Okey jeg måtte bla litt i arkivet å se hvordan testene så ut forrige graviditet i 2024..
1 bilde : er fra 2024 økning fra 14 dpo til 15 dpo
2 bilde : øverst 14 dpo 2024 sammenlignet med dagens test 2026 14/15 dpo bilde nederst…
Synes jo det er overraskende likt som forrige gang.. hva tror dere? Er det baby strek på gang her
Kjenner jeg er ekstremt spent på morgen dagens test med tanke på den økningen jeg så i 2024 når streken var sånn som i dag.
1 bilde : er fra 2024 økning fra 14 dpo til 15 dpo
2 bilde : øverst 14 dpo 2024 sammenlignet med dagens test 2026 14/15 dpo bilde nederst…
Synes jo det er overraskende likt som forrige gang.. hva tror dere? Er det baby strek på gang her
Kjenner jeg er ekstremt spent på morgen dagens test med tanke på den økningen jeg så i 2024 når streken var sånn som i dag.
Gjerne legg ut bilder, gøy å følge med på.
men det jeg har regnet meg frem til at jeg kan være.. med tanke på symptomer på el, har ganske like symptomer der og festesmerter samme som forrige hvor det fester seg rundt 7 dpo. Så nå er jeg bare fryktelig spent om det er skygge jeg ser eller en ekte strek, føler jeg får svaret i morgen tidlig
Tatt på første morgenurin. Det er mulig jeg tester en gang til utpå dagen på jobb uten å inntatt noe mer drikke - bare for å ha det gjort før ferien.

vi kunne velge å prøve å fortsette svangerskapet med dårlige odds, men ble forespeilet dødsfall før termin, og om vi i det hele tatt hadde kommet til termin så ville det bli begravelse i stedet for dåp..