IKM Uke 3 ❤️

Lykketroll1 - 32 - B3 - pp1 - el 2/1 - IKM 16/1(?)

Helt ærlig aner jeg ikke, for stabil syklus eier jeg ikke. Har PCOS og kan ikke huske sist jeg hadde mensen. Oktober kanskje.

Hatt en haug med symptomer på EL disse siste 4 dagene og slo til med disse testene. Ser ut (og kjennes ut) som EL var i dag!

Vi er veldig ambivalent til å forsøke på nr 3. Vet egentlig ikke hva vi vil, men kjørte på….:bag:

Forsøkte en periode okt 2024, som vi la på is når jeg aldri fikk EL. Så nå får vi se om dette resulterer i noe, og hvis ikke. Om vi forsetter:nailbiting::nailbiting:
(Lovet meg selv å ikke gå all inn med tester og babyverden forum. But here we are:facepalm:)
Hei og velkommen hit :happy: Har lagt deg til i lista nå. Vil bare si at tredjemann her ble et fantastisk tilskudd for oss ❤️ i så stor grad at vi har prøvd på fjerde :laughing002

Hei og velkommen hit :happy: Har lagt deg til i lista nå. Vil bare si at tredjemann her ble et fantastisk tilskudd for oss ❤️ i så stor grad at vi har prøvd på fjerde :laughing002
Ååå, så godt å høre. :hello2
Vi har to stk, en jente på snart 7 og en gutt snart 4. Jenten med diagnosen ADHD og gutten mest sannsynlig også. Så det er jo et kaos uten like, men jeg klarer ikke ligge fra meg tanken på en tredje. Kanskje vi skulle være heldig å oppleve en rolig unge i tillegg?!:angelic::hilarious: Utenom det er jeg livredd for å få enda et barn som trenger så mye oppfølging og støtte :bag:

Ååå, så godt å høre. :hello2
Vi har to stk, en jente på snart 7 og en gutt snart 4. Jenten med diagnosen ADHD og gutten mest sannsynlig også. Så det er jo et kaos uten like, men jeg klarer ikke ligge fra meg tanken på en tredje. Kanskje vi skulle være heldig å oppleve en rolig unge i tillegg?!:angelic::hilarious: Utenom det er jeg livredd for å få enda et barn som trenger så mye oppfølging og støtte :bag:
Mine to fylte syv og fem en-to måneder etter tredje ble født, aldersforskjellen er helt nydelig. Har tre gutter og de store elsker lillebroren sin så mye atte hjelp ❤️ man vet ikke hva man får når man får barn og det er jo noe av det skumle med å prøve, vår tredje var uventet syk når han ble født :sorry: Det ble jo ikke helt slik vi hadde tenkt, men vi er heldige og han blir nok helt frisk, det tar bare tid :love017 nå som vi har prøvd på fjerde er selvsagt håpet om at det skal gå helt fint, det må man jo bare tro på. Håper dere kan oppleve en chill nummer tre i flokken deres ❤️

Velkommen hit, har lagt deg til i lista :happy: Spennende med prøving på nytt barn, gikk det greit å bli gravid med første? :love017
Takk :Heartpink Det barnet bare kom, uten plan eller forsøk :smiley-angelic002 har ingen forhåpninger nå, da jeg i utgangspunktet har fått beskjed om at det ikke er så lett for et befruktet egg å feste seg i livmoren min.

Jeg har bare blitt gravid når jeg har vært ekstremt pessimistisk, så jeg beholder gjerne pessimismen faktisk :laughing002 2/3 ganger har jeg testa sent fordi jeg ikke hadde håp, den første gangen flere dager etter IKM, nå sist et par dager før men bare på trass. Jeg var så sikker på at det ikke gikk, jeg skulle bare utelukke det totalt. Bevise det for meg selv liksom. Det blir spennende å se ❤️ 5 dager til testing!
Haha, da skjønner jeg :knegg:
Ja heldigvis ikke mange dagene igjen:angelic:
Våkna i natt av kramper i livmor og hadde så mye rare drømmer i natt

4 dpo og veldig emosjonell; det starta i overgår. Tåler ingenting og er generelt nedstemt. Føler det går ut over familien, noe jeg må skjerpe meg med. Er så vanskelig å late som at alt er bra når man egentlig bare er lei seg/irritert og ikke vet hvorfor selv en gang. Nå må dagene går fort! :smiley-ashamed004

