Tønsker1til
Flørter med forumet
Synes jeg ser en antydning til strek til deg ogsåHjelp meg litt her, hva ser dere?Var veldig vanskelig å få fram noe på bilde.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg ser en antydning til strek til deg ogsåHjelp meg litt her, hva ser dere?Var veldig vanskelig å få fram noe på bilde.

Ser begge og den på Make Sure var jo kjempefin! Ser jeg uten problemer. GratulererKlarte ikke å la være å ra ny test nå, utvannet urin. Fant en fra makesure og rfsu. Og jeg ser tydelig to svakere streker på begge
Er det bare meg?

Er helt i sjokk her nå, vet ikke hva jeg skal tenke eller noeSer begge og den på Make Sure var jo kjempefin! Ser jeg uten problemer. Gratulerer![]()
![]()
blir uansett å få tak i ekstra test for å sjekke til imorgen også,så jeg kan se den blir sterkere

Så spennende! Den streken var jo skikkelig synlig. Skal du ta digital? Husker jeg alltid måtte ha den før jeg turte å tro på detEr helt i sjokk her nå, vet ikke hva jeg skal tenke eller noeblir uansett å få tak i ekstra test for å sjekke til imorgen også,så jeg kan se den blir sterkere
Men dette forklarer ihvertfall alle de krampene jeg har hatt, gråter nesten her nå
Tusen takk![]()

Litt usikker på om jeg skal kjøpe både digital og vanlig og taSå spennende! Den streken var jo skikkelig synlig. Skal du ta digital? Husker jeg alltid måtte ha den før jeg turte å tro på det![]()

BabystrekKlarte ikke å la være å ra ny test nå, utvannet urin. Fant en fra makesure og rfsu. Og jeg ser tydelig to svakere streker på begge
Er det bare meg?

Oii, synes jeg ser en antydning til en svak strek på den øversteWææSamme test som i sted, men jeg har aldri opplevd å få strek etter at en test har tørket før
den er jo ikke gyldig da, så det trenger ikke å bety noe
Typisk at jeg har drukket for lite i dag og har null på lager til ny test
![]()
Godt synlig nå ja! Men så jo streken i sted og? Bare litt svakereWææSamme test som i sted, men jeg har aldri opplevd å få strek etter at en test har tørket før
![]()
GratulererKlarte ikke å vente til imorgen tidlig, så tok en ny makesure 25ml test og en tidligtest fra CB
Er helt I sjokk her, begynte å gråte når jeg så pluss tegnet og den ekstra streken![]()

Woho!! Gøøøøy!!Klarte ikke å vente til imorgen tidlig, så tok en ny makesure 25ml test og en tidligtest fra CB
Er helt I sjokk her, begynte å gråte når jeg så pluss tegnet og den ekstra streken![]()
Håper bare den er litt treg som den var til megIntet nytt her.. ikke oppblåst en gangmen mensen slår vel ned som et lyn i løpet av helgen
![]()

Du kan få en ekstra test av megWææSamme test som i sted, men jeg har aldri opplevd å få strek etter at en test har tørket før
![]()

GratulererKlarte ikke å vente til imorgen tidlig, så tok en ny makesure 25ml test og en tidligtest fra CB
To stykk jeg skal ha inn på gravid-lista etterpå! Er du klar for det? 
Jaaa! Skulle akkurat til å tagge deg å spørre hvordan dagens tester så ut! 3 nye gravide på listen i dagTror jeg kan settes på gravid![]()

Jeg synes den ser spennende utIntet nytt her.. ikke oppblåst en gangmen mensen slår vel ned som et lyn i løpet av helgen
![]()
håper det utvikler seg!