IKM uke 13 & 14

13 dpo og streken er ikke så mye sterkere enn I går. Har googlet meg blind på streker I dag. Forbereder meg på kjemisk, men har også et lite håp. :)
20260329_095002.jpg

Kjenner jeg blir skikkelig skuffa om det ikke blir noe denne mnd.. Kroppen har så mange symptomer, og jeg som aldri pleier å ha noe særlig pms så er det jo typisk om jeg skal begynne å få det også som er identisk til tidlige tegn på graviditet :rolleyes:

Ikke opplevd makan til stikking nedentil, føles nesten betent pluss «nålestikk» i livmorhalsen. Kan sammenlignes med stikk man har ifm modning i graviditet.. Er plutselig i dag mer oppblåst som jeg pleier å bli på slutten av mensen, ser ut som jeg er langt på vei jo :bag: nå er jeg klar for at enten mensen kommer (evt utslag på test). Håper en av de kommer før jeg reiser på påskeferie, så vi kan komme oss videre fra dette ekle stadiet med overtenking og merkelige kroppslige greier.. :)

Ja, det forstår jeg. :shy:
Er det førstemann eller har du barn fra før?

Får du oppfølging fra dag en ifb. At det er høyrisiko?
Hvordan går det med deg nå Juliett? :Heartpink
Blir smårørt av at dere bryr dere, takk:HeartredBeklager sent svar, har vært inaktiv her en stund, prøver å distrahere meg fra å tenke på graviditeten for å slippe å bli skuffet dersom det går dårlig igjen :shy:

Hadde fortsatt positiv test i dag, lurer på om den egentlig skulle vært sterkere og føler mindre symptomer, så er litt spent på om det går. Forrige var MA i januar. Fødte en ekstremt prematur datter i sommer etter et svært hematom i livmora på grunn av behandlingsdose med blodfortynnende (fikk sjelden livstruende blodpropp.) Lille gull levde noen dager:Heartred Har ingen andre barn. Har du barn fra før?:Heartred

Følges opp litt tettere pga. blodpropp og situasjonen, går på Klexane og Abyl E forebyggende.

Spennende å se hvordan alle dere ligger an i løypa! Leit å lese at noen har fått TR på besøk, håper det går neste forsøk:Heartred Gøy med positive tester på noen og mange som har gode symptomer, håper de snart viser seg som streker :love017:Heartred:smiley-angelic001

Ingen positiv test her ennå, og ingen TR (forventet er 03.04), så fremdeles håp om at jeg og kan få positiv test snart!

Men masse symptomer (innbiller jeg meg hvertfall). Stikninger i magen og hormonell og følsom, det var jeg sist jeg var gravid også (endte i MA). Pleier ikke å være særlig påvirket av PMS så krysser fingre og tær for at jeg snart får positiv test :nailbiting: :D

:HeartredBlir smårørt av at dere bryr dere, takk:HeartredBeklager sent svar, har vært inaktiv her en stund, prøver å distrahere meg fra å tenke på graviditeten for å slippe å bli skuffet dersom det går dårlig igjen :shy:

Hadde fortsatt positiv test i dag, lurer på om den egentlig skulle vært sterkere og føler mindre symptomer, så er litt spent på om det går. Forrige var MA i januar. Fødte en ekstremt prematur datter i sommer etter et svært hematom i livmora på grunn av behandlingsdose med blodfortynnende (fikk sjelden livstruende blodpropp.) Lille gull levde noen dager:Heartred Har ingen andre barn. Har du barn fra før?:Heartred

Følges opp litt tettere pga. blodpropp og situasjonen, går på Klexane og Abyl E forebyggende.

Spennende å se hvordan alle dere ligger an i løypa! Leit å lese at noen har fått TR på besøk, håper det går neste forsøk:Heartred Gøy med positive tester på noen og mange som har gode symptomer, håper de snart viser seg som streker :love017:Heartred:smiley-angelic001
Huff, det høres utrolig ubeskrivelig ut å oppleve noe slikt. Det skulle ikke vært mulig og lov å oppleve slike hjerteskjærende situasjoner. :Heartred

Det er godt å høre at du følges opp tettere, og jeg håper du snart får en etterlengtet baby i armene dine :Heartred De testene kan jo variere men skjønner godt at du distanserer deg litt mtp. historikken din. Krysser alt jeg har for deg:Heartred:Heartred

Jeg har tre barn fra før, og vi prøver igjen nå. Prøvde i et års tid for noen år siden, men etter en forsinket tr i februar så kjente vi på at vi vil ha en til så vi prøver ut dette året. Er forberedt på at det ikke kommer til å gå siden vi prøvde så lenge forrige gang, og det ikke ble en nr fire pluss at jeg har blitt to år eldre :smiley-ashamed008

Men vi får se :Heartred

Ingen positiv test her ennå, og ingen TR (forventet er 03.04), så fremdeles håp om at jeg og kan få positiv test snart!

Men masse symptomer (innbiller jeg meg hvertfall). Stikninger i magen og hormonell og følsom, det var jeg sist jeg var gravid også (endte i MA). Pleier ikke å være særlig påvirket av PMS så krysser fingre og tær for at jeg snart får positiv test :nailbiting: :D
Krysser fingrene for deg og meg, og alle andre:Heartred:Heartred

Jeg er påvirket av PMS uansett her så humørsvingninger kan jeg ikke lene meg på som et tegn:hilarious:

Blir smårørt av at dere bryr dere, takk:HeartredBeklager sent svar, har vært inaktiv her en stund, prøver å distrahere meg fra å tenke på graviditeten for å slippe å bli skuffet dersom det går dårlig igjen :shy:

❤️❤️❤️

Ja jeg håååper det betyr noe.. men det får vi se om noen dager. Det blir spennende! Da jeg ble gravid i desember så var det bare luktesansen min som var et symptom, ellers ingenting :Heartred Jeg krysser fingrene for deg!
Jaa, jeg håper symptomer kan variere fra graviditet til graviditet, men det er brystene som er gjengangeren for meg desverre :laughing002

Back
Topp