at det går bra :rolleyes: :hilarious:

Sto opp med mini, levere i bhg og hjem for å sove. Helt i svime. Svimmel, kvalm og trøtt. Men får jeg sove???

Nei.unnamed.png

Minstemann begynner på stor avdeling i barnehagen i dag, og jeg er kjempestressa o_O Mannen ringte etter levering og sa at det gikk kjempefint, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at det går bra :rolleyes: :hilarious:

Så gøy for de små! Her har også minstemann første dag på stor avdeling:happy: Spennende, det hadde gått veldig fint. Han var første mann som ble levert (vi er begge i full jobb og leverer når de åpner 7.30), de hadde mange biler på avdelingen, så det var null problem:D:joyful: Samboer fikk også pratet masse med den nye ped.lederen, så det var jo veldig greit:happy:

Vår minste skal også begynne på storavdeling, og jeg gruer meg masse… Håper det går bra :nailbiting:

Er allerede lei av å være oppblåst. Jeg har like stor mage som jeg hadde i uke 25 med nummer 1 :facepalm: Er livredd for å legge på meg mye og ese ut, da jeg enda ikke hadde tatt av de 5 ekstra kiloene som satt igjen etter første :( Tenker ALTFOR mye på vekta. HELE TIDEN!

Jeg var også med i itsgonnabemay2019 :):) fikk du i mai eller juni 2019? Veldig likt her med vekta, jeg hadde 6kg igjen fra forrige svangerskap, og jeg tenker altfor mye på vekta, gikk opp over 20kg begge tidligere svangerskap, det går liksom bare ikke å stille sulten, men jeg ønsker virkelig å ikke gå opp så mye igjen, så jeg tenker på det hver dag. Skal virkelig prøve denne gangen..

Trenger KOFFEIN.
Så få i deg litt koffein:) Er ikke farlig med litt. Om man tar litt ekstra en dag,kan jeg ikke se for meg at skal være et stort problem,så lenge man ikke overdriver hver eneste dag.

Har hatt en god periode med minimalt med kvalme og oppkast, men nå er jeg skikkelig uvell igjen:( kaster opp flere ganger daglig, nesten konstant kvalm. Er også utrolig trøtt/sliten og forstoppet! Tror kanskje det er forstoppelsen som gjør meg kvalm nå så har ett håp om å bli bedre når jeg får ordnet opp i det. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake på jobb etter ferien hvis dette fortsetter :(

Har hatt en god periode med minimalt med kvalme og oppkast, men nå er jeg skikkelig uvell igjen:( kaster opp flere ganger daglig, nesten konstant kvalm. Er også utrolig trøtt/sliten og forstoppet! Tror kanskje det er forstoppelsen som gjør meg kvalm nå så har ett håp om å bli bedre når jeg får ordnet opp i det. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake på jobb etter ferien hvis dette fortsetter :(
Å nei,så kjedelig!:( Håper det bare er forstoppelsen!

Så slitsomt å ha det sånn ❤️ kanskje du trenger sykemelding en periode, eventuelt gradert? Håper det hjelper å få orden på fordøyelsen igjen!

Så få i deg litt koffein:) Er ikke farlig med litt. Om man tar litt ekstra en dag,kan jeg ikke se for meg at skal være et stort problem,så lenge man ikke overdriver hver eneste dag.

Utgangspunktet mitt er 4-5 kopper kaffe og en Nocco nesten hver dag, så dagens inntak blir forsvinnende lite i forhold! :smiley-angry017 Håper kroppen venner seg til en lavkoffeinhverdag snart.... :)

Utgangspunktet mitt er 4-5 kopper kaffe og en Nocco nesten hver dag, så dagens inntak blir forsvinnende lite i forhold! :smiley-angry017 Håper kroppen venner seg til en lavkoffeinhverdag snart.... :)
Åja,da forstår jeg at du sliter!:p
Jeg kommer til å slite når jeg er tilbake på jobb,har alltid pleid å ha en Monster på morgenen. Hva søren skal jeg drikke nå da?!:smiley-angelic006

Jeg var også med i itsgonnabemay2019 :):) fikk du i mai eller juni 2019? Veldig likt her med vekta, jeg hadde 6kg igjen fra forrige svangerskap, og jeg tenker altfor mye på vekta, gikk opp over 20kg begge tidligere svangerskap, det går liksom bare ikke å stille sulten, men jeg ønsker virkelig å ikke gå opp så mye igjen, så jeg tenker på det hver dag. Skal virkelig prøve denne gangen..
Jeg fødte i mai :) Er bare 7+4, og har allerede gått opp 2 kg :( Føler jeg ikke spiser så mye heller egentlig. Men det går bare oppover :dead:

Jeg begynte på jobb igjen i går og er så trøtt at jeg aner ikke hvordan jeg skal komme gjennom dagen:dead: Har heldigvis hjemmekontor, men lite effektivt når man må sove 30 min etter å ha jobbet 1 time…

Innmari kvalm, klarte å gå til butikken for å kjøpe vannmelon som er det eneste som frister i dag på tom mage. Kommer hjem og vannmelonen er melete og helt grusom :mad::meh:

Åhhh, jeg er så uggen og småkvalm for tiden :depressed: Har vært slik den siste uken. Er så vanskelig å få gjort noe om dagene, klarer ikke mye før jeg må kaste inn håndkle og legge meg på sofaen. Føler meg så ubrukelig. Ikke frister mat noe særlig heller, men jeg prøver å tvinge i meg noe. For jeg vet det hjelper mot kvalmen. Kjøpte meg seabands på apoteket, mulig de hjelper litt, men er uggen likevel. Tvingte meg selv i dusjen i sted, begynte å synes synd på min samboer som må holde ut med denne slaske sofagrisen :bag: Men jeg endte opp med å bli værre av å dusje, å endte opp i senga. Så der ligger jeg nå da, og må få klaget litt :joyful:

Nå er jeg så lei av å være kvalm konstant!!!
Følte jeg var på god veg til å bli kvitt så kommer det en ny bølge. Jeg fungere ikke, ligger hele dagen. Alle måltider kommer i retur. Skal på jobb til helga å vet innerst inne at jeg må ringe å si det ikke går :hungover: Har i tillegg verdens dårligste samvittighet for det!

Nå er drømmen nesten å bli lagt i kunstig koma til mars 2022 :wtf: fytti jeg er lei!!

Back
Topp