IKM uke 1⭐️

7dpo, naturligvis ingen strek :hilarious: Vis vedlegget 476582
Sniker!
mulig jeg ser syner, men jeg synes jeg ser en svak strek jeg
Må si meg enig med @Mammatil3håperpå4 syns jeg kan skimte en strek her hvis jeg zoomer godt inn. Mulig det er skyggestrek eller bare der strek nr. 2 skal komme gitt positivt resultat, men mener det er strek der.

Masse lykke til videre :Heartred
Krysser fingrene for at streken blir tydeligere og tydeligere i dagene fremover og at du har en liten terminspire som gir seg til kjenne snart :dummy:

IMG_2858.jpeg

IMG_3147.jpeg
IMG_3149.jpeg

Jeg måtte ta en til bare pga de kommentarene her. Verste er jo at jeg ser de selv også, men det er så tidlig så jeg tørr ikke håpe på en positiv test enda hvis og dersom den skulle være hvit i morgen - selv om jeg er optimist denne syklusen!
Her er den nye testen i bedre lys og samme lys, syns liksom jeg ser en svak skygge, men jeg vet så godt hvor streken skal være :angelic: :angelic:

Vis vedlegget 476588Vis vedlegget 476590
Jeg måtte ta en til bare pga de kommentarene her. Verste er jo at jeg ser de selv også, men det er så tidlig så jeg tørr ikke håpe på en positiv test enda hvis og dersom den skulle være hvit i morgen - selv om jeg er optimist denne syklusen!
Her er den nye testen i bedre lys og samme lys, syns liksom jeg ser en svak skygge, men jeg vet så godt hvor streken skal være :angelic: :angelic:
Det blir så spennende å se testen din imorgen! Tenk om magefølelsen stemmer!

Vis vedlegget 476588Vis vedlegget 476590
Jeg ser også noe veldig svakt, blir spennende fremover:happy:håper det er babystrek :Heartred

Jeg tror jeg testet positivt i sted, 9 dpo.. Men glemte av testene, så de er jo egentlig ikke gyldige. De to testene jeg tok i går var negativ, mens de to jeg tok i dag er jo egentlig positive(selv om jeg glemte de av). Så får teste på nytt i morgen.

Jeg tror jeg testet positivt i sted, 9 dpo.. Men glemte av testene, så de er jo egentlig ikke gyldige. De to testene jeg tok i går var negativ, mens de to jeg tok i dag er jo egentlig positive(selv om jeg glemte de av). Så får teste på nytt i morgen.
Ble de positive innen tidsfristen da? Eller glemte du av de og fant de positive? :)

Jeg er uansett litt inn og ut av forumet fordi det er jul, ikke førstepri. :happy090

MEN se her da! Fra negativ test i går til dette i dag! Vis vedlegget 476605

Litt is i magen har jeg da. Det var i PP3 var det kjemisk. Så får vi se. Men den er tydelig positiv etter min mening.
Den er vel positiv ja, gratulerer!:Heartred

Beklager så mye at jeg ikke har fått skrevet deg på litsa:bag:
Vil du settes rett på gravid, eller vente litt?

Gratulerer! Så spennende å se andre sine tester. Nå blir jeg såå utålmodig på testinga selv, skulle egentlig vente til nyttårsaften, (11 DPO), men spørs om jeg ryker på en smell i morgen tidlig 9 DPO :nailbiting:

Herlig å se testingen være i gang. Selv tester jeg blankere enn blankest på 3. dagen, men det er jo uansett ikke så rart om jeg er 7 dpo. Fortsatt god tid. Men litt mental dupp i dag, siden tempen min påstår å ha fått en liten knekk.
(EL er søndag, ikke fredag som tabellen påstår).

IMG_4931.jpeg

Back
Topp