IKM Uke 3 ❤️

Røk på første test 7dpo og det med vanligtest, må le av meg selv :playful: Men da har jeg sammenligningstest. Skulle egentlig bare ta en eggløsningstest, i tilfelle forsinket el
Så gøy med første test! Har så lyst til å se strek på denne om et par dager :love017

Æsj, nå har jeg samme murring som jeg pleier å ha før mensen. Hadde liten tro på denne runden, men likevel så har man jo håp.

Jeg er spent på hvor lenge jeg klarer vente med å teste. Har alltid et mål om å vente til IKM :happy: Men det er lettere sagt enn gjort, og denne gang er jeg mer usikker på eggløsning også. Så får se. Hjelper litt å myse på andre sine tester her innimellom :shy:

Har selv hatt en del kramper i livmor spesielt både igår og idag, noe jeg ikke bruker å ha så lenge før TR. Så håper så utrolig mye at det kan være et symptom på implantasjon:angelic: har også egentlig hatt litt mer økt appetitt idag en vanlig også vil jeg si, og sliten. Men det at jeg er sliten tror jeg er mer fordi at jeg har vært på jobb:knegg:

Rosa slim i går ved ett toalettbesøk, ellers ikke noe etterpå. Håper det kunne vært festeblødning :smiley-angelic001 7 dpo i dag. Kveldens negative test.:joyful: IMG_6798.jpeg

Åkei jeg måtte ta en til et par timer etter denne :bag: Men synes nesten jeg skimter noe? Men så har jeg veldig strekøyne da:smiley-ashamed008:smiley-ashamed005
Vis vedlegget 476951
Spennende! Skimter noe på gang :happy:

Jeg er bare 5 dpo, men en del vanlige symptomer på eggløsningen har uteblitt, som veldig ømme brystvorter. I stedet er det andre ting som stikking i brystene på utsiden mot armhulen, og nå i kveld intens stikking på fremre del av livmoren. Kjennes ut som jeg må nr 2, men må altså ikke det :happy090

Mye jeg skulle gjort i kveld, men tar en dusj og finner sengen. Så blir det vel en test 7-8 dpo.

Oiii, så spennende! Sånn var min første svake forrige svangerskap:-) har aldri opplevd å kunne innbille meg strek engang når jeg ikke har vært gravid, så jeg tror det er noe her!

Jeg ser! Åå blir spennende med test i morgen! Det må jo ha vært festeblødning du hadde i går! Jeg har trua
Åkei jeg måtte ta en til et par timer etter denne :bag: Men synes nesten jeg skimter noe? Men så har jeg veldig strekøyne da:smiley-ashamed008:smiley-ashamed005
Vis vedlegget 476951
Oiii, så spennende! Sånn var min første svake forrige svangerskap:-) har aldri opplevd å kunne innbille meg strek engang når jeg ikke har vært gravid, så jeg tror det er noe her!

Back
Topp