Yup, 17.30. Føles ut som en halv evighet til hahaKjenner meg igjen!Skal du også på UL i morgen?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yup, 17.30. Føles ut som en halv evighet til hahaKjenner meg igjen!Skal du også på UL i morgen?
![]()
Ja, typisk at når det nærmer seg så går tiden veldig sakte. Jeg skal kl 08:40. Da krysser jeg fingrene for oss begge i morgen!Yup, 17.30. Føles ut som en halv evighet til haha

JaFlere som får skikkelig mensensmerter etter orgasme? Går jo over, men de er ganske intense i noen øyeblikk![]()
![]()

Jeg hadde samme i går. Hadde chili con carne rester jeg bare ikke klarte å få i meg i går omtrent. Måtte ha en salat. Mistet helt matlysten av å se på chili con carnen.Er det bare meg som går rundt og føler meg sulten nesten hele tiden, men samtidig også mett?
Men har mer lyst på frukt osv enn varm mat akkurat nå kjenner jeg, men har ikke sånn intens kvalme heldigvis
Er jo nesten litt ubehagelig når man kanskje egentlig vil ha noe,men bare klarer rett å slett ikke å spise detJeg hadde samme i går. Hadde chili con carne rester jeg bare ikke klarte å få i meg i går omtrent. Måtte ha en salat. Mistet helt matlysten av å se på chili con carnen.
Jaa, la jo gryten i taco lefser og spiste det som en taco med litt rømme, ost og salat to dager tidligere. Ikke noe problem. Men tror det var selve lukten som var avstøtene i gårEr jo nesten litt ubehagelig når man kanskje egentlig vil ha noe,men bare klarer rett å slett ikke å spise det
Hadde NULL kvalme/uggenhet når jeg var gravid i sommer. Trodde det var gutt den gangen, og nå tror jeg det er jente kanskje 

Hehe,er rart hvor fort symptomer kan komme/endre segJaa, la jo gryten i taco lefser og spiste det som en taco med litt rømme, ost og salat to dager tidligere. Ikke noe problem. Men tror det var selve lukten som var avstøtene i gårHadde NULL kvalme/uggenhet når jeg var gravid i sommer. Trodde det var gutt den gangen, og nå tror jeg det er jente kanskje
Samboer ønsker gutt![]()

Åååh, så spennende! Krysser alt jeg har for degJa, typisk at når det nærmer seg så går tiden veldig sakte. Jeg skal kl 08:40. Da krysser jeg fingrene for oss begge i morgen!![]()

Jeg er ikke kjempe kvalm nå heller altså, så skal absolutt ikke klage. Ble faktisk kvalm når jeg spiste ramen i overigår. Alt virket veldig bra, bortsett fra at jeg ikke klarte å få i meg brokkolinien. Hadde jo spurt spesifikt om det for å være sunn. Hadde også spinat og egg oppi da. Samt at det var sånn næringsrik kraft, ikke sånn fettete kraft. Da var ikke maten avstøtene før jeg spiste det. Men i går merket jeg på forhånd at jeg absolutt ikke ville ha chili con carne. Så I dag tror jeg det blir noe kylling og salat eller noe sånt noe luktnøytraltHehe,er rart hvor fort symptomer kan komme/endre seg
I mitt første svangerskap var jeg ekstremt kvalm fra rundt uke 3-4 til uke 12, så ille at jeg klarte ikke å lage meg middag osv selv, og der var det ihvertfall ei lita jente som vokste
Er ikke like kvalm denne gangen, bare små uggen, så her tror jeg det kanskje kan bli gutt
Blir uansett spennende å se fremover hva vi venter og hva som vokser![]()
Tror det er den rødbeten i chili con carnen jeg ikke har lyst på. Brokkoli og rødbeter er jo så sunt!! Skjønner ikke hvorfor kroppen min ikke vil ha det liksom????
Skjønner deg godt, jeg har lyst til å spise en del pærer og frokostblanding nå, men føler meg mett ogsåJeg er ikke kjempe kvalm nå heller altså, så skal absolutt ikke klage. Ble faktisk kvalm når jeg spiste ramen i overigår. Alt virket veldig bra, bortsett fra at jeg ikke klarte å få i meg brokkolinien. Hadde jo spurt spesifikt om det for å være sunn. Hadde også spinat og egg oppi da. Samt at det var sånn næringsrik kraft, ikke sånn fettete kraft. Da var ikke maten avstøtene før jeg spiste det. Men i går merket jeg på forhånd at jeg absolutt ikke ville ha chili con carne. Så I dag tror jeg det blir noe kylling og salat eller noe sånt noe luktnøytraltTror det er den rødbeten i chili con carnen jeg ikke har lyst på. Brokkoli og rødbeter er jo så sunt!! Skjønner ikke hvorfor kroppen min ikke vil ha det liksom????

Fort gjort9+4 Gud jeg er så trøtt og sliten! Tok hjemmekontor idag og skulle bare sove litt før jobb.. endte med å sove tre timer. Ops! Dårlig ansatt