IKM Uke 3 ❤️

Klarte ikke å la være å ra ny test nå, utvannet urin. Fant en fra makesure og rfsu. Og jeg ser tydelig to svakere streker på begge:wideyed:
Er det bare meg?

Vedlegg

• 20260109_143635.jpg
    20260109_143635.jpg
    698,5 KB · Visninger: 61
Er helt i sjokk her nå, vet ikke hva jeg skal tenke eller noe :laughing002 blir uansett å få tak i ekstra test for å sjekke til imorgen også,så jeg kan se den blir sterkere:angelic:
Men dette forklarer ihvertfall alle de krampene jeg har hatt, gråter nesten her nå:laughing002
Tusen takk :Heartred
Så spennende! Den streken var jo skikkelig synlig. Skal du ta digital? Husker jeg alltid måtte ha den før jeg turte å tro på det:angelic:

Wææ :nailbiting: Samme test som i sted, men jeg har aldri opplevd å få strek etter at en test har tørket før :wideyed: den er jo ikke gyldig da, så det trenger ikke å bety noe :smiley-ashamed005 Typisk at jeg har drukket for lite i dag og har null på lager til ny test :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_7061.jpeg
    IMG_7061.jpeg
    768 KB · Visninger: 56
Wææ :nailbiting: Samme test som i sted, men jeg har aldri opplevd å få strek etter at en test har tørket før :wideyed: den er jo ikke gyldig da, så det trenger ikke å bety noe :smiley-ashamed005 Typisk at jeg har drukket for lite i dag og har null på lager til ny test :smiley-ashamed004
Oii, synes jeg ser en antydning til en svak strek på den øverste :angelic: :D

Godt synlig nå ja! Men så jo streken i sted og? Bare litt svakere

Klarte ikke å vente til imorgen tidlig, så tok en ny makesure 25ml test og en tidligtest fra CB :angelic:
Er helt I sjokk her, begynte å gråte når jeg så pluss tegnet og den ekstra streken:angelic:
Gratulerer :woot: To stykk jeg skal ha inn på gravid-lista etterpå! Er du klar for det? :love017

Intet nytt her.. ikke oppblåst en gang :confused013 men mensen slår vel ned som et lyn i løpet av helgen :whacky011
Jeg synes den ser spennende ut :nailbiting: håper det utvikler seg!

Back
Topp