Hjelp, er det noen andre som ser noe på denne? Tok en bare for gøy, leter egt etter eggløsning etter uttak av p-stav så aner ikke noe om syklus. Bilde hvor jeg holder testen er vel etter 3min, og de to andre er etter den er tørket, ca 20min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fine, positive testerHva tenker dere om denne 11dpo?

Veldig fin og sterk test for 11dpo synes jegHva tenker dere om denne 11dpo?

14 dpo er 2 uker fra befruktning, så jeg tenker at 1-2 uker på denne er helt vanligHeiia, hva tenker dere om disse testene 14 og 15 dpo? (IVF så vet akkurat når det var EL) Er alt tapt?
Jeg fikk positiv test idag 5dp3dt (8dpo) på makesure sin tidligtest på morgenen og vanlig på ettermiddagen. Nå gjenstår det å se om det er noe noe i det.Noen som har noe formening om hvilke tester er best for de som klør allerede dpo 8 ish på å ta tester? Gjerne som man kan kjøpe i vanlig butikk. Ser at mange sier Metode tidlig tester er så dårlige at da kan man like greit ta en vanlig på dpo 14 og få bedre utslag uansett?
Gratulerer så mye!Jeg fikk positiv test idag 5dp3dt (8dpo) på makesure sin tidligtest på morgenen og vanlig på ettermiddagen. Nå gjenstår det å se om det er noe noe i det. Vis vedlegget 479502
Ok får se om jeg finner makesure sine senere en dag å hope at de er noe bedre etter omdømmet.tusen takkGratulerer så mye!Ok får se om jeg finner makesure sine senere en dag å hope at de er noe bedre etter omdømmet.
Oi nå er det nok kamera/bilde sitt skyld at ting er vanskelig å se, men må si jeg sliter med å se på den nederste testen. Skal si skyggestrek er ikke noe tull de kan være skikkelig skygge.![]()

Jeg har vært veldig fornøyd med rfsu sine test tidlig i stav, du får kjøpt to pk på vitus apotekNoen som har noe formening om hvilke tester er best for de som klør allerede dpo 8 ish på å ta tester? Gjerne som man kan kjøpe i vanlig butikk. Ser at mange sier Metode tidlig tester er så dårlige at da kan man like greit ta en vanlig på dpo 14 og få bedre utslag uansett?
Min erfaring er at også utgåtte tester er positive når de viser positivKanskje dere kan hjelpe meg?
Jeg er ca.11 dpo i dag og fant noen gamle tester som jeg hadde liggende babyplan som viste svak svak strek nå i kveld. Deretter oppdaget jeg at disse testene hadde gått ut på dato og fant en pakke med clearblue (som også hadde gått ut på dato) så testet like gjerne med denne også nå i kveld. Alle viser svake streker eller skygge..men innenfor tiden. hva tenker dere, kan jeg stole på disse?
Jeg har heller aldri opplevd disse skyggestrekene jeg leser om, og på din ser jeg iallfall en strek. Jeg hadde ventet til i morgen og tatt en test til, ser ut som en svakt positiv test for mine øyne!Hva tenker dere om denne? Har lest et sted at bp har hatt en del skyggestreker i det siste? Jeg har selv aldri opplevd skyggestreker.. Jeg ammer fortsatt baby på 11 mnd og har ustabile sykluser. Vis vedlegget 480095
Er det ikke tidligtester flere har opplevd skygge på?Hva tenker dere om denne? Har lest et sted at bp har hatt en del skyggestreker i det siste? Jeg har selv aldri opplevd skyggestreker.. Jeg ammer fortsatt baby på 11 mnd og har ustabile sykluser. Vis vedlegget 480095

Jeg har fått mange skyggestreker på vanlig babyplan, men de har ikke sett ut som denne. Syens denne virker mer tydelig og rosaHva tenker dere om denne? Har lest et sted at bp har hatt en del skyggestreker i det siste? Jeg har selv aldri opplevd skyggestreker.. Jeg ammer fortsatt baby på 11 mnd og har ustabile sykluser. Vis vedlegget 480095