Jeg ser!
Håper denne utvikler seg
Med sønnen min hadde jeg sånne ultrasvake i to dager, før den plutselig ble tydelig positiv Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!
Håper denne utvikler seg
Med sønnen min hadde jeg sånne ultrasvake i to dager, før den plutselig ble tydelig positiv
Lykke til videre
Sniker!7dpo, naturligvis ingen strekVis vedlegget 476582
Må si meg enig med @Mammatil3håperpå4 syns jeg kan skimte en strek her hvis jeg zoomer godt inn. Mulig det er skyggestrek eller bare der strek nr. 2 skal komme gitt positivt resultat, men mener det er strek der.mulig jeg ser syner, men jeg synes jeg ser en svak strek jeg

Det blir så spennende å se testen din imorgen! Tenk om magefølelsen stemmer!Vis vedlegget 476588Vis vedlegget 476590
Jeg måtte ta en til bare pga de kommentarene her. Verste er jo at jeg ser de selv også, men det er så tidlig så jeg tørr ikke håpe på en positiv test enda hvis og dersom den skulle være hvit i morgen - selv om jeg er optimist denne syklusen!
Her er den nye testen i bedre lys og samme lys, syns liksom jeg ser en svak skygge, men jeg vet så godt hvor streken skal være![]()
![]()
Jeg ser også noe veldig svakt, blir spennende fremoverVis vedlegget 476588Vis vedlegget 476590
Jeg måtte ta en til bare pga de kommentarene her. Verste er jo at jeg ser de selv også, men det er så tidlig så jeg tørr ikke håpe på en positiv test enda hvis og dersom den skulle være hvit i morgen - selv om jeg er optimist denne syklusen!
Her er den nye testen i bedre lys og samme lys, syns liksom jeg ser en svak skygge, men jeg vet så godt hvor streken skal være![]()
![]()
håper det er babystrek 
Har postet datoer osv men sikkert ikke blitt oppdatert?Jeg så deg ikke på lista på side 1?
Jeg er kanskje 7 DPO også, muligens 6. Klør etter å teste, men ingen symptomer denne runden. Bare gretten og distré, som kan være tegn på det motsatte..
@LillaDrømHei! Kommer litt seint inn etter å tatt en pause fra testkjøret.
calendula_ - 37 - B3 - PP 6 - EL 18/12 - IKM 03/01

Jaa! Positiv! SpennendeJeg er uansett litt inn og ut av forumet fordi det er jul, ikke førstepri.
MEN se her da! Fra negativ test i går til dette i dag! Vis vedlegget 476605
Litt is i magen har jeg da. Det var i PP3 var det kjemisk. Så får vi se. Men den er tydelig positiv etter min mening.
krysser fingrene for at det er en babystrekBle de positive innen tidsfristen da? Eller glemte du av de og fant de positive?Jeg tror jeg testet positivt i sted, 9 dpo.. Men glemte av testene, så de er jo egentlig ikke gyldige. De to testene jeg tok i går var negativ, mens de to jeg tok i dag er jo egentlig positive(selv om jeg glemte de av). Så får teste på nytt i morgen.
Den er vel positiv ja, gratulerer!Jeg er uansett litt inn og ut av forumet fordi det er jul, ikke førstepri.
Litt is i magen har jeg da. Det var i PP3 var det kjemisk. Så får vi se. Men den er tydelig positiv etter min mening.

Jaaaa gratulerer!!Jeg er uansett litt inn og ut av forumet fordi det er jul, ikke førstepri.

Det er nesten umulig å holde segGratulerer! Så spennende å se andre sine tester. Nå blir jeg såå utålmodig på testinga selv, skulle egentlig vente til nyttårsaften, (11 DPO), men spørs om jeg ryker på en smell i morgen tidlig 9 DPO![]()