Kan hende det har med jul å gjøre, men jeg har en så ekstrem appetitt? Akkurat nå spiser jeg kabaret med majones og mauler hjemmelaget rekesalat 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror du bare kan sette meg rett påDen er vel positiv ja, gratulerer!
Beklager så mye at jeg ikke har fått skrevet deg på litsa
Vil du settes rett på gravid, eller vente litt?

11 dpo i dagGlemte de avBle de positive innen tidsfristen da? Eller glemte du av de og fant de positive?![]()
Men skal teste på nytt nå når jeg står opp av senga.Sniker (igjen)Vis vedlegget 476588Vis vedlegget 476590
Jeg måtte ta en til bare pga de kommentarene her. Verste er jo at jeg ser de selv også, men det er så tidlig så jeg tørr ikke håpe på en positiv test enda hvis og dersom den skulle være hvit i morgen - selv om jeg er optimist denne syklusen!
Her er den nye testen i bedre lys og samme lys, syns liksom jeg ser en svak skygge, men jeg vet så godt hvor streken skal være![]()
![]()

Uhh, håper det er gravid cravingsKan hende det har med jul å gjøre, men jeg har en så ekstrem appetitt? Akkurat nå spiser jeg kabaret med majones og mauler hjemmelaget rekesalat![]()
Velkommen hitMine 3 siste tester øverste fra i går kveld, midterste var fra 21-tiden i kveld og da måtte delulu meg ta en til 23.15 så det er den nederste. Vet ikke hva jeg skal tro. Er vel 7 dpo antar jeg i dag, men aner ikke siden jeg har gitt opp litt og slutta å følge med

SkjønnerGlemte de avMen skal teste på nytt nå når jeg står opp av senga.
Småbarnslivet det!Det tror jeg også! Gratulerer

Ja det tenker jeg du kan gjøreDet tror jeg også! Gratulerer
Skal jeg sette deg på gravid?
aldri opplevd så synlig strek og fin økning de gangene det ikke har gått

Ser der!Denne tatt rett før det var gått 5 min
10 dpo i dag. Så da var testene tatt i går positive, selv om jeg glemte av tiden
Skal jeg sette deg på gravid?Heldigvis fortsatt tidlig