IKM Uke 3 ❤️

Jeg ser! Åå blir spennende med test i morgen! Det må jo ha vært festeblødning du hadde i går! Jeg har trua
Jeg tror jammen denne blir sterkere jeg :nailbiting::smiley-angelic001:shy: Jeg tror nesten ikke på det her!!! :eek: 8 dpo i dag. Det var nok festeblødning på 6 dpo kanskje da IMG_6810.jpeg

Jeg ser! Åå blir spennende med test i morgen! Det må jo ha vært festeblødning du hadde i går! Jeg har trua
Åkei jeg måtte ta en å kunne innbille meg strek engang når jeg ikke har vært gravid, så jeg tror det er noe her!

Jeg tror jammen denne blir sterkere jeg :nailbiting::smiley-angelic001:shy: Jeg tror nesten ikke på det her!!! :eek: 8 dpo i dag. Det var nok festeblødning på 6 dpo kanskje da Vis vedlegget 476964
Såå fantastisk!!! Her er det strek ja:-) håper den blir sterkere og sterkere!! Du er bare 8dpo idag?

7dpo idag og det klør i fingrene for å teste. Men tror jeg må dra å kjøpe noen tester så jeg har liggende måtte på do å tisse 2 ganger på under 10 minutter imorges, men er så redd for å håpe for mye på at det kan være noe symptomer. Redd for å bli skuffa denne gangen også:(

Såå fantastisk!!! Her er det strek ja:-) håper den blir sterkere og sterkere!! Du er bare 8dpo idag?
Ååh tenk at så mange ser strek :smiley-bounce022 :shy: Jeg er bare 8 i dag ja, har testet og tempet, så el er jo sikker:happy: Festeblødning var det nok 6 dpo, så det som forhåpentligvis er en liten spire må jo ha festet seg veldig tidlig :smiley-ashamed004 Spendt på i kveld!

Ååh tenk at så mange ser strek :smiley-bounce022 :shy: Jeg er bare 8 i dag ja, har testet og tempet, så el er jo sikker:happy: Festeblødning var det nok 6 dpo, så det som forhåpentligvis er en liten spire må jo ha festet seg veldig tidlig :smiley-ashamed004 Spendt på i kveld!
Du må legge ut neste test da:-) du er i PP9. Har du blitt raskt gravid tidligere? Synes bare det høres såå lenge ut å måtte vente.. er så redd for at jeg nå vente så lenge også. Har dere hatt noen utfordringer mtp å bli gravid? Bare svar hvis du vil, det er jo litt inngående spørsmål:-)

Du må legge ut neste test da:-) du er i PP9. Har du blitt raskt gravid tidligere? Synes bare det høres såå lenge ut å måtte vente.. er så redd for at jeg nå vente så lenge også. Har dere hatt noen utfordringer mtp å bli gravid? Bare svar hvis du vil, det er jo litt inngående spørsmål:-)
Det går helt fint, bare fint å dele :happy: Jeg fjernet spiralen i mai, håpet jeg skulle bli gravid med en gang. Tok tid å få mensen også.
Jeg har to barn, aldri hatt eggløsning av meg selv. Så med første gikk jeg på Letrozol, satt på pp2/3. Nummer 2 kom helt uforventet (det er bare 11 måneder mellom de). Så etterpå tok jeg spiral for første gang, fjernet den i mai da vi var klare for nummer 3 og håper det skulle sitte med en gang. Gått på Letrozol igjen fra august, og denne syklusen her er første jeg prøver med metformin i tillegg til letrozol (spurte gynekolog om å få prøve siden jeg har lest at noen med pcos kan ha effekt av det, han sa ja selvom blodprøvene var fine) :happy:
Utfordringene våre er vel at jeg har pcos. Og så med to små fra før så har jeg ikke akkurat et lavt stressnivå, så tipper det kan spille inn :happy:

Jeg tror jammen denne blir sterkere jeg :nailbiting::smiley-angelic001:shy: Jeg tror nesten ikke på det her!!! :eek: 8 dpo i dag. Det var nok festeblødning på 6 dpo kanskje da Vis vedlegget 476964
Neeeeh så spennende! Jeg ser! Gleder meg til å se kveldens.
Jeg var rolig helt til nå vedr testing. Nå kløøøør det i fingrene. Og jeg er bare 3-4 dpo :bag:

Back
Topp