Tusen takk for svar, det er godt å diskutere dette med folk når det står på som verst her, blir mye tanker.
Jeg håper hun er forsiktig. Alle mine tall har vært meget gode, og jeg fikk jo ut såpass mange modne egg at jeg nok har hatt litt høye forventninger fra start.
Nei, på grunn av risiko for overstimulering blir det bare fryseforsøk. Så det er jo i så fall snakk om at jeg kanskje kun får 1-2 egg ut av en syklus med 18 modne egg, det er jo et særlig godt resultat statistisk sett forstår jeg... Det er riktignok ICSI. Det skyldes en gentest som viste relativt normale resultater, men som klinikken mente likevel gjorde ICSI til beste valg for sikkerhetsskyld.
Merker at kontrollbehovet blir stort, og at jeg sliter med å ha tillit til valgene som tas - selv om jeg ikke har noen grunn til det overhodet. Har følt meg skikkelig godt ivaretatt i hele prosessen og opplever at de svarer på alle spørsmål og er veldig imøtekommende. Synes bare det er ubehagelig at det skal kastes embryoer, og at jeg ikke deltar i valgene knyttet til hva som kastes og hva som bevares osv. Så har dette jo en økonomisk side og, der vi nok fikk inntrykk av at vi grunnet alder, tall og utsikter skulle klare oss meget godt med ett forsøk og få til minst ett barn og kanskje ha noe på frys til søsken også. Det kan godt være jeg misforstod litt der, og at det var litt vel optimistisk tolket av oss.