Symptomtråd

Er det bare jeg som nesten ikke har symptomer? Den siste uken har jeg kun hatt ett skikkelig svimmelhetsanfall og så helt stille i 5 dager - noe ligamentsmerter lørdag, så helt stille igjen. Kjenner jeg ønsker meg symptomer :dead: Er det flere som ikke har?
Jeg er i uke 6+4 nå, og har ingen symptomer. Har to barn fra før (14 og 12), og i begge svangerskapene var jeg helt ubrukelig pga kvalme. Nå skjønner jeg ingenting…

Jeg er i uke 6+4 nå, og har ingen symptomer. Har to barn fra før (14 og 12), og i begge svangerskapene var jeg helt ubrukelig pga kvalme. Nå skjønner jeg ingenting…
Vet at det er like vanlig med ingen symptomer som med mange, bare føles ut som jeg er den eneste som ikke har symptomer. TUL imorgen, da er jeg 7+2. Blir godt å få ett svar uansett

Jeg har begynt å få craving. Ikke på sånn én spesifikk ting, men på type mat. Hadde jo null kvalme forrige graviditet, mens denne gangen har jeg masse ubehag når jeg ikke sitter eller ligger. I dag måtte jeg ha kald mat. Hadde noe chili con carne rester og følte så mye ubehag av den maten. Endte med å lage en stor salat med litt kylling ved siden av :smiley-ashamed004 Vet ikke hva det var med chili con carnen. Fikk jo spist litt da.

Jeg vil legge til at jeg var skikkelig tørr i fjeset og på hendene og leppen i dag. Tror grunnen til at jeg craver kald og saftig mat er pga jeg kanskje har klart å få i meg litt for lite væske de siste dagene? Tok litt Resorb også for å prøve og få tatt til meg væske raskere.

Svart kaffe er min største trigger for kvalmen nå, klarer ikke lukten en gang!
Værste følelsen. Jeg taklet ikke kaffe å noen av ungene etter uke 9, lukten tok livet av meg!
Deiligste med første koppen på barsel :angelic:

Jeg fikk voldsomt lyst på sånn popcorn-krydder…? Aldri vært så fan av det, men det fikk jeg så lyst på i går assa… så nå har jeg kjøpt en kartong med det

Puppene føles gigantiske og ømme, og jeg begynner å merke tegn til bunnløs mage. Hovedsymptomet mitt forrige graviditet var at jeg var konstant sulten og ble aldri mett... Spiste plutselig 3x så mye som jeg hadde gjort :p

Vet at det er like vanlig med ingen symptomer som med mange, bare føles ut som jeg er den eneste som ikke har symptomer. TUL imorgen, da er jeg 7+2. Blir godt å få ett svar uansett
Jeg har også sånn at jeg ikke kjenner symptomer i flere dager, også plutselig strekker det i livmor eller noe sånt. Men i dag kjente jeg på litt kvalme da. Ble glad! :p Har mange ganger lurt på det samme som deg, om jeg er den eneste som ikke kjenner noe særlig. Så du er nok ikke alene. :love017

Jeg har også sånn at jeg ikke kjenner symptomer i flere dager, også plutselig strekker det i livmor eller noe sånt. Men i dag kjente jeg på litt kvalme da. Ble glad! :p Har mange ganger lurt på det samme som deg, om jeg er den eneste som ikke kjenner noe særlig. Så du er nok ikke alene. :love017
Skulle ønske det gikk an å skru av hjernen :happy7 Jeg VET at det finnes mange som ikke har særlig symptomer, likevel sammenlikner jeg meg selv opp mot alle som har masse symptomer. Imorgen får vi svar. Kan tida gå saktere, liksom.... :( Takk, Knøtta :love7

Jeg har så og si ingen symptomer og er 6+6 idag. Hadde litt i starten når jeg var 4 uker ish, men har vært ganske stille nå i hvertfall 2 uker.

Jeg har så og si ingen symptomer og er 6+6 idag. Hadde litt i starten når jeg var 4 uker ish, men har vært ganske stille nå i hvertfall 2 uker.
Veldig likt meg. Masse murringer og strekk/stikking fra uke 4 -5+6 ca, så heeeelt stille. Så en dag hvor jeg var massivt svimmel- sånn at jeg måtte sitte å dusje, så heeeelt stille frem til nå i helgen. Litt ligamentsmerter så *boff*- helt stille.

Skulle ønske det gikk an å skru av hjernen :happy7 Jeg VET at det finnes mange som ikke har særlig symptomer, likevel sammenlikner jeg meg selv opp mot alle som har masse symptomer. Imorgen får vi svar. Kan tida gå saktere, liksom.... :( Takk, Knøtta :love7
Kjenner meg igjen! :hilarious: Skal du også på UL i morgen? :love017

Back
Topp