Skulle du vente til nyttår?Så fine tester!!! Jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet enn NÅR jeg kan teste, og jeg har så ekstremt store forhåpninger denne syklusen…![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle du vente til nyttår?Så fine tester!!! Jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet enn NÅR jeg kan teste, og jeg har så ekstremt store forhåpninger denne syklusen…![]()
Hurra!!! Velkommen til september termin gruppen til degAltså jeg tok en ny en nå. Kunne ikke vært mer utvannet urin. Men denne var sterkere. Øverst er siste på mest utvannet urin
Vis vedlegget 476549

Skal gjøre mitt ytterste for å vente til dagen for IKM, den er jo litt usikker mtp første syklus etter SA, men ut i fra eggløsningssymptomer i hvert fall.Tusen takkHurra!!! Velkommen til september termin gruppen til deg![]()
Har aldri opplevd dette selv, så er derfor jeg lurer på hva som skjerIkke erfart dette selv, men jeg har bestandig hørt at mange får en liten blødning ved eggløsning?

Nei, jeg starter i morgen bare for å gjøre livet litt spennendeSkulle du vente til nyttår?
Jeg liksom «gleder meg til den er positiv om noen dager», det er kjempe rart og selvsagt kjempe skummelt - iom at sjansen for at den er negativ er jo mye størrre enn sjansen for positiv.. er så utålmodig! Syns dagene til i dag har gått så fort, men nå er jeg på ekte så utålmodig…GøyNei, jeg starter i morgen bare for å gjøre livet litt spennendeJeg liksom «gleder meg til den er positiv om noen dager», det er kjempe rart og selvsagt kjempe skummelt - iom at sjansen for at den er negativ er jo mye størrre enn sjansen for positiv.. er så utålmodig! Syns dagene til i dag har gått så fort, men nå er jeg på ekte så utålmodig…
Klør i fingrene her å!!
Det er akkurat det. Det er alt for tidlig til å forvente noe svar, men det gir meg en viss følelse av kontroll, og jeg har så ekstremt testetrang at du aner ikke. Og jeg har en så ekstremt merkelig følelse i kroppen som jeg bare har hatt noen ganger før, så jeg er så spent på om den stemmer!GøyKlør i fingrene her å!!
I morgen blir for tidlig for meg men nyttårsaften er jo en eeeevighet til![]()
Utrolig spennende da. Kjenner du symptomer også - eller bare føler du det?Det er akkurat det. Det er alt for tidlig til å forvente noe svar, men det gir meg en viss følelse av kontroll, og jeg har så ekstremt testetrang at du aner ikke. Og jeg har en så ekstremt merkelig følelse i kroppen som jeg bare har hatt noen ganger før, så jeg er så spent på om den stemmer!

Ja!

Fortsatt ikke så lett å fange den på kamera, men den er sterkere enn i går. 
Jeg ser den!
Ingen symptomer, egentlig. Eneste som har vært litt rart denne gangen er at jeg våknet midt på natten natt til i går og måtte tisse. Det er ganske uvanlig for meg.. så det bunner vel egentlig kun i et håp, tror jeg?Utrolig spennende da. Kjenner du symptomer også - eller bare føler du det?
Jeg røyk på en test nå, hehe. Ingen streker å myse etter eller noe. Jeg har ikke følelsen denne runden. Siden vi begynte å prøve har jeg fått positiv test annenhver gang, men bare kjemiske. Forrige PP fikk jeg 2-3 på digital, men så stoppa det opp. Så, statistisk sett blir det ingenting denne PP

mulig jeg ser syner, men jeg synes jeg ser en svak strek jeg7dpo, naturligvis ingen strekVis vedlegget 476582
Ja!