Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det jo strek!Jeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!
8 dpo i dag. Det var nok festeblødning på 6 dpo kanskje da Vis vedlegget 476964

Ææææ omg så fantastisk! GratulererJeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!
weeeDa er vi dpo-venner! 2 dpo her og! Måtte ventetiden gå fortNoooo trur eg at eg er 2 dpo!
Vis vedlegget 476967

Her er det jo strek!![]()
Jeg tror ikke på det før jeg ser en i litt sterkere i kveld evt, så tørr ikke ta det til meg helt enda altsåÆæææ omg så fantastisk! Gratulerer![]()
weee

Det her er alt for godt til å være sant! Vi har prøvd siden mai 
Gleder meg til du skal teste igjen! Dette må være bebisJeg tror ikke på det før jeg ser en i litt sterkere i kveld evt, så tørr ikke ta det til meg helt enda altså![]()
Det her er alt for godt til å være sant! Vi har prøvd siden mai
![]()

Jeg ser! Åå blir spennende med test i morgen! Det må jo ha vært festeblødning du hadde i går! Jeg har trua
Åkei jeg måtte ta en å kunne innbille meg strek engang når jeg ikke har vært gravid, så jeg tror det er noe her!
Såå fantastisk!!! Her er det strek jaJeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!
Ser antydning til strekJeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!

Gratulerer!Jeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!

Jeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!
Gleder meg til å se utviklingen videreYey! Håpe tida går fort ja. Har også planar om å vente til 10dpo med å testeDa er vi dpo-venner! 2 dpo her og! Måtte ventetiden gå fort![]()

Gøy at det er positive testar allereie i gruppa!Jeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!
Ååh tenk at så mange ser strekSåå fantastisk!!! Her er det strek jahåper den blir sterkere og sterkere!! Du er bare 8dpo idag?
Jeg er bare 8 i dag ja, har testet og tempet, så el er jo sikker
Festeblødning var det nok 6 dpo, så det som forhåpentligvis er en liten spire må jo ha festet seg veldig tidlig
Spendt på i kveld!Du må legge ut neste test daÅåh tenk at så mange ser strek![]()
Jeg er bare 8 i dag ja, har testet og tempet, så el er jo sikker
Festeblødning var det nok 6 dpo, så det som forhåpentligvis er en liten spire må jo ha festet seg veldig tidlig
Spendt på i kveld!
Det går helt fint, bare fint å deleDu må legge ut neste test dadu er i PP9. Har du blitt raskt gravid tidligere? Synes bare det høres såå lenge ut å måtte vente.. er så redd for at jeg nå vente så lenge også. Har dere hatt noen utfordringer mtp å bli gravid? Bare svar hvis du vil, det er jo litt inngående spørsmål
![]()
Jeg fjernet spiralen i mai, håpet jeg skulle bli gravid med en gang. Tok tid å få mensen også.

Neeeeh så spennende! Jeg ser! Gleder meg til å se kveldens.Jeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!

Jeg har sjeldent klart å holde meg forbi 4/5 dpo med testingen, er jo så spennendeNeeeeh så spennende! Jeg ser! Gleder meg til å se kveldens.
Jeg var rolig helt til nå vedr testing. Nå kløøøør det i fingrene. Og jeg er bare 3-4 dpo![]()