IKM uke 13 & 14

Har kikket gjennom innleggene mine i forrige ikm gruppe da jeg ble gravid med gutten vår i 2023 nå, og for alle som har testet negativt 7,8,9 og 10 dpo, her er testen min med morgenurin 11dpo! Metode sine tester, ikke kjent for å være så bra da. Men tror ikke jeg hadde fått positiv test uansett før 11dpo. Så håpet er ikke ute❤️

Vedlegg

• IMG_8055.jpeg
    IMG_8055.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 95
Jeg har så vonde pupper! Skikkelig ømme i sidene :laughing002
Kjenner jeg nesten ble misunnelig på dette :laughing002 ømme såre bryster var det sikreste tegnet for meg forrige graviditet! Allerede et par dager etter EL begynte det. Kjenner ikke noe til det nå, så jeg antar at det ikke blir noe her, men har ikke testet noe heller:nailbiting: 7dpo

Kjenner jeg nesten ble misunnelig på dette :laughing002 ømme såre bryster var det sikreste tegnet for meg forrige graviditet! Allerede et par dager etter EL begynte det. Kjenner ikke noe til det nå, så jeg antar at det ikke blir noe her, men har ikke testet noe heller:nailbiting: 7dpo
Ja jeg håååper det betyr noe.. men det får vi se om noen dager. Det blir spennende! Da jeg ble gravid i desember så var det bare luktesansen min som var et symptom, ellers ingenting :Heartred Jeg krysser fingrene for deg!

Jeg har ikke rukket noen tester i dag. Jeg er slækk, og minstemann er syk. Jeg har mer eller mindre sovet fra 15:00-06:30 med litt mat innimellom der. Det er sjelden vare at jeg blir i dårlig form på den måten så er spent.

Så nå ligger vi i senga og ser på TV (så glad for at vi har tv på hovedsoverommet).

Jeg skal vente til onsdag med testing nå. På ekte :bookworm: Da er jeg 12dpo, og får et mer sikkert svar forhåpentligvis.
Sånne skimtende streker er noe herk :hilarious:

Usj rett før påsken! God bedring til deg og minstemann @RosaKanin :Heartpink Vente til onsdag aiaiai, det høres lenge ut, men lurt om man klarer:joyful:
Ja, har bare ventet på en real runde men heldigvis fri så man ikke må melde syk til jobb osv :hilarious:

Ja, jeg VET! Jeg er jo sjukt optimist når jeg sier at jeg skal vente når jeg fortsatt venter på et klinisk ord for testetøs :hilarious::hilarious: Haha!

Nå sitter jeg med pads under øynene pg planlegger en spadag på badet for å kvikne til litt! Spørs om den testeboksen i skapet får være i fred meeeen later som at jeg er stødig i mitt valg om å vente til onsdag. :bookworm::angelic::bookworm::hilarious:

Måtte bare ta en test i dag, har kjøpt ei pakke med makesure. Kom en tydelig og rosa strek, den holdt seg ganske lenge, til det hadde gått over 1.5 min. Fikk jo såklart forhåpninger da! Gikk for å ordne noe og kom tilbake når testen har ligget i 3 min. Da var streken borte, så kjedelig :arghh:

Er det normalt av makesure av å komme så tydelig strek?

Måtte bare ta en test i dag, har kjøpt ei pakke med makesure. Kom en tydelig og rosa strek, den holdt seg ganske lenge, til det hadde gått over 1.5 min. Fikk jo såklart forhåpninger da! Gikk for å ordne noe og kom tilbake når testen har ligget i 3 min. Da var streken borte, så kjedelig :arghh:

Er det normalt av makesure av å komme så tydelig strek?
Jeg fikk det på babyplan forrige uke. Tror de bare bruker litt tid på å fordele fargestoffet egentlig.. Letteste forklaring :hilarious: :Heartbigred

Er så oppblåst at til og m den buksa som var slækk i går strammer:inpain: føler til og med stramt rundt hofteneo_O hater det seriøst, men hvis d viser seg å være et symptom kan jeg fint leve m det. Svaret kommer 7/4 v forventet mens

Back
Topp