Det kan sikkert ta en dag eller to før toppen. Har variert litt, så er ikke noen fasit. Får bare følge med!Hurra for litt stigning!Hvordan forløper det vanligvis hos deg?
Du er 2dpo allerede?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan sikkert ta en dag eller to før toppen. Har variert litt, så er ikke noen fasit. Får bare følge med!Hurra for litt stigning!Hvordan forløper det vanligvis hos deg?

Skjønner, spennende å se når det blirDet kan sikkert ta en dag eller to før toppen. Har variert litt, så er ikke noen fasit. Får bare følge med!
Du er 2dpo allerede?![]()
Velkommen hitBrevdua - 41 - B2- PP?? - EL 17/12- IKM 30/12
Jeg nærmer meg snart et år med prøving på søsken. Både naturlig og via to mislykkede IVF-forsøk. Jeg og mannen er enige om at vi prøver frem til juni 2026, deretter setter vi strek. Vi begynner begge og bli «godt» voksne.
Fikk peak på EL-testen i dag, og antar at EL er i natt eller i morgen tidlig. Tror toppen er kortere enn vanlig denne runden.
Er så mye på jobb denne uken, så det eneste jeg gjøre er å legge inn aksjer annen hver dag - og krysser fingrene…

Annen hver dag skal jo i prinsippet holde.Ja enig! Når begynner du å teste?Dpo 1 - Nå kommer den lange ventetiden før man kan begynne å teste, synes disse dagene går så tregt
Velkommen hitHeiJeg fikk sen el denne runden og må bytte uke fra 52, så da henger jeg gjerne her sammen med dere
Eplejuice - 35 - B2 - PP14 - EL 16/12 - IKM 30/12

Så rart! Du må bare følge med ja.Hm, nå er testene mine svakere igjen. Kanskje jeg misset en rask topp igår. Denne PP er veldig annerledes. Jeg får bare følge litt med. Kanskje EL i dag![]()
Jeg har hørt at det vist er best å teste mellom 10 og 22( eller noe) men vet ikke hvorfor.. Tester du bare på morgenurin da?Er det dumt å bruke morgenurin på eggløsningstester?
Kanskje bare farget av at forrige pp hadde så lang topp og EL først på CD 20Så rart! Du må bare følge med ja.
Hvis det er til noen trøst har jeg faktisk blitt gravid uten en eneste positiv eggløsningstest førHm, nå er testene mine svakere igjen. Kanskje jeg misset en rask topp igår. Denne PP er veldig annerledes. Jeg får bare følge litt med. Kanskje EL i dag![]()

Hvilken CD er du på i dag da? Hvor mange gange testet du igår?Kanskje bare farget av at forrige pp hadde så lang topp og EL først på CD 20
15 i dag. Testet to ganger igår. Og en gang dagen før, da var den svak. Og svak igjen i dag. Så må jo ha vært toppen igår, med mindre kroppen lurer meg.Hvilken CD er du på i dag da? Hvor mange gange testet du igår?
Har gjort litt forskjellig men har hatt svake tester og følte kanskje den var enda svakere nå. Skal prøve litt senere i dag også. Skal sies at det er normal sine men har også clearblue digital i tillegg. Begynte å få noe mer utflod i går, er på dag 14 nå så forventer egt positiv test snart. Hadde mye utflod i helga så synes det har vært veldig rart i det siste. Har ikke hatt typiske mensmurring så vil ikke tro eggløsninga har vært. Burde vel begynne å ta bilde av testene. Hvilken app er lurt å bruke?Jeg har hørt at det vist er best å teste mellom 10 og 22( eller noe) men vet ikke hvorfor.. Tester du bare på morgenurin da?
Jeg fikk en mindre topp rundt vanlig tid etter SA og så den egentliglige toppen cd23. Hadde mistet topp hvis jeg ikke hadde fortsatt å teste15 i dag. Testet to ganger igår. Og en gang dagen før, da var den svak. Og svak igjen i dag. Så må jo ha vært toppen igår, med mindre kroppen lurer meg.
Takk for svar!Jeg fikk en mindre topp rundt vanlig tid etter SA og så den egentliglige toppen cd23. Hadde mistet topp hvis jeg ikke hadde fortsatt å teste
Jeg fortsetter å teste.Prøver å vente til 1. juledag, men er så utålmodig, så kan godt hende jeg tester allerede julaftenJa enig! Når begynner du å teste?