Mine to fylte syv og fem en-to måneder etter tredje ble født, aldersforskjellen er helt nydelig. Har tre gutter og de store elsker lillebroren sin så mye atte hjelp ❤️ man vet ikke hva man får når man får barn og det er jo noe av det skumle med å prøve, vår tredje var uventet syk når han ble født :sorry: Det ble jo ikke helt slik vi hadde tenkt, men vi er heldige og han blir nok helt frisk, det tar bare tid :love017 nå som vi har prøvd på fjerde er selvsagt håpet om at det skal gå helt fint, det må man jo bare tro på. Håper dere kan oppleve en chill nummer tre i flokken deres ❤️
åh! Krysser alt jeg har for at barn nr 3 blitr helt frisk snart og at 4. også er frisk:Heartpink Hvis det klaffer nå blir det 7,5 år og 4,5 år mellom de. Eldste maser om baby hver eneste dag, hun er obsessed med unger. Så det gjør jo tanken om en tredje enda gøyere:love7

Ja, har opplevd det ved hver graviditet. Men ikke snakk om litt mer, heller som mengder tynn hvit lotionaktig utflod :smiley-angelic002

Jeg er kun 3 dpo og har hatt det selv i dag. Får se om det viser seg å være tegn på ett eller annet..
om du er gravid så vet ikke kroppen det enda 4dpo, dvs ingen symptom kan være reelle graviditetssymptom enda dessverre . Er selv 4 dpo, men vet at alt jeg kjenner på ikke kan være pga graviditet..

CD 13 og eg har blitt sjuk etter å ha klart å lure meg unda sjukdom heile desember :happy8 Ingen temperaturøkning enda, så håper ikkje det påvirker noko, verken eggløsning eller prøving!

Har hatt noen syke kramper i livmoren idag. Nesten så ille at jeg har ikke klart å stått oppreist. Er 5 dpo, så legger ikke så altfor mye i det ennå :angelic:
Spennende! Når begynner testingen? :happy:

Jeg er 4 dpo, og her er det heller mangelen på mine vanlige post eggløsning tegn, som jeg går og venter på skal dukke opp. Hadde betydelig tempfall i dag, noe jeg ofte har på denne tiden.

Da blir nok EL i morgen da, endelig skjedde det noe her!

@Ari ♡ kan du bytte datoer på meg?
EL 4/1 - IKM 17/1

1000004063.jpg

Syntes dagene går litt sakte. Blir kanskje lettere når hverdagen starter skikkelig på mandag. Har ingen anelse om hvor mange dpo jeg egentlig er, en plass mellom 5 og 7 tror eg. Hva gjør dere for å få tankene over på andre ting disse dagene?

6 dpo og hadde akkurat masse rosa slim ifbm do-besøk. Det er første gang jeg opplever på dette tidspunktet i syklusen :smiley-angelic001 Jeg er sikker på eggløsning pga temping og testing, så er jo alt for tidlig for mensen? Syyykt kjipt om det er den i anmarsj allerede.
Vi hadde sex i går da, men pleier jo ikke å blø i etterkant ellernoe, så vet ikke om det har noe å si. Kjenner godt med murringer nå :nailbiting:

Nytt år og nye muligheter :chicken:

B82 - B6 - PP5 - EL 04.01 - IKM 17.01

Nytt år og nye muligheter :chicken:

B82 - B6 - PP5 - EL 04.01 - IKM 17.01
Velkommen hit, har lagt deg til i lista :happy: Spennende med prøving på baby nummer 6 ❤️

6 dpo og hadde akkurat masse rosa slim ifbm do-besøk. Det er første gang jeg opplever på dette tidspunktet i syklusen :smiley-angelic001 Jeg er sikker på eggløsning pga temping og testing, så er jo alt for tidlig for mensen? Syyykt kjipt om det er den i anmarsj allerede.
Vi hadde sex i går da, men pleier jo ikke å blø i etterkant ellernoe, så vet ikke om det har noe å si. Kjenner godt med murringer nå :nailbiting:
Hmm, det høres jo ganske spennende ut, kan det være implantasjon eller er det for tidlig enda? Håper det er positive symptomer i alle fall :woot:

Syntes dagene går litt sakte. Blir kanskje lettere når hverdagen starter skikkelig på mandag. Har ingen anelse om hvor mange dpo jeg egentlig er, en plass mellom 5 og 7 tror eg. Hva gjør dere for å få tankene over på andre ting disse dagene?
Gleder meg veldig til hverdagen kicker i gang i morgen! Nei vent, om to dager. Føler dette her er den tredje søndagen på rad :laughing002
Vi holder på med decluttering på hjemmefronten, så når jeg først får fordypet meg i det og fokus, så går det veldig fint. Og sånne kjedelige ting som å vaske inni skap, kjøleskap, støvtørke bokhyller - sånne greier som man ikke gjør så ofte. Produktiv distraksjon :happy:

Back
Topp