IKM uke 1⭐️

Her har jeg testet i dag og i går, syns jeg såvidt skimter noe hvis jeg viiiirkelig legger godvilje til og i riktig lys. Men kan for all del være skygge også. Har så lyst at det skal sitte nå med én gang etter SA, at jeg skal slippe å bli helt koko av venting og testing… Var så innstilt på å bli mor i 2026.

Tror ingen andre enn meg hadde sett streken og jeg sitter og redigere med inverterte farger. Føler meg på grensen til manisk :smiley-ashamed004 Skal gjøre mitt ytterste for å vente til dagen for IKM, den er jo litt usikker mtp første syklus etter SA, men ut i fra eggløsningssymptomer i hvert fall.

Skulle du vente til nyttår?
Nei, jeg starter i morgen bare for å gjøre livet litt spennende :hilarious: Jeg liksom «gleder meg til den er positiv om noen dager», det er kjempe rart og selvsagt kjempe skummelt - iom at sjansen for at den er negativ er jo mye størrre enn sjansen for positiv.. er så utålmodig! Syns dagene til i dag har gått så fort, men nå er jeg på ekte så utålmodig…

Nei, jeg starter i morgen bare for å gjøre livet litt spennende :hilarious: Jeg liksom «gleder meg til den er positiv om noen dager», det er kjempe rart og selvsagt kjempe skummelt - iom at sjansen for at den er negativ er jo mye størrre enn sjansen for positiv.. er så utålmodig! Syns dagene til i dag har gått så fort, men nå er jeg på ekte så utålmodig…
Gøy :love7 Klør i fingrene her å!!
I morgen blir for tidlig for meg men nyttårsaften er jo en eeeevighet til :smiley-ashamed004

Gøy :love7 Klør i fingrene her å!!
I morgen blir for tidlig for meg men nyttårsaften er jo en eeeevighet til :smiley-ashamed004
Det er akkurat det. Det er alt for tidlig til å forvente noe svar, men det gir meg en viss følelse av kontroll, og jeg har så ekstremt testetrang at du aner ikke. Og jeg har en så ekstremt merkelig følelse i kroppen som jeg bare har hatt noen ganger før, så jeg er så spent på om den stemmer!

Det er akkurat det. Det er alt for tidlig til å forvente noe svar, men det gir meg en viss følelse av kontroll, og jeg har så ekstremt testetrang at du aner ikke. Og jeg har en så ekstremt merkelig følelse i kroppen som jeg bare har hatt noen ganger før, så jeg er så spent på om den stemmer!
Utrolig spennende da. Kjenner du symptomer også - eller bare føler du det? :Heartred

Jeg røyk på en test nå, hehe. Ingen streker å myse etter eller noe. Jeg har ikke følelsen denne runden. Siden vi begynte å prøve har jeg fått positiv test annenhver gang, men bare kjemiske. Forrige PP fikk jeg 2-3 på digital, men så stoppa det opp. Så, statistisk sett blir det ingenting denne PP

Ikm om tre dager :-o denne er vel tydelig positiv???:smiley-bounce012

IMG_6267.jpeg

Utrolig spennende da. Kjenner du symptomer også - eller bare føler du det? :Heartred

Jeg røyk på en test nå, hehe. Ingen streker å myse etter eller noe. Jeg har ikke følelsen denne runden. Siden vi begynte å prøve har jeg fått positiv test annenhver gang, men bare kjemiske. Forrige PP fikk jeg 2-3 på digital, men så stoppa det opp. Så, statistisk sett blir det ingenting denne PP
Ingen symptomer, egentlig. Eneste som har vært litt rart denne gangen er at jeg våknet midt på natten natt til i går og måtte tisse. Det er ganske uvanlig for meg.. så det bunner vel egentlig kun i et håp, tror jeg?

Uff, så vondt.. jeg krysser fingrene og håper vi får spirene som sitter denne runden :Heartred

Back
Topp