IKM Uke 3 ❤️

CD 13 og eg har blitt sjuk etter å ha klart å lure meg unda sjukdom heile desember :happy8 Ingen temperaturøkning enda, så håper ikkje det påvirker noko, verken eggløsning eller prøving!
Så kjedelig med sykdom! Har EL vært eller er det rett rundt hjørnet?

åh! Krysser alt jeg har for at barn nr 3 blitr helt frisk snart og at 4. også er frisk:Heartpink Hvis det klaffer nå blir det 7,5 år og 4,5 år mellom de. Eldste maser om baby hver eneste dag, hun er obsessed med unger. Så det gjør jo tanken om en tredje enda gøyere:love7
Jeg visste ikke hvor fine de eldste kunne være med en baby før vi fikk vår egen. Hjertet mitt er så fullt :love017

Haha, da skjønner jeg :knegg:
Ja heldigvis ikke mange dagene igjen:angelic:
Våkna i natt av kramper i livmor og hadde så mye rare drømmer i natt
Spennende! Når tenker du at første test ryker? :nailbiting:

Regner med at toppen var i dag og at eggløsning er i morgen. Synes testene ser mye svakere ut når jeg tar bilde og legger de inn i appen enn i virkeligheten. Noen som har tips? :bored:
IMG_4620.jpeg

Arh!
Litt tankekjør på denne lørdagskvelden. Sorry på forskudd for TMI.
Hadde skikkelig el slim i 4 dager, dag to med dette fikk jeg positiv el test på kveld. Fikk positiv test morgen og kveld dag 2 med slim og formiddag dag 3 med slim.
Så neg. Kveld 3 dagen med slim. Dag 3 hadde vi samleie på morgen og på kveld.
Dag 4 slim på morgen og sterk el test. På kvelden var alt tørket opp og veldig negativ test!
Jaggu skal det været et mirakel om vi treffer denne gang med forsøk kun en dag.
Samtidig tror jeg vi i så fall har truffet nøyaktig beste tidspunkt om jeg ikke tenker feil:bag::angelic::bag:

Så kjedelig med sykdom! Har EL vært eller er det rett rundt hjørnet?
Tipper den var i dag/kveld, fekk litt velkjente smerter i dag! Og på høgre side, som eg er litt glad for pga om exu på venstre side gjer at det er tett der. Kva med deg, er du komt over i dpo-land?

Last edited:
Tipper den var i dag/kveld, fekk litt velkjente smerter i dag! Og på høgre side, som eg er litt glad for pga exu på venstre side gjer at det er tett der. Kva med deg, er du komt over i dpo-land?
Fikk du lagt aksjer med tanke på formen din? Bra at EL kom fra riktig side :happy: jeg er 4 dpo, så her er det bare å få tiden til å gå :angelic:

Flere som temper her? Det er noe som er så tilfredsstillende når EL-testene stemmer overens med tempen :woot: var litt fortvila fordi jeg har glemt å tempe hver eneste dag, men så fant jeg ut at smartklokka har gjort jobben for meg, altså har jeg bare tatt tallene fra klokka og lagt inn i FF. Klokka opererer bare med ett desimal, ergo er grafen ganske hakket, men likevel en god representasjon som stemmer med EL-testene :happy: spennende å se om tempen holder seg høy eller hva som skjer.
IMG_6920.jpeg

Fikk du lagt aksjer med tanke på formen din? Bra at EL kom fra riktig side :happy: jeg er 4 dpo, så her er det bare å få tiden til å gå :angelic:
Ja, det har gått greit med prøvinga dei siste dagane, eg vart dårlig først i dag. Skulle gjerne ha fått med eggløsningsdagen også, men trur det må bli ein kviledag :smiley-ashamed004

Flere som temper her? Det er noe som er så tilfredsstillende når EL-testene stemmer overens med tempen :woot: var litt fortvila fordi jeg har glemt å tempe hver eneste dag, men så fant jeg ut at smartklokka har gjort jobben for meg, altså har jeg bare tatt tallene fra klokka og lagt inn i FF. Klokka opererer bare med ett desimal, ergo er grafen ganske hakket, men likevel en god representasjon som stemmer med EL-testene :happy: spennende å se om tempen holder seg høy eller hva som skjer.Vis vedlegget 476904
Jeg temper, men syklusen er så stabil over år nå at jeg ikke gidder hver mnd.. selv de månedene jeg tror er helt ute å kjøre så viser det seg å falle ganske greit inn i et vant mønster, alt i alt. Vi er snart så gamle at temping blir rein prevensjon :happy090

1 dpo endelig. Nå er det bare ventinga igjen! Har som mål å vente til 10 dpo denne runden med å teste. Spent på om jeg klarer det når det nærmer seg haha

1 dpo endelig. Nå er det bare ventinga igjen! Har som mål å vente til 10 dpo denne runden med å teste. Spent på om jeg klarer det når det nærmer seg haha
Høres ut som en bra plan! Håper dagene går fort :happy:

Jeg temper, men syklusen er så stabil over år nå at jeg ikke gidder hver mnd.. selv de månedene jeg tror er helt ute å kjøre så viser det seg å falle ganske greit inn i et vant mønster, alt i alt. Vi er snart så gamle at temping blir rein prevensjon :happy090
Så bra at syklus sett såpass forutsigbar :happy:

Ja, det har gått greit med prøvinga dei siste dagane, eg vart dårlig først i dag. Skulle gjerne ha fått med eggløsningsdagen også, men trur det må bli ein kviledag :smiley-ashamed004
Satser på at det blir full klaff likevel :love017

Røk på første test 7dpo og det med vanligtest, må le av meg selv :playful: Men da har jeg sammenligningstest. Skulle egentlig bare ta en eggløsningstest, i tilfelle forsinket el

Vedlegg

• Screenshot_20260104_101932_Gallery.jpg
    Screenshot_20260104_101932_Gallery.jpg
    255 KB · Visninger: 45
Last edited:
Back
Topp