IKM uke 1⭐️

5’åringen var med på juleshopping i dag, og han lurte på om han kunne kjøpe denne til babyen. Og så spurte vi hvilken baby han mente, fordi han har to mindre søsken, så svarer han bare «den som er i magen din, den neste babyen». Og jeg og mannen bare ser på hverandre, vi har jo ikke pratet om dette med dem eller når de er i nærheten. Jeg er jo litt overtroisk, men dette var så spesielt…:Heartred
IMG_3186.jpeg

5’åringen var med på juleshopping i dag, og han lurte på om han kunne kjøpe denne til babyen. Og så spurte vi hvilken baby han mente, fordi han har to mindre søsken, så svarer han bare «den som er i magen din, den neste babyen». Og jeg og mannen bare ser på hverandre, vi har jo ikke pratet om dette med dem eller når de er i nærheten. Jeg er jo litt overtroisk, men dette var så spesielt…:HeartredVis vedlegget 476644
Så koselig!!

Her har spottingen og murringen begynt, så tante rød er vel snart i full anmarsj :dead: Kan nok settes på menstruasjon. Jaja, prøver å tenke at da er i hvertfall syklusen ganske godt på plass allerede etter SA-en. Kjøpt en drøss med EL- og graviditetstester og er klar for neste PP. Lykke til, til alle fine her inne som enten venter på eller har fått positiv test ❤️

Her har spottingen og murringen begynt, så tante rød er vel snart i full anmarsj :dead: Kan nok settes på menstruasjon. Jaja, prøver å tenke at da er i hvertfall syklusen ganske godt på plass allerede etter SA-en. Kjøpt en drøss med EL- og graviditetstester og er klar for neste PP. Lykke til, til alle fine her inne som enten venter på eller har fått positiv test ❤️
Lykke til i neste PP :Heartred

Sniker og ville bare si: Ikke gi opp håpet fordi du har blitt syk! Jeg tenkte løpet var kjørt etter innsett da jeg fikk covid av alle ting fem dager etter innsett (tilsvarende 10DPO), men det har gått bra likevel. Har lest et par steder her i forumet at det kan være et godt tegn at man blir syk i venteperiode. Krysser fingrene for at det gjelder for deg også!
Får jeg ikke mensen innen nyttår så får jeg teste. Blir litt bekymret hvis den blir positiv da jeg har hatt nesten 1000mg paracet hver dag i 4 dager nå pga hodepine, feber, kroppssmerter. Men det er vel ikke før uke 5 ellerno at babyen får næring via mor

Får jeg ikke mensen innen nyttår så får jeg teste. Blir litt bekymret hvis den blir positiv da jeg har hatt nesten 1000mg paracet hver dag i 4 dager nå pga hodepine, feber, kroppssmerter. Men det er vel ikke før uke 5 ellerno at babyen får næring via mor
Uff, så slitsomt å være så dårlig! Måtte lete tilbake i ukene i gravidappene, og det ser ikke ut som at morkaken tar over før ca uke 9. Ville ikke bekymret meg så mye for denne sykdommen i uke 3, altså. Som en kollega fikk høre da hun fikk vite at hun var gravid på legevakta etter å ha falt ned en trapp på jobb ( :smiley-ashamed004 ): når embryoer først har satt seg, er det vanskelig å riste dem av seg. (Det gikk helt fint med det embryoet, bare så det er sagt, det er en frisk og fin gutt nå.) :Heartred

Da var det uke 1 folkens! Og allerede mange positive tester :DGratulerer så mye til dere som er gravide! Og lykke til til dere som fortsatt venter på avklaring:Heartred
Håper enda fler får gå inn i 2026 med en liten spire i magen:love017

Tag meg gjerne når dere vil settes på gravid eller tr, da blir det lettere å holde oversikt:happy:

@Alfakrøll Du har IKM i dag, hvordan går det?

@Mammantil3håperpå4 Hvordan går det med deg? Er du klar til å bli satt på gravid?:joyful:
TR kom i dag dessverre :sorry:

Gratulerer til alle som har fått positiv test, det må være en magisk måte å starte det nye året på :Heartred

Back
Topp