Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Jammen er den vel det!!

Gratulerer! Hvor mange dpo er du?
Takk for svarDet går helt fint, bare fint å deleJeg fjernet spiralen i mai, håpet jeg skulle bli gravid med en gang. Tok tid å få mensen også.
Jeg har to barn, aldri hatt eggløsning av meg selv. Så med første gikk jeg på Letrozol, satt på pp2/3. Nummer 2 kom helt uforventet (det er bare 11 måneder mellom de). Så etterpå tok jeg spiral for første gang, fjernet den i mai da vi var klare for nummer 3 og håper det skulle sitte med en gang. Gått på Letrozol igjen fra august, og denne syklusen her er første jeg prøver med metformin i tillegg til letrozol (spurte gynekolog om å få prøve siden jeg har lest at noen med pcos kan ha effekt av det, han sa ja selvom blodprøvene var fine)
Utfordringene våre er vel at jeg har pcos. Og så med to små fra før så har jeg ikke akkurat et lavt stressnivå, så tipper det kan spille inn![]()
Så fantastisk!! Gratulerer!!! håper så inderlig jeg er der om noen dager. Tomrommet er så intenst etter at vi mistet vår kjære skatt i september

Wow så spennende!!Jeg tror jammen denne blir sterkere jegJeg tror nesten ikke på det her!!!
8 dpo i dag. Det var nok festeblødning på 6 dpo kanskje da Vis vedlegget 476964
Måtte den bare bli enda sterkere!
Gratulerer så mye! 
Jeg serEr trolig 8/9dpo og greide ikke å holde meg lengre… Mulig det er ønsketenkning, men mulig jeg ser en veldig svaaaak strek her?
Åhhhh så kult! Krysser virkelig fingreneJeg ser

8 dpo bare. Festeblødning 6 dpoGratulerer! Hvor mange dpo er du?
Sikker EL.Jeg ser også noeEr trolig 8/9dpo og greide ikke å holde meg lengre… Mulig det er ønsketenkning, men mulig jeg ser en veldig svaaaak strek her?
Håper det er babystrek!! Gleder meg til å se neste!Vi har også mistet et barnSå fantastisk!! Gratulerer!!! håper så inderlig jeg er der om noen dager. Tomrommet er så intenst etter at vi mistet vår kjære skatt i september![]()
Derfor dette føles ekstra fantastisk. Unner deg det så innmari, håper det klaffer for dere fort 
Jeg ser antydning til noeEr trolig 8/9dpo og greide ikke å holde meg lengre… Mulig det er ønsketenkning, men mulig jeg ser en veldig svaaaak strek her?
håååper det er babystrek 
Er ikke kjent med det merket, men jeg ser strek!Er trolig 8/9dpo og greide ikke å holde meg lengre… Mulig det er ønsketenkning, men mulig jeg ser en veldig svaaaak strek her?
Så spennende!! Det er Metode sine tidlig testerEr ikke kjent med det merket, men jeg ser strek!
Her har familien noro utenom meg selv, så dagen har gått i ett. Skal gå gjennom tråden ordentlig i morgen ❤Det hørtes ikkje noko kjekt ut! Håper du går klar av norovirusetSå gøy å se at det allerede har tikket inn en positiv test og masse poster ellersHer har familien noro utenom meg selv, så dagen har gått i ett. Skal gå gjennom tråden ordentlig i morgen ❤