IKM uke 1⭐️

IMG_3238.jpeg
Jeg tok denne etter en halvtime fordi jeg har et problem. Dette MÅÅÅ jo være strek? :bored: :angelic: Bildet er 2 min etter fristen da, men strek-tingen kom før!

Åh!! Jeg tør ikke håpe enda, har en historikk med kjemiske. Får se om det utvikler seg videre :happy: :hello2
Forstår den veldig godt!
Mistet selv 4 ganger (3 kjemiske og 1 MA) i fjor, men terminspiren satt til slutt og her sitter jeg med verdens skjønnesre lille gutt sovende i armkroken :Heartblue

Tester blankt i dag, 9 DPO (selv om jeg syns streken var der etter 20 sek, men deretter ble borte), og temp sank 0,2 grader i følge den uoffisielle målingen på smart-device. Er alt håp ute, eller kan det ha vært en implantation dip? Føler meg litt "off", men har sovet under 4 timer i natt, så det er høyst sannsylig grunnen.

Tester blankt i dag, 9 DPO (selv om jeg syns streken var der etter 20 sek, men deretter ble borte), og temp sank 0,2 grader i følge den uoffisielle målingen på smart-device. Er alt håp ute, eller kan det ha vært en implantation dip? Føler meg litt "off", men har sovet under 4 timer i natt, så det er høyst sannsylig grunnen.
Jeg kan ingenting om temping, men alt håp er definitivt ikke ute 9 DPO!

Back
Topp