IKM Uke 3 ❤️

IMG_6818.jpeg
Jeg tror denne er ganske så positiv :wav

Det går helt fint, bare fint å dele :happy: Jeg fjernet spiralen i mai, håpet jeg skulle bli gravid med en gang. Tok tid å få mensen også.
Jeg har to barn, aldri hatt eggløsning av meg selv. Så med første gikk jeg på Letrozol, satt på pp2/3. Nummer 2 kom helt uforventet (det er bare 11 måneder mellom de). Så etterpå tok jeg spiral for første gang, fjernet den i mai da vi var klare for nummer 3 og håper det skulle sitte med en gang. Gått på Letrozol igjen fra august, og denne syklusen her er første jeg prøver med metformin i tillegg til letrozol (spurte gynekolog om å få prøve siden jeg har lest at noen med pcos kan ha effekt av det, han sa ja selvom blodprøvene var fine) :happy:
Utfordringene våre er vel at jeg har pcos. Og så med to små fra før så har jeg ikke akkurat et lavt stressnivå, så tipper det kan spille inn :happy:
Takk for svar❤️ håper virkelig spiren får fortsette å vokse nå

Jeg tror jammen denne blir sterkere jeg :nailbiting::smiley-angelic001:shy: Jeg tror nesten ikke på det her!!! :eek: 8 dpo i dag. Det var nok festeblødning på 6 dpo kanskje da Vis vedlegget 476964
Wow så spennende!! :joyful: :Heartred Måtte den bare bli enda sterkere! :Heartred Gratulerer så mye!

Her er jeg 6 dpo. Er kommet til det punktet jeg som regel mister motet! Men det kan jo være måneden vår for alt vi vet. Nå må dagene gå fort!! Snart kommer månedene der vi skal unngå prøving, for å unngå november, desember og januar… Nå MÅ det klaffe :shy:

Er trolig 8/9dpo og greide ikke å holde meg lengre… Mulig det er ønsketenkning, men mulig jeg ser en veldig svaaaak strek her?

Vedlegg

• IMG_4077.jpeg
    IMG_4077.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 94
  • IMG_4076.jpeg
    IMG_4076.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 94
Så gøy å se at det allerede har tikket inn en positiv test og masse poster ellers :love017 Her har familien noro utenom meg selv, så dagen har gått i ett. Skal gå gjennom tråden ordentlig i morgen ❤

8 dpo idag og klarte ikke å holde meg nå til morgenen før jobb. Følte jeg så en antydning til strek etter den var ferdig trukket. Men mulig det er bare ønsketenkning :bag:

Vedlegg

• 20260106_063503.jpg
    20260106_063503.jpg
    1,1 MB · Visninger: 75
Så gøy å se at det allerede har tikket inn en positiv test og masse poster ellers :love017 Her har familien noro utenom meg selv, så dagen har gått i ett. Skal gå gjennom tråden ordentlig i morgen ❤
Det hørtes ikkje noko kjekt ut! Håper du går klar av noroviruset o_O

Back
Topp