Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Hei og velkommen hitLykketroll1 - 32 - B3 - pp1 - el 2/1 - IKM 16/1(?)
Helt ærlig aner jeg ikke, for stabil syklus eier jeg ikke. Har PCOS og kan ikke huske sist jeg hadde mensen. Oktober kanskje.
Hatt en haug med symptomer på EL disse siste 4 dagene og slo til med disse testene. Ser ut (og kjennes ut) som EL var i dag!
Vi er veldig ambivalent til å forsøke på nr 3. Vet egentlig ikke hva vi vil, men kjørte på….
Forsøkte en periode okt 2024, som vi la på is når jeg aldri fikk EL. Så nå får vi se om dette resulterer i noe, og hvis ikke. Om vi forsetter
(Lovet meg selv å ikke gå all inn med tester og babyverden forum. But here we are)
Har lagt deg til i lista nå. Vil bare si at tredjemann her ble et fantastisk tilskudd for oss 

)

Utenom det er jeg livredd for å få enda et barn som trenger så mye oppfølging og støtte
Det ble jo ikke helt slik vi hadde tenkt, men vi er heldige og han blir nok helt frisk, det tar bare tid
nå som vi har prøvd på fjerde er selvsagt håpet om at det skal gå helt fint, det må man jo bare tro på. Håper dere kan oppleve en chill nummer tre i flokken deres
Det barnet bare kom, uten plan eller forsøk
har ingen forhåpninger nå, da jeg i utgangspunktet har fått beskjed om at det ikke er så lett for et befruktet egg å feste seg i livmoren min.

Ingen temperaturøkning enda, så håper ikkje det påvirker noko, verken eggløsning eller prøving!
Jeg er sikker på eggløsning pga temping og testing, så er jo alt for tidlig for mensen? Syyykt kjipt om det er den i anmarsj allerede.