Babydrømmen<3
Forelsket i forumet
Så kjedeligJeg kan setter på TR.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligJeg kan setter på TR.

Det er strek jaHva tenker vi om denne? Tror jeg er 9-10 dpo i dag.![]()
![]()
Det er strekDette er helt tørket.
Typ 20-30 min etter.
Hva tenker vi?
Jeg sa bare når streken dukket opp; ikke forsvinn ikke forsvinnDet er strek jajeg er 9 dpo men testet negativ midt på dagen i dag med rfsu tidlig strip

Er 9-10 dpo. Positiv el-test 19/03, så eggløsning 20/03 så kanskje 10 dpo i dag da?Det er strekhvor mange dpo?
Er styrken på denne streken evt. lik som andres 9-10 dpo?Det er strek jajeg er 9 dpo men testet negativ midt på dagen i dag med rfsu tidlig strip
Det er det som er vanskelig å vite men med symptomene mine gjennom ukene kan jeg være rundt 12 eller 13 dpo.. men aner ikke da jeg ikke har testet etter ElHvilken dpo er du?
Ja det er normal strek til 9/10 dpoEr styrken på denne streken evt. lik som andres 9-10 dpo?
Er absolutt strek!Jeg sa bare når streken dukket opp; ikke forsvinn ikke forsvinn
Ja, fikk negativ morgentest i dag serru og har vært litt sånn; Nei, det har ikke klaffet så tok denne litt på trass helt randomly og ble litt overrasket
Klarer ikke heeelt å tro på det. Har IKM på lørdag så vil vente til da og en evt. positiv digital før jeg jubler men er jo strek?!?!?
Jeg tro du er gravid Er absolutt strek!![]()
Jeg tro du er gravid
Blir spennende dager fremover nåDet er det som er vanskelig å vite men med symptomene mine gjennom ukene kan jeg være rundt 12 eller 13 dpo.. men aner ikke da jeg ikke har testet etter El
Ja, hadde vært utrolig fantastisk om det klaffet på første pp, men skal ikke juble enda før jeg har fått flere streker!Er absolutt strek!![]()
Jeg tro du er gravid
![]()

Ta ny imorgen tidligJa, hadde vært utrolig fantastisk om det klaffet på første pp, men skal ikke juble enda før jeg har fått flere streker!
Tissa på en i stad og den var blank så regner med det er pga jeg nettopp hadde tisset
Men skyggestreker er vel ikke så tydelige? Nå er den rimelig tørket også så nå blir den rar å se på![]()
Ja, vil bare ha et lysende klinkende klart «Preggo»Ta ny imorgen tidligdisse dagene er jo utholdelig

Ja, jeg kommer nok til å ta kontakt med noen om det ikke klaffer for oss i løpet av våren/sommeren. Men håper nå at vi bare har hatt uflaks siden vi ble gravide i desember (SA) og fikk ikke igjen mens før februar. Så dette her er jo egentlig pp2 bare etter det. sså må prøve å puste med magen og tenke at det er normalt og at jeg vet jeg kan bli gravid. Men man krisemaksimerer jo så til de grader.Jeg gikk til fertilitetslege/gynekolog i PP8 og synes det var veldig behagelig. Da tar de blodprøver i ulike deler av syklusen for å se om du kanskje kan ha nytte av noen støttemedisiner. Kanskje får du noe preventativt bare for å teste ut også![]()
Er styrken på denne streken evt. lik som andres 9-10 dpo?

Se der ja

Ja, kropp og suklus er ikke alltid lett. Spesielt når man ikke får systemet i gang før en stund også.Ja, jeg kommer nok til å ta kontakt med noen om det ikke klaffer for oss i løpet av våren/sommeren. Men håper nå at vi bare har hatt uflaks siden vi ble gravide i desember (SA) og fikk ikke igjen mens før februar. Så dette her er jo egentlig pp2 bare etter det. sså må prøve å puste med magen og tenke at det er normalt og at jeg vet jeg kan bli gravid. Men man krisemaksimerer jo så til de grader.
Takk for all hjelp og gode ord, det er godt å kunne lufte tankene med dere![]()