Skravletråd

De skulle jammen bare visst ja ;) snart vet de det også, er nesten 12 uker neste samling. Så får holde ut denne uka :D har ritz kjeks i sekken ;)
Ja, det blir vell godt å bare kunne fortelle det. Jeg kjenner at jeg ihvertfall gleder meg til det.

Hater å holde på hemmeligheter, og her tror jeg nok at vi kommer til å fortelle det til flere etter at vi har vært på tul
 
Ja, det blir vell godt å bare kunne fortelle det. Jeg kjenner at jeg ihvertfall gleder meg til det.

Hater å holde på hemmeligheter, og her tror jeg nok at vi kommer til å fortelle det til flere etter at vi har vært på tul

Her også egentlig. Skal på tul neste uke, så om formen er så som så, så kan det bli fortalt. Ser ingen grunn til å iherdig holde det hemmelig, ikke hvis jeg har sett hjerteslag og slik. De jeg da eventuelt forteller det til, vil forstå hvis det skulle skje noe (sa)...
Måtte si det til ene kollegean min nå, pga vi pleier å drikke øl etter skolen :cool:
 
Her også egentlig. Skal på tul neste uke, så om formen er så som så, så kan det bli fortalt. Ser ingen grunn til å iherdig holde det hemmelig, ikke hvis jeg har sett hjerteslag og slik. De jeg da eventuelt forteller det til, vil forstå hvis det skulle skje noe (sa)...
Måtte si det til ene kollegean min nå, pga vi pleier å drikke øl etter skolen :cool:
Ikke sant. Har vet allerede min familie det og mannen sin mor og far. Så vi holder det ikke så hemmelig.
Men tenker at om alt ser bra ut på TUL på torsdag så kan vi godt fortelle det til flere. Og jeg slipper å enten tro at folk synes jeg har blitt tjukk eller kle med fot å skjule magen. For den er sierøst blitt kjempestor :hilarious: :hilarious:
 
Hva skal folk gjøre ikveld?
 
Absolutt ingen ting :hilarious:
Enter bare på at klokka skal bli så mye at jeg kan kaste ungene i seng. Så jeg kan slappe av foran TVen og nyte stillheten i huset:hilarious:
Samme her! Guttungen blir lagt tidligere idag enn vanlig siden vi sto opp før 06:00, og skal det hver dag denne uka. Regner med jeg er i seng før 22:00 ikveld selv :p
 
Samme her! Guttungen blir lagt tidligere idag enn vanlig siden vi sto opp før 06:00, og skal det hver dag denne uka. Regner med jeg er i seng før 22:00 ikveld selv :p
Her legger dw seg rundt kl 19. Nå er det kveldsmat som står for tur
 
Her legger dw seg rundt kl 19. Nå er det kveldsmat som står for tur
Vi spiste nesten akkurat middag (17:30) så tror ikke det blir mer mat før kvelden her. Han er ikke så storspist av seg. Pleier å legge seg 19:30 ca, men skal legge han nå før 19:00 siden han også er sliten :p
 
Vi spiste nesten akkurat middag (17:30) så tror ikke det blir mer mat før kvelden her. Han er ikke så storspist av seg. Pleier å legge seg 19:30 ca, men skal legge han nå før 19:00 siden han også er sliten :p
Vi spiste middackl 16, så da må det litt kveldsmat til før de kan kastes i seng.
 
Vi spiste middackl 16, så da må det litt kveldsmat til før de kan kastes i seng.
Ja det kan jeg skjønne. Vi pleier også å spise rundt den tiden, men idag var ingen hjemme før 17:00 omtrent, så da ble det sein middag :D
 
Ja det kan jeg skjønne. Vi pleier også å spise rundt den tiden, men idag var ingen hjemme før 17:00 omtrent, så da ble det sein middag :D
Er jo litt greit innimellom med sen middag. Jeg synes ihvertfall det. Men har en guttunge som blir ekstremt sur om han er sulten, så må bare få i han mat så fort som mulig :hilarious:
 
Er jo litt greit innimellom med sen middag. Jeg synes ihvertfall det. Men har en guttunge som blir ekstremt sur om han er sulten, så må bare få i han mat så fort som mulig :hilarious:
Kjenner til den, bare at her er det jeg som blir grinete om jeg går sulten :hilarious:
 
Hehe, spesielt nå i disse hormonelle dager :p
Rart dette der. Jeg er like sur å grinete hele tiden føler jeg :hilarious: og har en ekstremt kort lunte. Må telle til 10 mange ganger for å ikke la det gå utover barna
 
Rart dette der. Jeg er like sur å grinete hele tiden føler jeg :hilarious: og har en ekstremt kort lunte. Må telle til 10 mange ganger for å ikke la det gå utover barna
Kjenner til den ja! Stakkars små som ikke skjønner så mye av dette :hilarious:
 
Kjenner til den ja! Stakkars små som ikke skjønner så mye av dette :hilarious:
Det kan du si. Og så synes jeg synd på mannen. For gjerne han som får det. Men han er ganske grei på dette da, så han bare ler og går sin vei:hilarious: :hilarious:
 
Middag nummer to i dag. Er så sykt sulten og mat er det eneste som hjelper mot kvalmen
 
Jeg skal i hvertfall bruke kvelden på å kose meg med kakao med krem og se på Netflix :happy:
 
Back
Topp