IKM uke 13 & 14

Dette er helt tørket.
Typ 20-30 min etter.

Hva tenker vi?

Vedlegg

• IMG_2526.jpeg
    IMG_2526.jpeg
    282,7 KB · Visninger: 46
  • IMG_2527.jpeg
    IMG_2527.jpeg
    537,5 KB · Visninger: 46
Det er strek ja❤️ jeg er 9 dpo men testet negativ midt på dagen i dag med rfsu tidlig strip
Jeg sa bare når streken dukket opp; ikke forsvinn ikke forsvinn :hilarious:

Ja, fikk negativ morgentest i dag serru og har vært litt sånn; Nei, det har ikke klaffet så tok denne litt på trass helt randomly og ble litt overrasket :hilarious:
Klarer ikke heeelt å tro på det. Har IKM på lørdag så vil vente til da og en evt. positiv digital før jeg jubler men er jo strek?!?!?

Jeg sa bare når streken dukket opp; ikke forsvinn ikke forsvinn :hilarious:

Ja, fikk negativ morgentest i dag serru og har vært litt sånn; Nei, det har ikke klaffet så tok denne litt på trass helt randomly og ble litt overrasket :hilarious:
Klarer ikke heeelt å tro på det. Har IKM på lørdag så vil vente til da og en evt. positiv digital før jeg jubler men er jo strek?!?!?
Er absolutt strek! :happy: :Heartred Jeg tro du er gravid ❤️

Er absolutt strek! :happy: :Heartred Jeg tro du er gravid ❤️
Ja, hadde vært utrolig fantastisk om det klaffet på første pp, men skal ikke juble enda før jeg har fått flere streker!
Tissa på en i stad og den var blank så regner med det er pga jeg nettopp hadde tisset :hilarious:

Men skyggestreker er vel ikke så tydelige? Nå er den rimelig tørket også så nå blir den rar å se på :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2544.jpeg
    IMG_2544.jpeg
    284,7 KB · Visninger: 34
  • IMG_2527.jpeg
    IMG_2527.jpeg
    537,5 KB · Visninger: 34
  • IMG_2528.jpeg
    IMG_2528.jpeg
    404,9 KB · Visninger: 34
Ja, hadde vært utrolig fantastisk om det klaffet på første pp, men skal ikke juble enda før jeg har fått flere streker!
Tissa på en i stad og den var blank så regner med det er pga jeg nettopp hadde tisset :hilarious:

Men skyggestreker er vel ikke så tydelige? Nå er den rimelig tørket også så nå blir den rar å se på :hilarious:
Ta ny imorgen tidlig ❤️ disse dagene er jo utholdelig

Jeg gikk til fertilitetslege/gynekolog i PP8 og synes det var veldig behagelig. Da tar de blodprøver i ulike deler av syklusen for å se om du kanskje kan ha nytte av noen støttemedisiner. Kanskje får du noe preventativt bare for å teste ut også :happy:
Ja, jeg kommer nok til å ta kontakt med noen om det ikke klaffer for oss i løpet av våren/sommeren. Men håper nå at vi bare har hatt uflaks siden vi ble gravide i desember (SA) og fikk ikke igjen mens før februar. Så dette her er jo egentlig pp2 bare etter det. sså må prøve å puste med magen og tenke at det er normalt og at jeg vet jeg kan bli gravid. Men man krisemaksimerer jo så til de grader.

Takk for all hjelp og gode ord, det er godt å kunne lufte tankene med dere❤️

Last edited:
Ja, jeg kommer nok til å ta kontakt med noen om det ikke klaffer for oss i løpet av våren/sommeren. Men håper nå at vi bare har hatt uflaks siden vi ble gravide i desember (SA) og fikk ikke igjen mens før februar. Så dette her er jo egentlig pp2 bare etter det. sså må prøve å puste med magen og tenke at det er normalt og at jeg vet jeg kan bli gravid. Men man krisemaksimerer jo så til de grader.

Takk for all hjelp og gode ord, det er godt å kunne lufte tankene med dere❤️
Ja, kropp og suklus er ikke alltid lett. Spesielt når man ikke får systemet i gang før en stund også.

Jeg tror vi alle er bygd slik at når en har bestemt seg for at nå vil bli gravide så skulle det helst skjedd i går. Jeg er i hvertfall sånn, og selvom jeg er roligere denne gangen når vi prøver så merker jeg jo at underbevisst så tar det litt over.

Krisemaksimering er jeg god på også, så tenker jo alt er galt hvis det ikke klaffer men har vært hos gynekolog flere ganger og hun sier hver gang at alt ser fint ut og i fjor sa hun at hun så at jeg kom til å få en fin eggløsning. Hvordan de ser sånt på en svart/hvit skjerm skjønner ikke jeg :hilarious:
Men da prøvde vi ikke så jeg hoppet ikke på det toget, men nå håper jeg vi alle får positive tester før sommeren!

Tenk så deilig å bare kunne slafse i oss is uten å tenke på sommerkroppen si :cool::smiley-bounce016

Back
Topp