Bildet er 2 min etter fristen da, men strek-tingen kom før!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bildet er 2 min etter fristen da, men strek-tingen kom før!Åh!! Jeg tør ikke håpe enda, har en historikk med kjemiske. Får se om det utvikler seg videreFortsetter å snike her inne
Her er det jo strek… trenger ikke myse eller zoome inn engang![]()

Her er det strek!!!Vis vedlegget 476672Jeg tok denne etter en halvtime fordi jeg har et problem. Dette MÅÅÅ jo være strek?![]()
Bildet er 2 min etter fristen da, men strek-tingen kom før!
Jeg er 9dpo, men jeg drakk så mye i går kveld så tisset er helt blankt enda. Så jeg håper bare det utvikler seg til kvelden igjenHer er det strek!!!
Hvor mange DPO i dag?

Vi krysser fingrene!Åh!! Jeg tør ikke håpe enda, har en historikk med kjemiske. Får se om det utvikler seg videre![]()
![]()

Forstår den veldig godt!Åh!! Jeg tør ikke håpe enda, har en historikk med kjemiske. Får se om det utvikler seg videre![]()
![]()

Ikke som jeg så. Ikke testet enda i dag da, blir litt demotivertJeg syns nesten man kan skimte noe her.. ingenting i virkeligheten?

Jeg er spent på å se dagens! Krysser fingrene for degIkke som jeg så. Ikke testet enda i dag da, blir litt demotivert![]()

Jeg kan ingenting om temping, men alt håp er definitivt ikke ute 9 DPO!Tester blankt i dag, 9 DPO (selv om jeg syns streken var der etter 20 sek, men deretter ble borte), og temp sank 0,2 grader i følge den uoffisielle målingen på smart-device. Er alt håp ute, eller kan det ha vært en implantation dip? Føler meg litt "off", men har sovet under 4 timer i natt, så det er høyst sannsylig grunnen.
Jeg ser!Vis vedlegget 476677
Jeg syns jeg ser en ultrasvak strek i dag. Men vanskelig å se noe farge. Er 9 eller 10 DPO. Må kjøpe ny pakke med tester nå![]()

Her ser jeg noe! <3Ikke for å gni det inn med min tredje test her i dag, dette er siste jeg tar i dag! Men jeg tror jeg har blitt gravid![]()
Vis vedlegget 476678
Ja, og sterkere bare på disse få timene! GratulererIkke for å gni det inn med min tredje test her i dag, dette er siste jeg tar i dag! Men jeg tror jeg har blitt gravid![]()
Vis vedlegget 476678

Vis vedlegget 476677
Jeg syns jeg ser en ultrasvak strek i dag. Men vanskelig å se noe farge. Er 9 eller 10 DPO. Må kjøpe ny pakke med tester nå![]()
Ser strek på begge deres testerIkke for å gni det inn med min tredje test her i dag, dette er siste jeg tar i dag! Men jeg tror jeg har blitt gravid![]()
Vis vedlegget 476678

Ikke for å gni det inn med min tredje test her i dag, dette er siste jeg tar i dag! Men jeg tror jeg har blitt gravid![]()
Vis vedlegget 476678
Wæææ babystrek!!Vis vedlegget 476677

Jeg ser også!Vis vedlegget 476677
Det tror jeg også du har!Ikke for å gni det inn med min tredje test her i dag, dette er siste jeg tar i dag! Men jeg tror jeg har blitt gravid![]()
Vis vedlegget 476678
Gratulerer!
Vil du settes på gravid?