IKM uke 1⭐️

Kan hende det har med jul å gjøre, men jeg har en så ekstrem appetitt? Akkurat nå spiser jeg kabaret med majones og mauler hjemmelaget rekesalat :bored:

Mine 3 siste tester øverste fra i går kveld, midterste var fra 21-tiden i kveld og da måtte delulu meg ta en til 23.15 så det er den nederste. Vet ikke hva jeg skal tro. Er vel 7 dpo antar jeg i dag, men aner ikke siden jeg har gitt opp litt og slutta å følge med

Vedlegg

• IMG_1475.jpeg
    IMG_1475.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 91
Vis vedlegget 476588Vis vedlegget 476590
Jeg måtte ta en til bare pga de kommentarene her. Verste er jo at jeg ser de selv også, men det er så tidlig så jeg tørr ikke håpe på en positiv test enda hvis og dersom den skulle være hvit i morgen - selv om jeg er optimist denne syklusen!
Her er den nye testen i bedre lys og samme lys, syns liksom jeg ser en svak skygge, men jeg vet så godt hvor streken skal være :angelic: :angelic:
Sniker (igjen) :angelic:
Mener jeg ser noe her også… hvertfall på det nederste bildet.
Klarer ikke la være å følge med om det utvikler seg til noe da det er alt for spennende :happy
Venter i spenning på dagens test :pompus:

Mine 3 siste tester øverste fra i går kveld, midterste var fra 21-tiden i kveld og da måtte delulu meg ta en til 23.15 så det er den nederste. Vet ikke hva jeg skal tro. Er vel 7 dpo antar jeg i dag, men aner ikke siden jeg har gitt opp litt og slutta å følge med
Velkommen hit:Heartred

Jeg synes jeg skimter noe på den nederste, som kan være skygge og kan være starten på noe. Håper det er babystrek! Blir spennende å følge med:happy:

Da var det uke 1 folkens! Og allerede mange positive tester :DGratulerer så mye til dere som er gravide! Og lykke til til dere som fortsatt venter på avklaring:Heartred
Håper enda fler får gå inn i 2026 med en liten spire i magen:love017

Tag meg gjerne når dere vil settes på gravid eller tr, da blir det lettere å holde oversikt:happy:

@Alfakrøll Du har IKM i dag, hvordan går det?

@Mammantil3håperpå4 Hvordan går det med deg? Er du klar til å bli satt på gravid?:joyful:

Back
Topp