IKM Uke 3 ❤️

Hei og velkommen hit :happy: kan du bekrefte datoene dine, EL 28/12 og IKM 6/1, eller er det skrivefeil og du mener IKM 16/1? Hvis det er 6. januar tilhører du egentlig IKM uke 2, er det 16. er du på rett sted. Uansett datoer håper jeg dere har truffet blink på dette forsøket :happy:

Klarte å skrive feil, EL riktig ja 28/12, men IKM 13/01.

Klarte å skrive feil, EL riktig ja 28/12, men IKM 13/01.
Perfekt, da legger jeg deg til i listen :happy:
Jeg har heller aldri opplevd positiv test uten å være prøver selv. Hva skjer på timen du nevner på OUS hvis det ikke klaffer før den tid? ❤️

4dpo å det har begynt å klø I fingrene etter å begynne å teste :laughing002 er jo altfor tidlig, så vet jo at å teste nå er å kaste bort tester. Men tiden her går så tregt:laughing002
Vært veldig oppblåst også de 2 siste dagene, som er litt ubehagelig.
Har heldigvis arbeidshelg,så da får jeg ihvertfall fylt helga med en del hodebry osv:knegg:

Hvordan går det med dere andre i dpo land?:Heartred

4dpo å det har begynt å klø I fingrene etter å begynne å teste :laughing002 er jo altfor tidlig, så vet jo at å teste nå er å kaste bort tester. Men tiden her går så tregt:laughing002
Har heldigvis arbeidshelg,så da får jeg ihvertfall fylt helga med en del hodebry osv:knegg:

Mye luft her og, 5dpo. Litt nedstemt, som jeg tror og er på grunn av progesteronet

IMG_5134.png
Nå skjer det kanskje noe her snart

Mye luft her og, 5dpo. Litt nedstemt, som jeg tror og er på grunn av progesteronet
Huff, ja kan være at det virker inn også. Om jeg kan spørre,hvilken type går du på? Vet at noen av de kan ha nedstemthet/depresjon som sjelden bivirkning. Men så reagerer man jo også forskjellige på slikt også da :Heartred
Krysser fingrene for at det blir bedre til deg:Heartred

Huff, ja kan være at det virker inn også. Om jeg kan spørre,hvilken type går du på? Vet at noen av de kan ha nedstemthet/depresjon som sjelden bivirkning. Men så reagerer man jo også forskjellige på slikt også da :Heartred
Krysser fingrene for at det blir bedre til deg:Heartred
Jeg går på Cyklogest en gang om dagen. Har det litt tøft etter abort, så skal kanskje ikke så mye til før det blir forsterket. Takk, håper jeg og:Heartred

Ser ut som ting er på vei opp her i dag. Tipper peak i kveld/natt og el i morgen kveld/natt til søndag. Fikk lagt aksjer i dag kl 11. skulle ønske vi fikk til mer nærmere men tror ikke det lar seg gjøre. Håååper det holder:Heartred
IMG_1851.jpeg

Kjenner jeg sliter med å holde meg fra å begynne å teste. Mistenker jeg hadde eggløsning tidlig denne syklusen. Så tror jeg er 6dpo i dag. Målet er å vente til neste lørdag. Men får se hvor lenge jeg klarer vente :nailbiting:

Kjenner jeg sliter med å holde meg fra å begynne å teste. Mistenker jeg hadde eggløsning tidlig denne syklusen. Så tror jeg er 6dpo i dag. Målet er å vente til neste lørdag. Men får se hvor lenge jeg klarer vente :nailbiting:
Blir fort en test for å ha noe å sammenligne med

Supert, takk!
Jeg skal på undersøkelse av livmor og eggledere (Hysco).
Håper på klaff før dere trenger mer undersøkelser eller hjelp, men lurt å sjekke at alt ligger optimalt til rette hvis ikke :happy:

Prøver å glemme DPO-land litt :smiley-ashamed004 er bare 3 dpo og har ingen murring, symptomer eller magefølelse på at det kan ha klaffet. Enn så lenge er det helt okei :shy:

4 dpo og unormalt mye utflod :shy: Håper det betyr noe :smiley-ashamed004 men samtidig, kan jo bare være normale variasjoner. Fler som har erfaring med utflod i dpo-land når gravid eller ikke-gravid?
Ja, har opplevd det ved hver graviditet. Men ikke snakk om litt mer, heller som mengder tynn hvit lotionaktig utflod :smiley-angelic002

Jeg er kun 3 dpo og har hatt det selv i dag. Får se om det viser seg å være tegn på ett eller annet..

Prøver å glemme DPO-land litt :smiley-ashamed004 er bare 3 dpo og har ingen murring, symptomer eller magefølelse på at det kan ha klaffet. Enn så lenge er det helt okei :shy:
Hehe,da er vi to på det å prøve å glemme det litt:shy: håper på at vi kan få litt symptomer og magefølelse på at ting gikk greit de nærmeste dagene,krysser fingrene ihvertfall for alle oss her inne:angelic:

Hiver meg med

Amy_ - 40 - B2 - PP1 - EL 30/12 - IKM 12/1
Velkommen hit, har lagt deg til i lista :happy: Spennende med prøving på nytt barn, gikk det greit å bli gravid med første? :love017

Hehe,da er vi to på det å prøve å glemme det litt:shy: håper på at vi kan få litt symptomer og magefølelse på at ting gikk greit de nærmeste dagene,krysser fingrene ihvertfall for alle oss her inne:angelic:
Jeg har bare blitt gravid når jeg har vært ekstremt pessimistisk, så jeg beholder gjerne pessimismen faktisk :laughing002 2/3 ganger har jeg testa sent fordi jeg ikke hadde håp, den første gangen flere dager etter IKM, nå sist et par dager før men bare på trass. Jeg var så sikker på at det ikke gikk, jeg skulle bare utelukke det totalt. Bevise det for meg selv liksom. Det blir spennende å se ❤️ 5 dager til testing!

Lykketroll1 - 32 - B3 - pp1 - el 2/1 - IKM 16/1(?)

Helt ærlig aner jeg ikke, for stabil syklus eier jeg ikke. Har PCOS og kan ikke huske sist jeg hadde mensen. Oktober kanskje.

Hatt en haug med symptomer på EL disse siste 4 dagene og slo til med disse testene. Ser ut (og kjennes ut) som EL var i dag!

Vi er veldig ambivalent til å forsøke på nr 3. Vet egentlig ikke hva vi vil, men kjørte på….:bag:

Forsøkte en periode okt 2024, som vi la på is når jeg aldri fikk EL. Så nå får vi se om dette resulterer i noe, og hvis ikke. Om vi forsetter:nailbiting::nailbiting:
(Lovet meg selv å ikke gå all inn med tester og babyverden forum. But here we are:facepalm: Eller here I am!)

Vedlegg

• IMG_4638.jpeg
    IMG_4638.jpeg
    235,8 KB · Visninger: 23
Last edited:
Back
Topp