Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må være noe tegn ?Jeg har så vonde pupper! Skikkelig ømme i sidene![]()
Håper det! Når kan du teste?Ja jeg håper det! Har aldri vært et tegn på mensen for meg før… Er 10 dpo i morgen så kan jo teste da, men samboer vil vi skal vente til tirsdag. Han vil slippe strekøya mine tror jegMå være noe tegn ?![]()
Håper det! Når kan du teste?

Kjenner jeg nesten ble misunnelig på detteJeg har så vonde pupper! Skikkelig ømme i sidene![]()
ømme såre bryster var det sikreste tegnet for meg forrige graviditet! Allerede et par dager etter EL begynte det. Kjenner ikke noe til det nå, så jeg antar at det ikke blir noe her, men har ikke testet noe heller
7dpoJa jeg håååper det betyr noe.. men det får vi se om noen dager. Det blir spennende! Da jeg ble gravid i desember så var det bare luktesansen min som var et symptom, ellers ingentingKjenner jeg nesten ble misunnelig på detteømme såre bryster var det sikreste tegnet for meg forrige graviditet! Allerede et par dager etter EL begynte det. Kjenner ikke noe til det nå, så jeg antar at det ikke blir noe her, men har ikke testet noe heller
7dpo
Jeg krysser fingrene for deg!
Da er jeg 12dpo, og får et mer sikkert svar forhåpentligvis.
Jeg fikk migreneanfall dagen før positiv test!Vel, fikk plutselig migreneanfall og sengeliggende i flere timer. Det var lenge siden..
Spent på tester fremover nå!
Ja, har ikke testet i dag. Orker ikke å bruke øynene på å tolke testerJeg fikk migreneanfall dagen før positiv test!

Vente til onsdag aiaiai, det høres lenge ut, men lurt om man klarer
Ja, har bare ventet på en real runde men heldigvis fri så man ikke må melde syk til jobb osvUsj rett før påsken! God bedring til deg og minstemann @RosaKaninVente til onsdag aiaiai, det høres lenge ut, men lurt om man klarer
![]()

Haha!

Jeg fikk det på babyplan forrige uke. Tror de bare bruker litt tid på å fordele fargestoffet egentlig.. Letteste forklaringMåtte bare ta en test i dag, har kjøpt ei pakke med makesure. Kom en tydelig og rosa strek, den holdt seg ganske lenge, til det hadde gått over 1.5 min. Fikk jo såklart forhåpninger da! Gikk for å ordne noe og kom tilbake når testen har ligget i 3 min. Da var streken borte, så kjedelig
Er det normalt av makesure av å komme så tydelig strek?

See dessverre ikke noe på disse..enda 
HahahaVente til onsdag ja!See dessverre ikke noe på disse..enda
![]()

føler til og med stramt rundt hoftene